Show je huis - Topic!
+52
Japie
_Liv
Laurientje
ThinkPink
*Noosa
Paper Crown
M-G
Middleme
Siamsa
Taeda
Queen
Fortissimo
Buddha88
Nyx
Eris
ellibre
Bisq
Snirp
SoGood
mii_joyce
Sanne
Hannah_
Razz
Pien
*Lookie*
Willem
Ooh La La!
minoessepoes
Shisha
Cato
Sarah1985
Parel
Shopaholic
Eliesje
ShallY
Star007
Katrien
Champagne
Kreeftje
piertje
Puggle
Exogenesis
Bay
Livine
Elliot
Zwerver
Blond
Marin
Linda
Rush
Mida4you
JD
56 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Show je huis - Topic!
Dankje! Zelfde kleur als in ons huidige huis, maar het lijkt echt heel anders.. :)Ook wel fijn, we hebben het nu gewoon goed aangepakt, dus de plinten en kozijnen zijn in een mooie tint geschilderd. Maakt het net allemaal even af
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
*
Laatst aangepast door Queen op zo 16 jun 2013 - 7:17; in totaal 1 keer bewerkt
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Leuk Queen! Gaaf dar jullie alles opgeknapt hebben.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Queen, je eettafel en buffetkast
Hannah_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 72
Registratiedatum : 12-06-13
Ik heb ook weer eens wat nieuwe foto's gemaakt van ons huisje. Aantal zijn wel oud, de overzichtsfoto's, maar de leuke hoekjes heb ik eens opnieuw gefotografeerd
De woonkamer:
En ik vind deze hoekjes zo leuk:
En de salontafel die we vorig jaar nieuw hebben gekocht en de mooie (momenteel erg lege haha) fruitschaal
Het balkon is helemaal netjes en vrolijk:
En de studeerkamer is net ook echt helemaal opgeruimd en opgeknapt. Stuk leger en met mooie nieuwe, grote computer Hier ben ik zo blij mee, echt mijn plekje
Het enige grote nadeel van dit huisje: De veel te kleine keuken:
De woonkamer:
En ik vind deze hoekjes zo leuk:
En de salontafel die we vorig jaar nieuw hebben gekocht en de mooie (momenteel erg lege haha) fruitschaal
Het balkon is helemaal netjes en vrolijk:
En de studeerkamer is net ook echt helemaal opgeruimd en opgeknapt. Stuk leger en met mooie nieuwe, grote computer Hier ben ik zo blij mee, echt mijn plekje
Het enige grote nadeel van dit huisje: De veel te kleine keuken:
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Haha kleine keuken Marin? Onze keuken in ons nieuwe huis is nog even wat kleiner, maar echt gróót vergeleken met ons 'oude' huis! Ik vind jullie keuken wel erg mooi!
Fortissimo- Kletskop
Fortissimo schreef:Haha kleine keuken Marin? Onze keuken in ons nieuwe huis is nog even wat kleiner, maar echt gróót vergeleken met ons 'oude' huis! Ik vind jullie keuken wel erg mooi!
Hahaha ja voor ons is het echt te klein. Als je in je eentje kookt gaat het wel, maar we koken vaak samen en dan heb je amper ruimte voor een eigen 'stationnetje'. Meestal sta ik dan half over de gootsteen te snijden. En aan die deur hangt meestal een groot wasrek (bij gebrek aan andere plekken), dus dan kan je je kont echt niet keren. Ik droom echt zo van een grotere keuken
Marin- Lady Post-a-lot
Hahaha ik wilde dat ik zo'n grote en mooie keuken had, Marin! Die van mij is echt mini en ook nog eens mega lelijk van kleur =(
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Siamsa schreef:Hahaha ik wilde dat ik zo'n grote en mooie keuken had, Marin! Die van mij is echt mini en ook nog eens mega lelijk van kleur =(
Jij hebt echt juist een vet mooie keuken! Wel in een klein hoekje weggewerkt ja.
Ach, ik was eerst ook al blij met deze keuken, en met m'n vorige, en ik was ooit ook echt jaloers op jouw keuken. Maar nu ben ik (we) gewoon toe aan iets groters, zodat we nóg uitgebreider kunnen koken. De helft van onze keukenspullen staat in de slaapkamer, de kastjes staan overvol, en we kunnen inderdaad amper samen koken door ruimtegebrek. Maar gelukkig komt het vast goed in een volgend huis. En voor nu prijzen we onszelf maar dat het steeds goed gaat in deze keuken, samen koken zonder ruzie!
Marin- Lady Post-a-lot
Mijn keuken mooi? Haha! Nee man, het is echt zo'n lelijk gelig kleurtje, bah! Ik wil dolgraag een witte keuken. Met houten aanrechtblad:heart:
Siamsa- Prater
Haha ja ooit vond ik dat echt heel mooi! Jij ook toch? Maar nu is onze smaak gewoon wat strakker geworden. Ach jij weet mijn droomkeuken wel, dat plaatje heb jij ook haha.
Marin- Lady Post-a-lot
Haha ja jouw droomkeuken weet ik absoluut! Nee, ik heb de kleur van mijn keuken nooit echt mooi gevonden, maar wel mooier dan dat ik hem nu vind, inderdaad.
Siamsa- Prater
**
Laatst aangepast door Cato op zo 30 jun 2013 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt
Cato- Fluisteraar
- Aantal berichten : 329
Punten : 365
Registratiedatum : 08-12-10
Wat een leuk huisje, Cato!
Siamsa- Prater
Forti, ik vind die schouw mooi! Met die tegeltjes
Bisq, prachtige inrichting heb je!
Marin, ik heb ook zo'n soort secretaire als jij in de studeerkamer hebt staan. Die van mij is alleen nog niet geschilderd.. Leuk!
Cato, erg leuk! Ik wilde ook dat Hemnes bed, maar mijn vriend wilde hem niet omdat zijn broer dat bed ook heeft en dat vond hij stom..
Ik heb gister mijn huis helemaal opgeruimd en de 'buffetkast' (het is niet echt een buffetkast) weer opnieuw ingedeeld. Zal ook weer eens foto's maken van de details vanavond als ik thuis ben
Bisq, prachtige inrichting heb je!
Marin, ik heb ook zo'n soort secretaire als jij in de studeerkamer hebt staan. Die van mij is alleen nog niet geschilderd.. Leuk!
Cato, erg leuk! Ik wilde ook dat Hemnes bed, maar mijn vriend wilde hem niet omdat zijn broer dat bed ook heeft en dat vond hij stom..
Ik heb gister mijn huis helemaal opgeruimd en de 'buffetkast' (het is niet echt een buffetkast) weer opnieuw ingedeeld. Zal ook weer eens foto's maken van de details vanavond als ik thuis ben
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Jaaa, die tegeltjes zijn zo lief! Gisteren allemaal mooi opgepoetst en ze shinen nu als een malle. Staan verschillende tekeningen op in delfts blauw.
Fortissimo- Kletskop
Elliot schreef:
Deze is nog van m'n overgrootoma geweest!
Marin- Lady Post-a-lot
Marin, die foto's die je aan de muur hebt: allemaal eigen (of van je vriend) werk?
Ik kan over een week of 10 tot 12 ook eindelijk ons huis aan de hele wereld showen
Ik kan over een week of 10 tot 12 ook eindelijk ons huis aan de hele wereld showen
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Middleme schreef:Marin, die foto's die je aan de muur hebt: allemaal eigen (of van je vriend) werk?
Ja alle foto's die je ziet zijn van één van ons. Die blauwe zee boven de bank is van m'n vriend (Vietnam), de auto boven m'n bureau is van mij (Bulgarije), en de vier zwart wit foto's boven het dressoir zijn van ons tweetjes, ieder twee z/w foto's uitgekozen. Ik vind het beetje stom om andere foto's op te hangen, als we zelf zoveel foto's hebben. Echt kunst of typografie (zoals de Holstee Manifesto in de studeerkamer) vind ik wel leuk, maar foto's wil ik alleen van mezelf (of hem natuurlijk).
Gaan jullie ook samenwonen? Ben benieuwd! Krijgen jullie ook veel eigen werk te hangen?
Marin- Lady Post-a-lot
Supercool!
Gister waren we in Amsterdam en daar kwamen we een fotograaf tegen die mn vriend dan weer kent (goh, wie kent hij niet in fotoland, hahaha) en van hem dacht ik: wouw, mooie foto's! Maar eigen werk is dan nog net even leuker.
Jaaaa, wij gaan samenwonen . Huis is op dit moment nog in aanbouw, met een week of wat krijgen we de sleutel en wordt het klussen en wachten op de meubels enzo :D:D.
Als we gesetteld zijn hoop ik wel wat foto's aan de muur te hangen, liefst eigen werk. Maarja, moeten we wel nog wat leuke foto's hebben. Eerst maar eens oefenen met SLR, heb laatst een soort cursus gehad als inleiding wat je ermee kan.
Gister waren we in Amsterdam en daar kwamen we een fotograaf tegen die mn vriend dan weer kent (goh, wie kent hij niet in fotoland, hahaha) en van hem dacht ik: wouw, mooie foto's! Maar eigen werk is dan nog net even leuker.
Jaaaa, wij gaan samenwonen . Huis is op dit moment nog in aanbouw, met een week of wat krijgen we de sleutel en wordt het klussen en wachten op de meubels enzo :D:D.
Als we gesetteld zijn hoop ik wel wat foto's aan de muur te hangen, liefst eigen werk. Maarja, moeten we wel nog wat leuke foto's hebben. Eerst maar eens oefenen met SLR, heb laatst een soort cursus gehad als inleiding wat je ermee kan.
Middleme- Kletskop
Ja dat wist ik geloof ik wel eigenlijk, dat jullie gingen samenwonen. Sorry m'n geheugen is echt een zeef af en toe.
Leuk dat je je ook wat meer in de SLR wereld gaat verdiepen! Het is ook wel zo leuk als er dan wat werk van jou kan komen te hangen en niet alleen van je vriend (hoewel dat ook al leuk is natuurlijk).
Leuk dat je je ook wat meer in de SLR wereld gaat verdiepen! Het is ook wel zo leuk als er dan wat werk van jou kan komen te hangen en niet alleen van je vriend (hoewel dat ook al leuk is natuurlijk).
Marin- Lady Post-a-lot
Joh, don't worry!
Ja wilde me al lang in die wereld verdiepen maar ja, geen eigen camera en weinig tijd.. Mag wel een van de camera's van vriend lenen maar wel als hij erbij is.. Ach komt goed! Vorig jaar op Madeira met de J1 geschoten, leuke plaatjes van te maken (met nabewerking in Lightroom haha)
Ja wilde me al lang in die wereld verdiepen maar ja, geen eigen camera en weinig tijd.. Mag wel een van de camera's van vriend lenen maar wel als hij erbij is.. Ach komt goed! Vorig jaar op Madeira met de J1 geschoten, leuke plaatjes van te maken (met nabewerking in Lightroom haha)
Middleme- Kletskop
Dat lijkt me een goede instap en kan je de overgang zo maken!
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Show je huis!
» Show je huis #575
» Show Je Huis - Vol Troep!
» Show je woonkamer/ je huis!
» Show het lelijkste in je huis!
» Show je huis #575