Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hotel + restaurantjes Londen

5 plaatsers

Ga naar beneden

Hotel + restaurantjes Londen Empty Hotel + restaurantjes Londen

Bericht  LieveSterre di 9 okt 2012 - 0:20

And again, een topic over Londen.. Toch heb ik, vind ik Hotel + restaurantjes Londen 2474380249 een andere vraag als vele andere hier:

Ik ga in december (rond de kerstperiode) samen met mijn vriend 4 dagen naar Londen. Ik heb er echt onwijs veel zin in, lekker shoppen, de tourist uithangen en genieten van de kerstsfeer! I like:D

Anyway, mijn vragen:

- We zoeken een hotel in Londen, maximaal 30/40 minuutjes met het ov naar het centrum, liefst niet te duur, lees +/- 100 euro per nacht voor 2 personen, hoeft niet luxe (mag uiteraard wel Hotel + restaurantjes Londen 1578173417 maar we willen wel een eigen badkamer/wc). Iemand een goed idee?

- Tips voor leuke betaalbare restaurantjes. Iemand tips?

Thanks alvast!

Liefs, Sterre
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel + restaurantjes Londen Empty Re: Hotel + restaurantjes Londen

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 1:46

Ik ben met kerst in Londen (26 t/m 29 december) geweest en ik vond het echt vreselijk (sorry!! Terwijl Londen echt mijn favoriete stad ter wereld is).. Die drukte is gewoonweg niet normaal.. Je moest wachten om winkels in te kunnen! Er stonden rijen voor de primark en topshop.. Een mega rij bij Abrcrombie en zelfs bij Gucci en Burberry Neutral ..Je kon niet lopen op oxfordstreet maar werd vooruit 'geduwd' door de mensenmassa.

Je kont gewoon je kont niet keren.. Het was zoooo ontzettend koud.. dus wat je doet.. trek een hele warme jas en vest aan.. Ik had een leren jasje en een trui eronder en ik vroor gewoon kapot.. (heb daar oorwarmers gekocht :P ).

De kerstsfeer maakte wel veel goed hoor haha.. Dus het is niet dat het vreselijk was.. maar ik ben ook in Februari, juni en september in Londen geweest en dan is het echt veel relaxter.

Een super leuk restaurantje is trouwens bij camden market.. euh ik ga hem even opzoeken.. Volgende keer in Londen ga ik daar terug naar toe.. Die cheesecake die ze hadden was echt awesome!!

Wij zaten trouwens in het daysinn hotel.. Even kijken waar dat ook alweer zat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel + restaurantjes Londen Empty Re: Hotel + restaurantjes Londen

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 1:52

Days hotel Waterloo (bij metrohalte Lambeth North).. Is echt maar een stukje met de metro tot het echte centrum smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel + restaurantjes Londen Empty Re: Hotel + restaurantjes Londen

Bericht  Niekske di 9 okt 2012 - 3:34

De laatste keer zaten wij in het royal national hotel (bij metro station Russel Square), geboekt via de jong intra vakanties, prijs varieert tussen de 35 en 55 euro pppn. Ontbijt is waardeloos, maar hotelkamers zijn prima en je bent met de metro binnen 10 minuten op oxford street.

Mijn favoriete restaurantje is de Strada vlakbij de Towerbridge. De voorgevel van het restaurant is halfrond en helemaal van glas en je hebt er prachtig uitzicht op de towerbridge. De keuken is Italiaans en echt heel erg lekker!

Ik heb er een tijdje gewoond en ik heb de aanloop naar kerst meegemaakt, maar ik ben voor kerst weer terug naar Nederland gekomen. De drukte was toen al enorm, maar ik vond het wel wat hebben. Ik kon het daar beter hebben dan shoppen op zaterdagmiddag in mijn huidige woonplaats Wink

Je kan in de meeste pubs trouwens ook goed eten. Dat is lekker goedkoop en echt Engels.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel + restaurantjes Londen Empty Re: Hotel + restaurantjes Londen

Bericht  LieveSterre ma 22 okt 2012 - 22:17

We hebben gekozen voor Crown Moran Hotel, ligt volgens mij wel op een prima locatie en echt prima kwaliteit prijsverhouding als ik het zo lees. Wanneer ik er ben geweest, zal ik hier wel laten weten hoe het was Very Happy
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel + restaurantjes Londen Empty Re: Hotel + restaurantjes Londen

Bericht  _Lacey_ di 23 okt 2012 - 6:32

De een-na-laatste keer dat ik in Londen was heb ik heerlijk gegeten bij Café Rouge. Er zijn meerdere locaties in Londen en de kaart verschilt ook per locatie.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel + restaurantjes Londen Empty Re: Hotel + restaurantjes Londen

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 6:51

_Lacey_ schreef:De een-na-laatste keer dat ik in Londen was heb ik heerlijk gegeten bij Café Rouge. Er zijn meerdere locaties in Londen en de kaart verschilt ook per locatie.

Ik ook!! Dat was dat restaurantje waar ik het over had.. Ik weet alleen niet meer welke vestiging Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel + restaurantjes Londen Empty Re: Hotel + restaurantjes Londen

Bericht  _Lacey_ di 23 okt 2012 - 6:54

Punk'd schreef:
_Lacey_ schreef:De een-na-laatste keer dat ik in Londen was heb ik heerlijk gegeten bij Café Rouge. Er zijn meerdere locaties in Londen en de kaart verschilt ook per locatie.

Ik ook!! Dat was dat restaurantje waar ik het over had.. Ik weet alleen niet meer welke vestiging Laughing
Haha, en het zijn er nogal wat...

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel + restaurantjes Londen Empty Re: Hotel + restaurantjes Londen

Bericht  LieveSterre wo 24 okt 2012 - 1:38

_Lacey_ schreef:
Punk'd schreef:
_Lacey_ schreef:De een-na-laatste keer dat ik in Londen was heb ik heerlijk gegeten bij Café Rouge. Er zijn meerdere locaties in Londen en de kaart verschilt ook per locatie.

Ik ook!! Dat was dat restaurantje waar ik het over had.. Ik weet alleen niet meer welke vestiging Laughing
Haha, en het zijn er nogal wat...



Thanks voor de tip! Ik houd het in gedachte!Very Happy
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel + restaurantjes Londen Empty Re: Hotel + restaurantjes Londen

Bericht  Marin wo 24 okt 2012 - 2:48

Cafe Rouge heb ik volgens mij alleen maar geluncht. Wel erg lekker idd en vaak sfeervol, beetje Frans achtig, ze doen een soort Parijs café na.

Ik vind het wel eens jammer dat heel veel restaurants in Engeland ketens zijn, daardoor is het soms zoeken naar authentieke dingen (maar die heb je zeker in London ook hoor!). Maar ketens zijn vaak ook echt heel lekker en gezellig, als je de juiste kent.

Maar een aantal favoriete ketens met goed eten zijn voor mij:

Prezzo Super lekker Italiaans restaurant. Echt heerlijke risotto gegeten.

Zizzi Ook lekkere Italiaan, met rustieke pizza's.

Strada Nog zo'n lekkere Italiaan

Nando's Voor als je van pittige kip houdt.


Als je echt goedkoop maar toch best lekker typisch Brits wilt eten kan je goed naar een pub gaan. Zijn er genoeg, dit zijn wat ketens:


Yates

Wetherspoons

Slug and Lettuce


Je kunt bij elk van deze websites een locatie in London zoeken.


Rondom Covent Garden zitten ook veel leuke restaurantjes.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel + restaurantjes Londen Empty Re: Hotel + restaurantjes Londen

Bericht  Niki wo 24 okt 2012 - 6:55

Laatste keer dat ik in Londen was, verbleven we in the Guoman hotel The tower! Precies tegenover de Londen Bridge. Echt een mooi hotel en heb daar prima verbinding met OV. Wij gingen met de trein via De Jong Intra! Werd allemaal goed geregeld.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel + restaurantjes Londen Empty Re: Hotel + restaurantjes Londen

Bericht  LieveSterre do 25 okt 2012 - 0:08

Marin schreef:Cafe Rouge heb ik volgens mij alleen maar geluncht. Wel erg lekker idd en vaak sfeervol, beetje Frans achtig, ze doen een soort Parijs café na.

Ik vind het wel eens jammer dat heel veel restaurants in Engeland ketens zijn, daardoor is het soms zoeken naar authentieke dingen (maar die heb je zeker in London ook hoor!). Maar ketens zijn vaak ook echt heel lekker en gezellig, als je de juiste kent.

Maar een aantal favoriete ketens met goed eten zijn voor mij:

Prezzo Super lekker Italiaans restaurant. Echt heerlijke risotto gegeten.

Zizzi Ook lekkere Italiaan, met rustieke pizza's.

Strada Nog zo'n lekkere Italiaan

Nando's Voor als je van pittige kip houdt.


Als je echt goedkoop maar toch best lekker typisch Brits wilt eten kan je goed naar een pub gaan. Zijn er genoeg, dit zijn wat ketens:


Yates

Wetherspoons

Slug and Lettuce


Je kunt bij elk van deze websites een locatie in London zoeken.


Rondom Covent Garden zitten ook veel leuke restaurantjes.
Wow, I like! Super bedankt voor je reactie:D
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hotel + restaurantjes Londen Empty Re: Hotel + restaurantjes Londen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum