Naar verjaardagen met kinderen
+15
Bruintje Beer
duckie
Sterrin_
moepie
Liadan
blondje1313
Fiwen
Fiebje
studiebol
Happydobby
Limburg85
kwak
Susan
Linda
Orchidee
19 plaatsers
Pagina 1 van 1
Naar verjaardagen met kinderen
Neem je de kind(eren) mee of blijft één van de beiden thuis?
Hoe oud zijn je kind(eren)?
Ben benieuwd hoe je dat doet?
Hoe oud zijn je kind(eren)?
Ben benieuwd hoe je dat doet?
Orchidee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12
Re: Naar verjaardagen met kinderen
We nemen onze dochter mee. Als het een verjaardag tot laat in de avond is, dan gaan we op tijd weer naar huis. Of m'n man gaat met dochter naar huis en ik blijf.
Maar wij hebben tegenwoordig nog weinig verjaardagen die tot laat duren.
Maar wij hebben tegenwoordig nog weinig verjaardagen die tot laat duren.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ligt eraan, meestal weet je wel of het een feest is dat alleen voor volwassenen is of voor volwassenen en kinderen. Bij ons in de familie zijn het meestal verjaardagen voor volwassenen en kinderen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
overdag gaat D. altijd mee.
Als we savonds een verjaardag hebben regelen we of oppas of 1 van 2 blijft thuis. Als het in de buurt is ga ik op de "koffie" en mijn man gaat dan op de "borrel", we lossen elkaar dus af.
Als we savonds een verjaardag hebben regelen we of oppas of 1 van 2 blijft thuis. Als het in de buurt is ga ik op de "koffie" en mijn man gaat dan op de "borrel", we lossen elkaar dus af.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Overdag nemen we de kinderen mee, 's avonds gaan ze niet mee, als het vrienden betreft gaat 1 van ons en als het bijv opa of oma is dan blijven ze daar slapen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
M gaat gewoon mee in de avond of we regelen oppas. Als hij meegaat dan gaan we naar huis als M moe is.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
S middags gaan ze eigenlijk altijd wel mee.
Voor een verjaardag in de avond probeer ik oppas te regelen en lukt dat niet dan neem ik ze mee en leg ik ze daar boven te slapen, meestal ga ik er dan al heen voordat de grote groep visite komt dus dan liggen ze al in bed voor de verjaardag echt begint en krijgen ze daar niks van mee. Dat gaat eigenlijk altijd wel goed.
Voor een verjaardag in de avond probeer ik oppas te regelen en lukt dat niet dan neem ik ze mee en leg ik ze daar boven te slapen, meestal ga ik er dan al heen voordat de grote groep visite komt dus dan liggen ze al in bed voor de verjaardag echt begint en krijgen ze daar niks van mee. Dat gaat eigenlijk altijd wel goed.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Houden jullie kindjes dat vol 's avonds en zijn ze de volgende dag dan wel gezellig?
Hier kunnen ze het beide eigenlijk niet echt volhouden, ze kunnen wel iets later op blijven maar de volgende dag zijn ze dan totaal niet te genieten.
Hier kunnen ze het beide eigenlijk niet echt volhouden, ze kunnen wel iets later op blijven maar de volgende dag zijn ze dan totaal niet te genieten.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Overdag gaat hij mee maar 's avonds ligt het eraan. Of 1 van ons blijft thuis, of oppas, of hij gaat mee en dan nemen we het reisbedje mee.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Overdag gaat ze gewoon mee. Toen J nog kleiner was ging ze ook 's avonds gewoon mee. Dan droeg ik haar de draagdoek en dan sliep ze lekker overal doorheen. Nu blijft een van ons thuis of ze gaat bij opa en oma slapen.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Voor avondfeestjes regelen we oppas. Bij middagverjaardagen kan ze gewoon mee.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Overdag gaan ze gewoon mee, 's avonds gaat 1 van ons of vragen we iemand om op te passen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Overdag gaan ze mee, s'avonds regelen we oppas of gaan een van beiden of om beurten.
Een enkele keer is het wel voorgekomen dat we onze dochter daar lieten slapen (bij opa/oma op een kamertje) maar toen was ze nog wat kleiner. Nu met twee kids vind ik dat niet handig.
Een enkele keer is het wel voorgekomen dat we onze dochter daar lieten slapen (bij opa/oma op een kamertje) maar toen was ze nog wat kleiner. Nu met twee kids vind ik dat niet handig.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Toen we nog maar 2 kinderen hadden namen we ze wel vaak mee, ligt er natuurlijk aan van wie de verjaardag is.
Nu we er 4 hebben nemen we ze niet meer mee, ik vind het ook wel erg lekker om eens zonder de kinderen te zijn. Als we verjaardag van mijn familie hebben gaan we om de beurt, omdat we dan meestal geen oppas hebben. Dat is ook niet zo leuk, maar dat kan helaas niet anders.
Als we verjaardag van mijn schoonouders hebben gaan ze meestal wel mee, die wonen verder weg, en dan gaan we de hele dag.
O, ik heb het dan uiteraard over avond-verjaardagen. Overdag gaan ze wel gewoon mee.
Nu we er 4 hebben nemen we ze niet meer mee, ik vind het ook wel erg lekker om eens zonder de kinderen te zijn. Als we verjaardag van mijn familie hebben gaan we om de beurt, omdat we dan meestal geen oppas hebben. Dat is ook niet zo leuk, maar dat kan helaas niet anders.
Als we verjaardag van mijn schoonouders hebben gaan ze meestal wel mee, die wonen verder weg, en dan gaan we de hele dag.
O, ik heb het dan uiteraard over avond-verjaardagen. Overdag gaan ze wel gewoon mee.
Laatst aangepast door Sterrin_ op wo 28 nov 2012 - 4:44; in totaal 1 keer bewerkt
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
overdag gaat ze gewoon mee
en savonds soms ook en dan slaapt ze daar of we regelen oppas of 1 van ons gaat, beetje afhankelijk van wie het is enzo
en savonds soms ook en dan slaapt ze daar of we regelen oppas of 1 van ons gaat, beetje afhankelijk van wie het is enzo
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Als het overdag is gaan ze gewoon mee. Als het s'avonds is hangt het ervanaf wat voor band we met de jarige hebben. Maar meestal gaan ze daar dan gewoon slapen en maken we ze wakker als we weggaan.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Mijn dochter gaat gewoon altijd mee naar verjaardagen. Ze gaat daar gewoon naar bed, en als we weg gaan maken we haar wakker en gaan we naar huis.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Overdag gaat hij mee. "s avonds niet dan willen we hem gewoon in bed hebben rond half 8. Dan gaat 1 van ons alleen.
Wij hebben een kleine familie/vrienden kring, dus de kids gaan mee en zouden overal kunnen blijven slapen.
Gast- Gast
Overdag gaan ze gezellig mee! En wanneer het s'avonds is regelen we oppas, of 1 van ons gaat. Maar meestal kunnen ze wel naar mijn ouders bijvoorbeeld.. het is ook wel lekker om er eens uit te zijn op die manier en weer samen onder de vrienden te zijn!
Slapen bij anderen doen ze niet meer, toen ze echt klein waren deden we dit wel maar nu pikken ze dat niet meer
Slapen bij anderen doen ze niet meer, toen ze echt klein waren deden we dit wel maar nu pikken ze dat niet meer
Gast- Gast
Dat wisselt:) hij slaapt overal best aardig maar soms is het lekker om alleen weg te gaan.
Oh en mijn zoon kan gerust tot heel laat wakker blijven en toch de volgende dag gezellig zijn
Oh en mijn zoon kan gerust tot heel laat wakker blijven en toch de volgende dag gezellig zijn
Gast- Gast
De verjaardagen worden hier eigenlijk altijd in het weekend en overdag gevierd, en dan gaan ze gewoon mee.
Als het wel in de avond is, dan gaat 1 van ons alleen.
Als het wel in de avond is, dan gaat 1 van ons alleen.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Hier binnen de vriendengroep hebben we allemaal kids en gaan we omstebeurten, eerst alle vrouwen en daarna de mannen. Tenzij oppas gevonden is, dan komt iedereen tegelijk.
Bij onze vrienden die wat verder weg wonen nemen we D gewoon mee en slaapt ie in het campingbedje.
Bij onze vrienden die wat verder weg wonen nemen we D gewoon mee en slaapt ie in het campingbedje.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Soortgelijke onderwerpen
» 2 kinderen naar bed
» 'Kinderen die naar creche gaan zijn socialer'
» Kinderen vernoemen naar grootouders?
» Alleen met 2 kinderen, naar bed brengen
» Kinderen weg brengen naar school en opvang
» 'Kinderen die naar creche gaan zijn socialer'
» Kinderen vernoemen naar grootouders?