Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ikea peuterbed

2 plaatsers

Ga naar beneden

Ikea peuterbed Empty Ikea peuterbed

Bericht  Annie24 zo 29 jul 2012 - 8:30

Ik kijk elke avond even op Marktplaats om te zien of er peuterbedje aangeboden worden hier in de omgeving. Vind het zonde om een nieuw bed te kopen, maar wil eigenlijk ook niet meteen een 1persoons bed kopen. Nu kan ik een Ikea bedje overnemen voor 25 euro, maar heb daar een vraagje over. Het bedje is niet meer te koop bij de Ikea. Het gaat om het volgende bedje:
Ikea peuterbed Hensvik-bed-frame-with-slatted-bed-base__0110171_PE260248_S4

Het hoge gedeelte met de golven zit er niet bij. Dit hebben ze weggedaan omdat ze het meer voor een meisje vonden en het bedje voor een jongetje is gebruikt. Is er iemand die dit bedje heeft en mij kan vertellen of het dan nog wel stevig is? Ik neem aan van wel, want hun zoontje heeft er ook in geslapen, maar hoor het liever van iemand van jullie Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ikea peuterbed Empty Re: Ikea peuterbed

Bericht  Twellie zo 29 jul 2012 - 8:46

Hebben ze iets ter vervanging van die die golf gemaakt? Het ziet er wel uit dat die golf ervoor zorgt dat de voor- en achterkant op zijn plek blijft. Volgens mij is het bedje verder van dat standaard (dunne) materiaal waar meer Ikea bedjes van zijn gemaakt en dat lijkt me niet heel stabiel zonder minstens een stuk dat de voor- en achterkant met elkaar verbindt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ikea peuterbed Empty Re: Ikea peuterbed

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 8:48

Hebben ze de Kritter van ikea niet bij jou in de buurt? smile heel fijn bedje voor weinig geld (zeker 2e hands dan)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ikea peuterbed Empty Re: Ikea peuterbed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum