Cadeautjes voor in kraammand?
+4
Susan
Sanne
kwak
chipa
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Cadeautjes voor in kraammand?
Wat vinden jullie leuke cadeautjes voor in een 8 dagen kraammand?
Ik had zelf al bedacht een pakje, douchegel en bodylotion voor mama, lekker drankje voor papa... Eventueel speelgoedje? Moet ook beetje origineel zijn..
Ik had zelf al bedacht een pakje, douchegel en bodylotion voor mama, lekker drankje voor papa... Eventueel speelgoedje? Moet ook beetje origineel zijn..
Gast- Gast
Re: Cadeautjes voor in kraammand?
Slabbers
Fotolijst
Kleertjes
Boekje van mama vertel eens
Boekje van nijntje
Fotolijst
Kleertjes
Boekje van mama vertel eens
Boekje van nijntje
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Thnx Chipa!
Dacht zelf net ook aan een sprookjesboek en aan regenlaarsjes, voor de natte bosdagen!
Dacht zelf net ook aan een sprookjesboek en aan regenlaarsjes, voor de natte bosdagen!
Gast- Gast
misschien zelfgemaakt soep ofzo? Is ook wel handig als je pas bevallen bent en de kraamhulp weer weg is, dan heb je weinig tijd om uitgebreid te koken!
Gast- Gast
iets voor de andere kinderen als die er zijn?
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Van dat speelgoed voor aan de maxi cosi of kinderwagen is ook wel leuk denk ik.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Rejoy. schreef:misschien zelfgemaakt soep ofzo? Is ook wel handig als je pas bevallen bent en de kraamhulp weer weg is, dan heb je weinig tijd om uitgebreid te koken!
Of een bon om eten te laten bezorgen, als dat bestaat tenminste. Soep blijft niet erg lang goed in een kraammand.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Andere kinderen zijn er niet.
Eten kan ik vers voor ze maken, ze wonen nl naast me Maar is wel een leuk idee!
Misschien een knuffelpopje?
Eten kan ik vers voor ze maken, ze wonen nl naast me Maar is wel een leuk idee!
Misschien een knuffelpopje?
Gast- Gast
knuffeltje zou ik niet doen, daar hebben wij er echt 100000000 van gekregen en ze liggen nu allemaal in een doos. Dan zou ik eerder voor een pop ofzo gaan als je wat in die richting wilt geven.
Gast- Gast
eerste tandenborsteltje
setje van gips om voetje/handafdrukje te maken
voorlees/prentenboek
setje van gips om voetje/handafdrukje te maken
voorlees/prentenboek
Rejoy. schreef:knuffeltje zou ik niet doen, daar hebben wij er echt 100000000 van gekregen en ze liggen nu allemaal in een doos. Dan zou ik eerder voor een pop ofzo gaan als je wat in die richting wilt geven.
Daar heb je ook een punt!
Gast- Gast
Speenkoord eventueel met de naam van het kindje
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
+1.PrinsesBo schreef:Rejoy. schreef:knuffeltje zou ik niet doen, daar hebben wij er echt 100000000 van gekregen en ze liggen nu allemaal in een doos. Dan zou ik eerder voor een pop ofzo gaan als je wat in die richting wilt geven.
Daar heb je ook een punt!
ik heb bijna al haar knuffels naar het goede doel gedaan.
kwak- Ratel
het staat hier al, maar ik kreeg een tandenborstel en tandpasta voor D.
Dat vond ik echt een heel leuk cadeau!
of babygel
een toilettasje met spulletjes.
Bij de hema heb je hele leuke.
Dat vond ik echt een heel leuk cadeau!
of babygel
een toilettasje met spulletjes.
Bij de hema heb je hele leuke.
kwak- Ratel
Wij kregen in een kraammand een muziekmolentje, T vind dat nog steeds een geweldig ding.
En misschien een paar tijdschriften of een chicklit (babypraat, ik vond het erg leuk om te lezen na mijn bevalling).
En misschien een paar tijdschriften of een chicklit (babypraat, ik vond het erg leuk om te lezen na mijn bevalling).
Gast- Gast
Lejow schreef:Speenkoord eventueel met de naam van het kindje
moet je wel zeker van zijn dat het kindje een speentje heeft. Onze dochter heeft nooit een speentje gehad namelijk!
Gast- Gast
En je mand niet al klaar hebben
Ik heb er een setje kleertjes in gedaan, tissues voor de kraamtranen, sokjes, een spaarpot, een rammelaar, bijtring, geboortehartjes(snoepjes), bakjes voor groente of fruit, een parapluutje, een fleecedeken, wat lekkers voor papa en wat lekkers voor mama, (voor)leesboekjes, oppasboekje, pyama, gipssetje om hand & voetafdruk te doen, fotolijstje .. Heb voornamelijk geprobeerd om de dingen die papa & mama leuk vinden te combineren met cadeautjes voor de baby of een beetje in te spelen op de cadeautjes voor de baby.
Zo heb ik voor de zoon van truestar een klok van Ajax gedaan, omdat papa groot aanhanger is van Ajax. En een fles wijn voor true en allerlei blikjes drank, omdat ze af en toe wel een bakkie lust
Ik heb er een setje kleertjes in gedaan, tissues voor de kraamtranen, sokjes, een spaarpot, een rammelaar, bijtring, geboortehartjes(snoepjes), bakjes voor groente of fruit, een parapluutje, een fleecedeken, wat lekkers voor papa en wat lekkers voor mama, (voor)leesboekjes, oppasboekje, pyama, gipssetje om hand & voetafdruk te doen, fotolijstje .. Heb voornamelijk geprobeerd om de dingen die papa & mama leuk vinden te combineren met cadeautjes voor de baby of een beetje in te spelen op de cadeautjes voor de baby.
Zo heb ik voor de zoon van truestar een klok van Ajax gedaan, omdat papa groot aanhanger is van Ajax. En een fles wijn voor true en allerlei blikjes drank, omdat ze af en toe wel een bakkie lust
Gast- Gast
Oh ja, voor mijn schoonzusje, die krijgt een meisje, heb ik ook haarclipjes erin gedaan.
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:Zeepketting!
uh wat moet je met een zeepketting, alleen voor de sier?
Parel schreef:[i]En je mand niet al klaar hebben
Ik weet t nog maar net (en hun ook), is pas 4 wkn zwanger ofzo.
Maar alvast ideeën opdoen is leuk!
Gast- Gast
Parel schreef:Oh ja, voor mijn schoonzusje, die krijgt een meisje, heb ik ook haarclipjes erin gedaan.
Leuke ideeën!
Gast- Gast
SarahKey schreef:Laurientje85 schreef:Zeepketting!
De geur van de poepluiers verdrijven? Wellicht zijn geurbuideltjes dan ook fijn? Die van Zwitsal ruiken heerlijk! En Zwitsal is sowieso altijd goed!
En badeendjes, badspeelgoed? En luiers zijn ook altijd fijn om te krijgen! Evenals billendoekjes, daar kan je er niet genoeg van krijgen!
Gast- Gast
SarahKey schreef:Laurientje85 schreef:Zeepketting!
Ja haha en voor een lekker geurtje! Ik heb er zelfs twee gekregen! 1 met haar naam die is erg leuk!
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:SarahKey schreef:Laurientje85 schreef:Zeepketting!
Ja haha en voor een lekker geurtje! Ik heb er zelfs twee gekregen! 1 met haar naam die is erg leuk!
grappig zeg, nog nooit zo bij nagedacht. Heb ze wel eens gezien maar alleen met roze dingetjes.
Las hierboven bij Parel dat zwitsal altijd goed is. Ben ik het niet mee eens. Siem krijgt een onwijs droge huid van zwitsal. Had gelukkig dat zelf van te voren al bedacht dus zelf geen zwitsal gekocht. Wel gekregen en nu gebruikt mijn man het om het toch op te maken
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Is dit overdreven cadeautjes sinterklaas voor vriendin?
» Doos met cadeautjes voor zwangere vriendin
» Tip voor leuke kleine cadeautjes.
» En wat voor (Sinterklaas)cadeautjes heb je gekregen dan?
» Voor het eerst naar school-cadeautjes
» Doos met cadeautjes voor zwangere vriendin
» Tip voor leuke kleine cadeautjes.
» En wat voor (Sinterklaas)cadeautjes heb je gekregen dan?
» Voor het eerst naar school-cadeautjes
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: