Zwanger en honger
+22
*Lookie*
Jade
Flower_L
nillis
CCC
Twellie
Ayla
Highway
Pompoen
sanne-84
PapillonRose
Bacio
Snoes
Paper Crown
kwak
Teddyaapje
Caroow
M-G
Fiwen
Blue flower
Lonely Goatherd
Linda
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zwanger en honger
Ja dit had ik ook. Ik at dan 1 of 2 boterhammen extra, en ik ging koekjes eten, wat ik daarvoor eigenlijk nooit deed. Fruit stilde mijn honger niet echt. Een bakje kwark of yoghurt tussendoor vond ik trouwens ook wel helpen.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind ook kwark en (magere) yoghurt dingen die mijn hongergevoel wegnemen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mij begint het hongergevoel nu ook weer echt te komen.
Heb gisteravond om 21.00 uur nog rösti's staan bakken. Vanochtend eerst moeten eten om op gang te komen. En vervolgens hele ochtend wat misselijk. Nu weer honger tussendoor, dus ben maar friet aan het maken. Dat kan ik altijd eten, hoe beroerd ik ook ben
Gelukkig heb ik een ActiFry, daar staat op dat friet nu gezond is
Heb gisteravond om 21.00 uur nog rösti's staan bakken. Vanochtend eerst moeten eten om op gang te komen. En vervolgens hele ochtend wat misselijk. Nu weer honger tussendoor, dus ben maar friet aan het maken. Dat kan ik altijd eten, hoe beroerd ik ook ben
Gelukkig heb ik een ActiFry, daar staat op dat friet nu gezond is
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik heb ook sinds vorige week ook extra trek. Eet nu kleinere porties en als ik me flauw voel eet ik een cracker, toastjes of wat fruit. Gisteren ook een cup-a-soup genomen, wat ook wel goed beviel.
@ Jasmine I frietjes haha, dus ik snap je wel, dat gaat er bij mij ook altijd wel in.
@ Jasmine I frietjes haha, dus ik snap je wel, dat gaat er bij mij ook altijd wel in.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Ik heb daar gewoon aan toegegeven.. en ik heb me echt door de eerste zwangerschap heen gegeten..
De eerste keer had ik echt vanaf het begin echt ontzettende trek/honger.
De eerste keer daarom ook 32 kilo aangekomen. God wat was ik toen lelijk en opgeblazen.
Bij mijn jongste ben ik tot 16 weken ontzettend misselijk geweest dus kreeg geen hap door mijn keel.
Toen ben ik eerst ruim 8 kilo afgevallen. Toen de misselijkheid over was kreeg ik enorm last van mijn bekken.
Daardoor zat ik met 22 weken al thuis. Toen een stuk minder trek/honger maar veel minder beweging.
Uiteindelijk nog 21 kilo aangekomen. Geteld vanaf de min 8 dus als je zo kijkt maar 13 kilo totaal erbij.
Had ook een leuk buikje alleen aan de voorkant en dat was het..
Wat trouwens wel enorm frustrerend is dat is na de bevalling van de oudste alles en nog 3 kilo kwijt was na 6 weken.
Nu een stuk minder aangekomen en er zit nog steeds 4 kilo aan na bijna 9 maanden
De eerste keer had ik echt vanaf het begin echt ontzettende trek/honger.
De eerste keer daarom ook 32 kilo aangekomen. God wat was ik toen lelijk en opgeblazen.
Bij mijn jongste ben ik tot 16 weken ontzettend misselijk geweest dus kreeg geen hap door mijn keel.
Toen ben ik eerst ruim 8 kilo afgevallen. Toen de misselijkheid over was kreeg ik enorm last van mijn bekken.
Daardoor zat ik met 22 weken al thuis. Toen een stuk minder trek/honger maar veel minder beweging.
Uiteindelijk nog 21 kilo aangekomen. Geteld vanaf de min 8 dus als je zo kijkt maar 13 kilo totaal erbij.
Had ook een leuk buikje alleen aan de voorkant en dat was het..
Wat trouwens wel enorm frustrerend is dat is na de bevalling van de oudste alles en nog 3 kilo kwijt was na 6 weken.
Nu een stuk minder aangekomen en er zit nog steeds 4 kilo aan na bijna 9 maanden
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Heel herkenbaar, als ik niet eet dan ben ik niet te genieten als ik zo een honger heb.
Nu heb ik een rare tick, ik eet..... ijsklontjes!!!!
Zo een behoefte aan ijsklontjes, niet normaal.
Dan ga ik naar de grote gele M en dan bestel ik een cola light met extra veel ijsklontjes, en dan ben ik er vanaf!!
Ideaal!!!
Nu heb ik een rare tick, ik eet..... ijsklontjes!!!!
Zo een behoefte aan ijsklontjes, niet normaal.
Dan ga ik naar de grote gele M en dan bestel ik een cola light met extra veel ijsklontjes, en dan ben ik er vanaf!!
Ideaal!!!
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: