Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

+11
Slakje
Rush
SarahKey
Antibes
Mystique
Toet
Parisienne
Lot
Marin
Caresses
Ibbeltje
15 plaatsers

Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 8:56

Heb jij een bezigheid/hobby, waarin je jezelf helemaal kunt verliezen? Dat je de tijd vergeet, de omgeving vergeet en even heerlijk bezig kunt zijn, zonder (teveel) na te denken over andere zaken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Ibbeltje di 27 nov 2012 - 9:05

Haken, dan vliegt de tijd om. Al heb ik dat de laatste tijd niet veel meer gedaan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Caresses di 27 nov 2012 - 9:07

Ik heb fases waarin ik dat met bepaalde dingen heb. Op het moment even niks, maar dat komt ook omdat ik er geen tijd voor vrij maak (omdat ik het niet even een half uurtje kan doen). Dat heb ik bij dingen zoals lezen en photoshoppen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Marin di 27 nov 2012 - 9:16

Ja fotografie en vooral wanneer ik alleen op reis ben in een stad. Dan ben ik echt even helemaal alleen daar mee bezig. Heerlijk!

En met tv-series heb ik dat vaak, als ik de tijd heb om een marathon te houden, dan kan ik echt zo in zo'n serie zitten.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Lot di 27 nov 2012 - 10:29

Paardrijden en creatief bezig zijn (schilderen, sieraden maken etc.) verder heb ik ook een Gossip Girl tijd gehad, dat ik maar door bleef kijken.
Lot
Lot
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Parisienne di 27 nov 2012 - 10:53

Een goed/leuk boek lezen, naaien en series of een goede film kijken.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Toet di 27 nov 2012 - 13:20

Ik kan dat op een goed festival. Dan vergeet ik ook gewoon even alle ellende om me heen en geniet echt van het moment.

Ik kan ook uren lang muziek luisteren, heerlijk.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Mystique di 27 nov 2012 - 13:38

Ik heb dat vooral bij het bezoeken van evenementen (Trance Energy, Back to the 90's feestjes). Dan ben ik alleen maar aan het genieten van de sfeer, de muziek en kan ik helemaal uit m'n dak gaan en helemaal 'los' gaan. Met uitgaan heb ik niet zo veel, ik ga veel liever naar evenementen/feestjes, daar kan ik echt maandenlang naar toeleven Very Happy

Daarnaast is klimmen echt een uitlaatklep en een uitdaging voor mij, waar ik heel veel in kwijtkan en graag doe.
Mystique
Mystique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Mystique di 27 nov 2012 - 13:38

Toet schreef:Ik kan dat op een goed festival. Dan vergeet ik ook gewoon even alle ellende om me heen en geniet echt van het moment.

Ik kan ook uren lang muziek luisteren, heerlijk.

Een dikke +1!
Mystique
Mystique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Antibes di 27 nov 2012 - 19:20

Een boek, of een hele goede film. Verder niet echt iets.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  SarahKey di 27 nov 2012 - 20:31

creatief bezig zijn. Dat kan taarten maken zijn, scrappen, kaartjes maken, haken, breien
Of een goed boek.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Rush di 27 nov 2012 - 20:53

TV-series kijken en haken. Oh en shoppen haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 21:03

In lezen. En in kansloze spelletjes spelen op de computer, zoals tetris of bubble shooter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Slakje di 27 nov 2012 - 21:52

Lezen, woordzoeker, tekenen
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  VeryCherry di 27 nov 2012 - 22:04

Haken, schilderijen maken en muziek. Oh, en in in het donker autorijden, heerlijk Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Blond di 27 nov 2012 - 23:33

Avondjes met vriendinnen. Dan is het ineens heel laat en baal ik dat ik weer weg moet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Jeanette di 27 nov 2012 - 23:40

Marin schreef:

En met tv-series heb ik dat vaak, als ik de tijd heb om een marathon te houden, dan kan ik echt zo in zo'n serie zitten.


Ja, heerlijk! Dan kan je uren blijven kijken haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  May wo 28 nov 2012 - 0:21

Puzzelen. Als ik echt heel gestresst of gespannen ben moet ik een puzzel pakken en gaan puzzelen. Binnen 10 minuten ben ik totaal relaxed en heb ik alleen nog maar oog voor mijn puzzel.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Gast wo 28 nov 2012 - 1:28

Lezen. Daar moet ik ook echt pas mee beginnen als ik die dag verder niks gepland heb, de dag is zo om als ik begin te lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen' Empty Re: Waar kan jij jezelf helemaal in 'verliezen'

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum