Sinterklaasversiering; leuk of onzin?
+15
_Jet
PapillonRose
Lejow
Vancity_girl
Parisienne
woezel
Flower_L
Susan
Thunder
Toedels
*Lookie*
Dille
Pussycat
Printje
SDL
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Sinterklaasversiering; leuk of onzin?
Haha, ik bedoelde niet om te kopen hoor maar alleen om te kijken.
Het is inderdaad ontzettend duur. Dat vind ik dus ook van Lego, onze kinderen spelen er uren mee maar toch heb ik het voor Sinterklaas laten staan en niet gekocht. 100 euro voor een doos met stenen. Playmobil heb ik nog niet in huis maar ik gok dat onze kinderen dit ook erg leuk vinden, ik ga maar eens de acties in de gaten houden. Maar zou de kerst-editie na kerst worden afgeprijsd?
Het is inderdaad ontzettend duur. Dat vind ik dus ook van Lego, onze kinderen spelen er uren mee maar toch heb ik het voor Sinterklaas laten staan en niet gekocht. 100 euro voor een doos met stenen. Playmobil heb ik nog niet in huis maar ik gok dat onze kinderen dit ook erg leuk vinden, ik ga maar eens de acties in de gaten houden. Maar zou de kerst-editie na kerst worden afgeprijsd?
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Ik vind het wel wat hebben. Dit jaar doen wij ook mee, maar het is niet zo dat ik het hele huis versier ofzo. Er hangen twee vlaggenlijnen en een slinger voor het raam. Ik vind het wel leuk, en A. ook. Toch een beetje extra sfeer vind ik.
Wel ben ik niet zo dat ik het hele huis versier met dit soort gelegenheden. Zo doe ik ook aan Kerstversiering, en met Pasen ook wel. Maar ik vind het voor een korte periode teveel werk om bijvoorbeeld echt dingen ervoor te moeten veranderen in huis. Zo hebben we met Kerst een boom en wat kleine decoratie die ik neerzet en met Pasen een paastak met versiering en ook wat kleine dingetjes om neer te zetten.
Er zijn bijvoorbeeld mensen die zo´n beetje de hele woonkamer ombouwen tot kerstdorp. Kan heel mooi zijn hoor, maar voor mij is het niks. Geen idee waar ik al m´n spulletjes moet laten, en voor zo´n korte periode hoeft het van mij dan ook niet zo heel erg over de top hier in huis.
Wel ben ik niet zo dat ik het hele huis versier met dit soort gelegenheden. Zo doe ik ook aan Kerstversiering, en met Pasen ook wel. Maar ik vind het voor een korte periode teveel werk om bijvoorbeeld echt dingen ervoor te moeten veranderen in huis. Zo hebben we met Kerst een boom en wat kleine decoratie die ik neerzet en met Pasen een paastak met versiering en ook wat kleine dingetjes om neer te zetten.
Er zijn bijvoorbeeld mensen die zo´n beetje de hele woonkamer ombouwen tot kerstdorp. Kan heel mooi zijn hoor, maar voor mij is het niks. Geen idee waar ik al m´n spulletjes moet laten, en voor zo´n korte periode hoeft het van mij dan ook niet zo heel erg over de top hier in huis.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier hangt 1 slinger, wat ballonnen en een 'schoorsteen'. Ik vind het leuk om dat voor S te doen en zelf vind ik het ook gezellig (mijn vriend trouwens ook ).
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Susan schreef:Ik vind rotan harten aan een lintje niks, of twee identieke vazen naast elkaar met een kunstbloem erin, maar dat moeten mensen ook zelf weten.
ben jij langs ons huis komen lopen?
Ik vind versieren voor sinterklaas erg leuk, maar heb geen kindjes dus doe het nu niet. Ga het later wel doen.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Wij hebben hier wat slingers thuis hangen en ik had noge en Sint en Piet pop liggen. Meer niet, voor 5 december versier ik het wat meer. Doe ik normaal ook altijd als ik het met vriendinnen vier. Vind het gezellig staan. Mijn vriend snapte het nut er niet zo van en omdat ik aandrong heeft ie toch maar geholpen. De volgende dag zat N. toch heel leuk naar de slingers te kijken terwijl ze in de wipstoel lag dus het deed toch wat
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het leuk! Er hangt een slinger voor het raam met 'welkom sint en piet' en binnen hangt een slinger met plaatjes van sint,piet en het paard. Ook heb ik 2 tafelkleden die gaan er 5 dec op als we pakjesavond vieren (ik bewaar alles gewoon voor volgend jaar).
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Als je dat zelf leuk vindt om te doen met je kindje, waarom zou je het dan in hemelsnaam niet doen? Ik doe het zelf niet, geen tijd voor (en geen zin in ) maar ik vind het wel leuk dat anderen het doen.
Gast- Gast
Ik heb geen kinderen maar vandaag wel sinterklaas gevierd mét vlaggetjes
Femmem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 241
Registratiedatum : 24-11-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» onzin of ...
» Valentijnsdag zin of onzin?
» Leuk of niet leuk?
» nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Valentijnsdag zin of onzin?
» Leuk of niet leuk?
» nav "valentijnsdag zin of onzin?"...... F*cking Valentine...
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: