Ik wil weer op mezelf!
+11
Rovine
Susan
Kiekeboe
Carra
SDL
Twellie
rapa nui
Ella
Blond
Eris
Bacio
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ik wil weer op mezelf!
Carrie schreef:Ja zooo balen Rood! Je wacht nu al zo lang. Ik persoonlijk zou een antikraak huis gaan zoeken. Kost vaak heel erg weinig, dus kun je toch fijn door sparen. Het kan namelijk heel goed zijn dat het klussen langer duurt dan september (vaak gaat er altijd wel iets mis of gebeurt er iets waar je niet op hebt gerekend tijdens een verhuizing) en moet je nóg langer wachten.
Precies. Ik heb 2x stage gelopen (en vervolgens gewerkt) bij interieurbedrijven die elke keer door de klant gebeld werden dat de meubels toch later geleverd moesten worden. Ook heb ik meegelopen op bouwbegeleiding projecten en dat was echt drama. Aanmemers die geen schilders konden vinden, of dit te vol gepland zaten dat het soms gewoon een week stil lag. De bouwvak er nog tussendoor. Ik heb geen enkel groot verbouwingsplan gezien wat op tijd klaar was.
Gast- Gast
Ik heb ook nog nooit een verbouwing meegemaakt die op tijd af was :-). Dus daar zou ik me niet aan vasthouden. Ik zou me eerder afvragen wat Punk'd zei: wil je perse dat huis of kan je niet alsnog gaan zoeken naar iets anders? Als je zoekt en je komt niks tegen, heb je iig het idee dat je vooruit komt.. dat je niet wacht op anderen om voor jou die beslissing te maken. Hou jezelf als back up voor dit huisje en ga kijken of je niet toch iets anders kan krijgen!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Is die huurprijs je trouwens toegezegd? Of betalen je vrienden dat en ga je ervan uit dat jij hetzelfde gaat betalen? Niet dat ze die zo meteen verhogen nu er een nieuwe huurder komt.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik snap heel goed dat je graag op jezelf wilt, maar als ik jou was zou ik geduldig zijn.
Ooit wilde ik zelf zo graag uit huis, dat ik toen een verkeerde beslissing heb genomen, en een huis hals over kop kocht, stom stom.
Als je nu tijdelijk ergens anders gaat wonen kost het altijd wel geld. Ook al denk je nog zo dat je er niks aan gaat doen, en komen altijd onverwachte kosten de hoek om.
Probeer die paar maanden nog even uit te zitten, het zijn maar 6 maanden extra.
Lekker gaan doorsparen, geduld wordt beloond.
Ooit wilde ik zelf zo graag uit huis, dat ik toen een verkeerde beslissing heb genomen, en een huis hals over kop kocht, stom stom.
Als je nu tijdelijk ergens anders gaat wonen kost het altijd wel geld. Ook al denk je nog zo dat je er niks aan gaat doen, en komen altijd onverwachte kosten de hoek om.
Probeer die paar maanden nog even uit te zitten, het zijn maar 6 maanden extra.
Lekker gaan doorsparen, geduld wordt beloond.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Ik maak mezelf weer eens gek
» oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» Lekker
» oooh baal zo van mezelf...weer afspraak vergeten!
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» Lekker
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: