Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

+32
Caramba
Blond
sawasdee
Gympie
Atelier Madame
rapa nui
Kreeftje
kajaka88
Mida4you
Japie
Kowalski
studiebol
Poubelle
Bliss
loura
Ibbeltje
Cheesegirl
Mizz_S
silly-one
Flippin' Bitch
Susan
Frappuccino
Elliot
Mermaid
Slakje
Livine
Parisienne
ExpressoB
Sarah1985
Aziraphale
Angela_1986
Kexter
36 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Poubelle vr 30 nov 2012 - 22:57

*Hot Weelz racebaan
* Cars 2 puzzel
* Iets van Spiderman
* Receptenkalender
* 2 stripboeken
* Douchegel
* Fotolijstjes
* Nog een douchegel
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  studiebol za 1 dec 2012 - 0:26

Nou ik kom net uit de stad, normaal ben ik echt wel eerder met mijn kado's maar ineens wordt er morgen sinterklaas gevierd.
Ik heb gekocht;


Hardloopsokken
Badslippers
Scheurkalender
Citytrip boek
Dwarsligger
kookboek.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Gast za 1 dec 2012 - 2:18

Een scheurkalender, een elektrische tandenborstel, een cd van Nick en Simon, spelletjes voor de kinderen, snowboots voor de kinderen, een houten kassa voor Mas, een houten weegschaal voor Amé, Duplo voor Mas en Amé. Handschoenen, sjaals en mutsen voor de kinderen. Donald Duck abonnement voor Lise. Kaartjes voor de film Bengeltjes van K3. Voor de rest weet ik het eigenlijk niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Aziraphale za 1 dec 2012 - 3:16

Aziraphale schreef:Nog niet alles is binnen (eBay) maar dit heb ik besteld:

- marsepein- of koekjesuitstekers met kerstfiguurtjes
- een soort van boor voor muffins, dan kun je het gat daarna opvullen met een vulling
- een ketting met hanger van een kat
- ketting met klokje
- solar robot
- magnetron eierkoker
- theepen om losse thee in te doen
- witte chocolademelk poeder
- winterthee
- mokken met een rendier erop
- waxinelichtjehouder met een hart erop

Nog niet helemaal klaar en degene van wie ik het lootje heb met Kerst heeft z'n verlanglijstje nog steeds niet ingevuld Sad

Inmiddels ben ik helemaal klaar voor Kerst, behalve dat ik nog wat leuks zoek voor m'n vriend.

Ik heb nu nog twee 999 games kaartspelletjes gekocht bij de AH voor bij de kleine extra cadeautjes (voor elke broer een ander kaartspelletje) en voor m'n lootje heb ik een Dirkjan scheurkalender en een Big Bang Theory mok met Robot Revolution erop en m'n broer z'n naam wordt er ook op geprint smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Kowalski za 1 dec 2012 - 3:46

Ik heb net even kadootjes ingeslagen voor het dobbelen vanavond! We moesten voor 7,50 drie kadootjes kopen, best lastig, vooral doordat ik niet zoveel tijd heb om koopjes te gaan zoeken Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 394967

Maar ik heb een chocoladefondue-setje, een pocket van Donald Duck en 1/5 staatslot, dus ben nog best trots op mezelf (dat ik het naast me neer kan leggen dat het niet perfect hoeft te zijn voor een dobbelspel Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 3079029344)

Verder doen we niet aan Sinterklaas, ik mag straks voor kerst weer flink aan de slag! Ik ga alleen maandag even twee hele grote, luxe chocoladeletters kopen voor pap en mam, gewoon, omdat ze er zijn Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 561177
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Japie za 1 dec 2012 - 22:31

Voor een collega:

* Ovenwanten
* Schuimpjes
* Chocolade letter
* Fondant snijder
* Fondant uitsteekvormpjes

Voor vriend:

* Chocolade letter
* Dvd Married with childeren

Voor dobbelspel:

* Douchegel
* Badolie en scrub
* Olielamp
* Mikado
* Sinterklaasmok met snoepjes
* Gezichts massage roller
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Mida4you za 1 dec 2012 - 23:22

Ik heb mijn man als lootje getrokken en heb gekocht:
- anti slip matje voor in de auto
- plakband houder
- lekkere warme scandinavische sloffen
- mandje met marsepein

( deze dingen had hij ook allemaal op zijn lootje staan )

En voor Z.
- Een soort van knikkerbaan alleen dan met autootjes
- een puzzel van 0 t/m 9
- Tekenbord
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  kajaka88 za 1 dec 2012 - 23:31

Voor mijn lootje: een geurkaars, flesje rode wijn, gezichtsmasker en een douche gel. Mocht maar voor €5.

En verder: sokken, schilderen op nummer, twee fotolijstjes, nietmachine, feyenoord spaarvarken, keepershandschoenen, fietsspiegel voor op de skelter, tijdschriftenbak, decemberkalender voor de volwassenen, een ijzeren kerstboom voor waxinelichtjes, pyjama, sokken, onderbroeken. Dat was het wel zon beetje...
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Slakje zo 2 dec 2012 - 0:15

Jaa! Ik heb eindelijk een hoop nuttige cadeau's!

Voor mijn vriend: Een Bongobon (Superman) en een Sudokuboekje
Voor dochterlief: Speel- en leerblokken (of zoiets, het maakt echt verschrikkelijke herrie)
Voor mijn mama: Een mooie pyjama met een cache-coeur en bijpassende sokjes
Voor mijn stiefpapa: Een bak Westvleteren
Voor mijn zus: 2 paar warme sokken in modekleuren
Voor mijn stiefbroer: 6 versierde flessen bier
Voor mijn broer: Een bon van de Game Mania
Voor mijn schoonmama: Een verleidelijk lingeriesetje met bijpassend kamerjasje
Voor mijn schoonpapa: Een messenset met blok

Voor mijn schoonbroer hebben we nog niets.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  studiebol zo 2 dec 2012 - 1:17

Slakje ik zat echt te lezen wat je had gekocht en toen moest ik toch wel ff wennen dat je een verleidelijke lingerie setje voor je schoonmoeder hebt gekocht Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Kreeftje zo 2 dec 2012 - 1:19

studiebol schreef:Slakje ik zat echt te lezen wat je had gekocht en toen moest ik toch wel ff wennen dat je een verleidelijke lingerie setje voor je schoonmoeder hebt gekocht Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 561177

+1, moet er niet aan denken haha
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  rapa nui zo 2 dec 2012 - 1:27

Maar Slakje werkt in een lingeriezaak, dan zal het denk ik wel anders zijn, dan zie je zulke mooie setjes en komt je familie misschien anders ook wel in je winkel zodat je hun dan ook al helpt en bv maten weet. Dan vind ik het wel leuk.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Poubelle zo 2 dec 2012 - 1:31

Ik zou mijn (schoon)moeder geen verleidelijk lingeriesetje geven.
Zou er meteen aan moeten denken hoe ze daar ligt, m'n (schoon)vader te verleiden, en alles wat daarop volgt.
Gatsie.
Ik weet het zeker, mijn ouders hebben maar 2 keer seks gehad. :P
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  studiebol zo 2 dec 2012 - 1:45

Poubelle schreef:Ik zou mijn (schoon)moeder geen verleidelijk lingeriesetje geven.
Zou er meteen aan moeten denken hoe ze daar ligt, m'n (schoon)vader te verleiden, en alles wat daarop volgt.
Gatsie.
Ik weet het zeker, mijn ouders hebben maar 2 keer seks gehad. Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 253468018

Wahaha ja dit dus ook Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Atelier Madame zo 2 dec 2012 - 2:27

Voor m'n vriend een naamplaatje voor op dader met onze namen erin gegraveerd, Eem fotolijst voor op z'n bureau op z'n werk, gaatjesmaker voor riemen, bakje met zuignappen voor de badkamer en een sjaal.

Voor m'n moeder hebben we een stormparaplu, grote fotolijst, agenda en schaal voor op tafel.
Voor m'n oma keukenschaar, flessenopemer, wat kerstversierimg, snoep, klikostickers en dingen voor in de tuin.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Gympie zo 2 dec 2012 - 3:39

Ik heb mijn vriend getrokken (ja, HAHA) en hij vroeg een editie van National Geographic, dus die heb ik gekocht. En toen had ik nog 4 euro over...En daar kon ik niks meer van kopen wat op zijn lijstje stond, dus ik heb een dvd gekocht voor hem. Ik hoop dat hij dat leuk vindt.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Kowalski zo 2 dec 2012 - 3:44

Gympie schreef:Ik heb mijn vriend getrokken (ja, HAHA) en hij vroeg een editie van National Geographic, dus die heb ik gekocht. En toen had ik nog 4 euro over...En daar kon ik niks meer van kopen wat op zijn lijstje stond, dus ik heb een dvd gekocht voor hem. Ik hoop dat hij dat leuk vindt.

Beter je vriend dan je schoonvader Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Gympie zo 2 dec 2012 - 3:46

Kowalski schreef:
Gympie schreef:Ik heb mijn vriend getrokken (ja, HAHA) en hij vroeg een editie van National Geographic, dus die heb ik gekocht. En toen had ik nog 4 euro over...En daar kon ik niks meer van kopen wat op zijn lijstje stond, dus ik heb een dvd gekocht voor hem. Ik hoop dat hij dat leuk vindt.

Beter je vriend dan je schoonvader Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 394967

Lol, ja die heb ik al 2 keer gehad. lol!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Kowalski zo 2 dec 2012 - 3:48

Gympie schreef:
Kowalski schreef:
Gympie schreef:Ik heb mijn vriend getrokken (ja, HAHA) en hij vroeg een editie van National Geographic, dus die heb ik gekocht. En toen had ik nog 4 euro over...En daar kon ik niks meer van kopen wat op zijn lijstje stond, dus ik heb een dvd gekocht voor hem. Ik hoop dat hij dat leuk vindt.

Beter je vriend dan je schoonvader Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 394967

Lol, ja die heb ik al 2 keer gehad. lol!

Haha viespeuk jij!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Gympie zo 2 dec 2012 - 3:49

Oh my..ik ben nogal visueel ingesteld. Laten we er over ophouden. Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 394967
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  sawasdee zo 2 dec 2012 - 5:55

Nog niks :-(
Dit jaar hebben mijn vriend en ik afgesproken niks te kopen omdat we wellicht 'n puppy krijgen in jan/feb..
Bij zijn ouders wordt voor kerst niks gedaan, alleen diner.
En bij mijn familie is dit jaar in princiepe geen cadeautjes..
Mijn moeder wilt dit graag zo, door omstandigheden.. Oa mijn werkeloze situatie vanaf januari..
Nu weet ik hoe ze zijn en dat ze toch van alles voor ons zal kopen..
Ik wil dus alsnog voor mijn moeder, stiefvader en zusje wat kleinigheidjes doen.. Maar heb totaaaaal geen inspiratie, doordat ze dus niks hebben aangegeven.. Moeilijk.. Iemand ideeen?
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Aziraphale zo 2 dec 2012 - 6:47

sawasdee schreef:Nog niks :-(
Dit jaar hebben mijn vriend en ik afgesproken niks te kopen omdat we wellicht 'n puppy krijgen in jan/feb..
Bij zijn ouders wordt voor kerst niks gedaan, alleen diner.
En bij mijn familie is dit jaar in princiepe geen cadeautjes..
Mijn moeder wilt dit graag zo, door omstandigheden.. Oa mijn werkeloze situatie vanaf januari..
Nu weet ik hoe ze zijn en dat ze toch van alles voor ons zal kopen..
Ik wil dus alsnog voor mijn moeder, stiefvader en zusje wat kleinigheidjes doen.. Maar heb totaaaaal geen inspiratie, doordat ze dus niks hebben aangegeven.. Moeilijk.. Iemand ideeen?

Mijn moeder roept ook elk jaar dat we naast onze lootjes geen extra cadeaus doen maar elk jaar kopen we wat kleins voor elkaar. Ik vind het ook gezellig hoor, zo'n boom met veel pakjes smile

Bij de Xenos hebben ze mooie, grote mokken met een rendier erop. Misschien is dat leuk? Bijvoorbeeld met winterthee, koffie of chocolademelk (ook bij Xenos). Voor je stiefvader wat lekkere koffie/koffiebonen of speciaal bier? Hoe oud is je zusje?
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Blond zo 2 dec 2012 - 8:20

Voor mijn moeder:
- miniatuur JPG
- Boek Marion Pauw
- Waxinelichthouder
- Schaal

Voor mijn vader:
- Boek Michael Berg
- Chinees bier
- Vogelvoer
- Sjaal

Voor mijn zusje:
- Proefabonnement op de Glamour
- Eyeliner
- Pinguïn sokken

En volgens mij voor alle 3 nog wat dingen, maar dat ben ik even kwijt. Alles ligt al even ingepakt boven.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Caramba zo 2 dec 2012 - 19:50

Voor een collega van mij heb ik een kersttak gekocht waar 5 haakjes aan zitten. Ook heb ik nog wat dingetjes gekocht om er aan te kunnen hangen, maar nu vind ik dat zelf erg leuk Embarassed Dus ik ga het wat verdelen. Moet nog gedicht maken en opzoek naar sinterklaas papier.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 2:08

Wij doen eigenlijk niks aan Sinterklaas, maar omdat ik pas toch ineens vanalles in mijn schoen vond heb ik voor mijn man een CD, een 'foil cutter' en een 'wine pourer' gehaald.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?  - Pagina 2 Empty Re: Wat voor cadeautjes heb jij gekocht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum