Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik geef toe...

3 plaatsers

Ga naar beneden

Ik geef toe... Empty Ik geef toe...

Bericht  Gast ma 1 jul 2013 - 5:03

... Dat ik net heerlijk heb zitten genieten! Man en kinderen zijn weg, en ik heb voor het eerst in jaren helemaal alleen gegeten, met een bord op schoot, voor de tv.
Soms heb ik zo'n behoefte aan zo'n moment helemaal voor mezelf. Herkenbaar??

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef toe... Empty Re: Ik geef toe...

Bericht  Liadan ma 1 jul 2013 - 5:05

Heel herkenbaar. Ik heb bijna elke maandag zo'n moment. Mijn man werkt tot laat, de kinderen zijn bij mijn ouders en worden om 19.00 uur naar huis gebracht. En ik ben om 17.45 uit mijn werk en heb dan dus ruim een uur voor mezelf, heerlijk!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC ma 1 jul 2013 - 6:52

Heel herkenbaar, zo ben ik zaterdagavond de stad in gegaan tot 5.30 uur smile Lekker losgegaan, vrienden om me heen, gezelligheid, muziek, drankjes... Heerlijk, gewoon geen zorgen en even genieten van het moment.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parisienne ma 1 jul 2013 - 6:57

Ik geniet ook van die momenten. Ik heb dit bijna elke maandag. Dochter wordt rond 19.00 door opa thuisgebracht, vriend is meestal aan het werk. Ik heb sowieso de hele dag voor mezelf, maar deze staat grotendeels in het teken van mijn studie. Maar met bord op schoot eten doe ik ook op zulke avonden. Heerlijk!

Nu het zomer is ben ik ook steeds vaker 's avonds weg. Heb minimaal 1 avond in de twee weken (maar meestal vaker) om met vrienden af te spreken. Vorige week donderdag weer ouderwets een hele nacht doorgehaald, net als CCC.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud