Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

+4
Marsy28
Ella
Pompoen
Eris
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Gast zo 2 dec 2012 - 3:26

Behalve veel drinken (al mee bezig) en dingen met cranberry (niet in huis)?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Re: Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Eris zo 2 dec 2012 - 3:43

Bij mij werkt het goed om een pot thee te zetten en deze op te drinken op de wc Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... 394967 Zit ik rustig 1,5 uur op de wc maar werkt erg goed. Elke keer als je moet, al zijn het twee druppels, plas je dat eruit en meestal zet het dan niet door bij mij. Verder helpt het om iets zuurs te eten/drinken. Vitamine C tabletjes zijn ook goed, het zuur dat daar in zit dood de bacterie.


Laatst aangepast door Eris op zo 2 dec 2012 - 3:46; in totaal 1 keer bewerkt

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Re: Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Pompoen zo 2 dec 2012 - 3:45

Ja, volgens mij schenen sinaasappels en mandarijnen ook te helpen omdat ze zuur zijn en vol vitamine C zitten. En verder veel drinken en echt goed uitplassen, dus na het plassen even blijven zitten en dan nog even een keertje proberen, je bekken kantelen (je kunt ook zelf naar voren buigen en weer naar achteren) en daarmee echt de laatste druppels ook uitplassen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Re: Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Gast zo 2 dec 2012 - 3:47

Haha nou die wc gaat hem denk ik niet worden, dan eindig ik met slapende benen... Iets zuurs, ik neem aan dat daar geen zure matten mee bedoeld worden Laughing Die heb ik ergens nog wel in huis, verder niks zuurs, geen citrusfruit etc. Oh, net toevallig Dubbelfris witte druif-citroen op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Re: Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Eris zo 2 dec 2012 - 3:51

Nee helaas haha, suiker in zure matten zijn juist weer goed voer voor de bacterie. Oh ja dus ook even oppassen met te veel suikers. Heb je vitamine pillen in huis? Je kan ook om de 10 minuten even naar de wc gaan. Scheelt weer slaperige benen. Wat Pompoen ook zegt, goed uitplassen en vooral niet de plas ophouden want dan vermenigvuldig de bacterie razendsnel.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Re: Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Ella zo 2 dec 2012 - 3:51

Zure producten zoals yoghurt of karnemelk
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Re: Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Eris zo 2 dec 2012 - 3:53

Zuurkool Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... 3079029344

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Re: Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Marsy28 zo 2 dec 2012 - 3:56

Ik las vandaag een aparte tip. Je kunt, volgens mij bij de apotheek, alka selzer (ofzoiets) halen, mijn ex gebruikte dat altijd tegen een kater. Het schijnt dat als je paar dagen 's morgens 2 tabletten inneemt, het de blaasontsteking tegen gaat. En aangezien ik er ook wel regelmatig last van heb (neem aan dat je de tip: direct plassen na de sex en goed uitplassen wel kent) vind ik dit wel een goede..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Re: Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Snoopy zo 2 dec 2012 - 3:56

Rooibosthee schijnt ook te helpen, misschien dat je die toevallig in huis hebt?
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Re: Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 11:13

Bedankt voor de tips! De klachten bleven helaas aanhouden, vanmorgen bij de huisarts urine ingeleverd en toen zat er ook ineens bloed bij, dus een kuurtje gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Re: Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Caribbeanlover di 4 dec 2012 - 11:27

Maple, je moet sowieso naar de huisarts gaan meid (weet niet of je dat al wilde gaan doen). Ik heb ooit met een doorgelopen, wist niet dat ik het had, wat het kan zijn wat ik had en uiteindelijk is dat overgegaan in een nierbekkenonsteking. Dat wens ik je echt niet toe, dat doet zo'n pijn! Ik kon amper lopen serieus! Sterkte iig.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Re: Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Gast di 4 dec 2012 - 11:35

Ik ben al bij de huisarts geweest smile Maar meestal kan ik het vóór zijn, voel ik het opkomen en als ik dan een dag alles op alles zet, is het de volgende dag weg. Nu helaas niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Re: Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Silver di 4 dec 2012 - 11:38

Stomen boven een bak (in de wc)heet water met kamille. En erin plassen is nog beter, dan gaat je blaas open staan en kan het zuiveren.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Re: Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Mystique wo 5 dec 2012 - 1:21

Goed dat je alsnog bent gegaan, zeker omdat er sprake was van bloed in de urine. Dat is al een teken dat het verder gevorderd is.
Mystique
Mystique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Re: Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Eris wo 5 dec 2012 - 1:31

Balen dat het toch heeft doorgezet. Hopelijk werkt de ab snel.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking... Empty Re: Wat helpt er nog eer tegen een beginnende blaasontsteking...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum