Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dressoir met manden

5 plaatsers

Ga naar beneden

Dressoir met manden Empty Dressoir met manden

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 8:53

In de folder van Gamma zag ik een dressoir met manden (€164.25). Eigenlijk zoeken wij nog zoiets voor in de erker.

Dressoir met manden 371254_1

Wie weet waar ze zulke dingen nog meer verkopen?
Heeft iemand van hier misschien zoiets? Wat was je er ongeveer aan kwijt?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Dressoir met manden Empty Re: Dressoir met manden

Bericht  tweeling di 8 feb 2011 - 9:45

Birgit schreef:In de folder van Gamma zag ik een dressoir met manden (€164.25). Eigenlijk zoeken wij nog zoiets voor in de erker.

Dressoir met manden 371254_1

Wie weet waar ze zulke dingen nog meer verkopen?
Heeft iemand van hier misschien zoiets? Wat was je er ongeveer aan kwijt?

Ik heb ook zoiets gezien bij Leen Bakker, weet zo niet hoe duur hij daar was
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 10:12

Ik heb even op de site van Leen Bakker gekeken en ze hebben dit

Dressoir met manden 10809000_Landscape_M

Is het dan weer net niet :-)

Gast
Gast

Bericht  JD di 8 feb 2011 - 12:21

ohh wow, ik vind die van leenbakker juist veel mooier dan die van gamma;)

wij hebben een buffetkast met van die manden, en een sidetable.
de buffetkast komt bij de woonoutlet vandaan, die zit in alkmaar en zutphen geloof ik, of hengelo...moet je even kijken op woonoutlet.nl
hij is helemaal niet duur, en daar hebben ze heel erg veel van dat soort meubels...
en anders misschien marktplaats? kwantum? karwei? of old inn wonen?

wat vind je niet mooi aan die van de gamma dan? want dan koop je die toch gewoon?
t enige wat ik er niet mooi aan vind zijn de kleur van de manden (daarom vind ik die van leenbakker mooier) maar die maat manden is overal te koop...

en qua prijs denk ik dat je het nergens veel goedkoper gaat vinden dan die van de Gamma, dat is wel heel erg goedkoop voor zo'n kast Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  JD di 8 feb 2011 - 12:35

heb even voorje op MP gekeken, en onderstaand zie je wat links...
op MP staan ook wat soortgelijke dressoirs af te halen "tegen elk aannemelijk bod", alleen zijn die vaak eikenkleurig, maar ja...likje verf, en je hebt net zo'n mooi dressoir Wink

hier wat links, misschien heb je er iets aan...

dressoir 1
dressoir 2
dressoir 3
dressoir 4

Vooral die laatste is misschien wel wat, als je hem gewoon wit schildert, dan is het een beetje hetzelfde als di van gamma, alleen dan veel goedkoper;)
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 10:35

Wat leuk dat je even meegezocht hebt.

Ik zal hier in de buurt in winkels nog eens rondkijken, ik heb het er namelijk niet voor over om een heel eind te rijden.
Ik zoek een winkel in de omgeving van Breda/Roosendaal.

Via Marktplaats zou ik zoiets niet kopen, al had ik zelf ook al zitten speuren smile
Zelf zet ik er wel allerlei dingen op, maar ik koop liever (nieuwe) spullen uit een winkel.
Het is niet de bedoeling het zelf op te knappen Wink

Het effect met die 6 manden spreekt me wel heel erg aan.

Bedankt voor het meedenken Marietje!

Gast
Gast

Bericht  Monte wo 9 feb 2011 - 10:55

Dressoir met manden Liatorp-buffet-wit__72909_PE189159_S4

Zoiets en dan zelf rieten manden(xenos e.d.) erin doen?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne do 10 feb 2011 - 13:11

Als je er wat geld voor over hebt:

Van Riviera Maison

Dressoir met manden 135620kast
€699,-

Dressoir met manden 137910_1
€1.399,-

Dressoir met manden 132030kast
€1.199,-

Oké, het is misschien heel erg duur, maar ze zijn wel super mooi! Heb er zelf helaas het geld niet voor, maar zou wel voor zoiets gaan sparen als ik echt op zoek zou zijn.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 21:31

Ze zijn wel leuk, maar zoveel wil ik er liever niet aan uitgeven.
Mijn prioriteiten liggen ergens anders Wink

Gast
Gast

Bericht  samantjuh89 di 15 feb 2011 - 9:35

@ Parisienne: Riviera Maison heeft altijd echt hele mooie en leuke dingen! ik wordt er altijd verliefd op!
samantjuh89
samantjuh89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 141
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 9:47

Parisienne schreef:Als je er wat geld voor over hebt:

Van Riviera Maison

Dressoir met manden 135620kast
€699,-

Als ik het geld ervoor over had, en niet zoveel plannen had met mijn huidige spaarpotje, dan had ik hem gekocht. Men, ik ben verliefd! I love you Zijn ze er verdorie niet goedkoper? scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 9:52

samantjuh89 schreef:@ Parisienne: Riviera Maison heeft altijd echt hele mooie en leuke dingen! ik wordt er altijd verliefd op!
En ik knap er vreselijk op af. Wat een truttige zooi.

Gast
Gast

Bericht  JD di 15 feb 2011 - 10:10

ohhh i love riviera maison! er staan wel wat kleine RM accessoires in huis, maar de meubels die kan ik me toch echt niet veroorloven....

en ABE, op zich is het vrij makkelijk om zo'n dressoir zelf in riviera style te pimpen... wit verven, en die meubelteksten kun je tegenwoordig overal op internet bestellen voor een klein prijsje...
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:13

Vandaag naar de Gamma geweest, was vorige week blijkbaar al helemaal uitverkocht.
Kans gemist!

Gast
Gast

Bericht  JD di 15 feb 2011 - 10:33

Birgit schreef:Vandaag naar de Gamma geweest, was vorige week blijkbaar al helemaal uitverkocht.
Kans gemist!

ahh wat balen! nou ja, dan zit er niks anders op dan je ogen goed open houden en de folders uitpluizen....suc6!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:36

*Marietje* schreef:ohhh i love riviera maison! er staan wel wat kleine RM accessoires in huis, maar de meubels die kan ik me toch echt niet veroorloven....

en ABE, op zich is het vrij makkelijk om zo'n dressoir zelf in riviera style te pimpen... wit verven, en die meubelteksten kun je tegenwoordig overal op internet bestellen voor een klein prijsje...

Weet je hoe creatief ik aangelegd ben? Mijn haltafel staat nog in de eerste laag verf. Embarassed En dan moet ik nog mijn salontafel en tv-meubel verven. Ehmz.... scratch

:P

Gast
Gast

Bericht  JD di 15 feb 2011 - 10:38

ABE schreef:
*Marietje* schreef:ohhh i love riviera maison! er staan wel wat kleine RM accessoires in huis, maar de meubels die kan ik me toch echt niet veroorloven....

Weet je hoe creatief ik aangelegd ben? Mijn haltafel staat nog in de eerste laag verf. Embarassed En dan moet ik nog mijn salontafel en tv-meubel verven. Ehmz.... scratch

haha ik ben zelf ook zo hoor. ik zeg wel even stoer dat je het makkelijk kunt opknappen, maar ondertussen staat er hier al anderhalf jaar een kastje in de grondverf, ik moet hem nog steeds afmaken.... Embarassed
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 10:41

*Marietje* schreef:
ABE schreef:

haha ik ben zelf ook zo hoor. ik zeg wel even stoer dat je het makkelijk kunt opknappen, maar ondertussen staat er hier al anderhalf jaar een kastje in de grondverf, ik moet hem nog steeds afmaken.... Embarassed

Ik weet heel goed hoe ik mijn wanden moet "stucen", ik kan het ook nog, en ik kan daarvoor ook makkelijk naar de Gamma (andere bouwmarkten), maar ehmz.... Volgens mij is het gewoon luiheid. Het kan niets anders zijn, als anderen wel continu doen wat ze zeggen. :P

Gast
Gast

Bericht  JD di 15 feb 2011 - 10:56

ABE schreef:
*Marietje* schreef:
ABE schreef:

Ik weet heel goed hoe ik mijn wanden moet "stucen", ik kan het ook nog, en ik kan daarvoor ook makkelijk naar de Gamma (andere bouwmarkten), maar ehmz.... Volgens mij is het gewoon luiheid. Het kan niets anders zijn, als anderen wel continu doen wat ze zeggen. :P

herkenbaar herkenbaar...zó herkenbaar!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 11:49

Kan je dan niet gewoon... Any kastje/dressoir nemen en er zelf mandjes in mieteren? .. Of denk ik nu weer te boers? (Sorry, Marietje woont geloof ik in 't hippe modieuze deel van Heemskerk, ik ben boerser en simpeler aangelegd laughcry )

Gast
Gast

Bericht  JD di 15 feb 2011 - 12:36

Trisha schreef:Kan je dan niet gewoon... Any kastje/dressoir nemen en er zelf mandjes in mieteren? .. Of denk ik nu weer te boers? (Sorry, Marietje woont geloof ik in 't hippe modieuze deel van Heemskerk, ik ben boerser en simpeler aangelegd laughcry )

hahah zie een van mijn eerste posts in deze topic, daarin zeg ik precies hetzelfde. even marktplaats checken, een goedkoop kastje kopen, oppimpen en zelf mandjes indoen.... dus ik ben ook wel een beetje boers en simpel hoor haha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud