Gelovig/ ongelovig
+28
SarahKey
Carmen_
SuperGrover
Caulfield
Mamsie
Manderijn
Polly
myloon
Shisha
Mermaid
Niekske
Lady Starstruck
Derpy
Caramba
Fearie
Printje
Error
Aziraphale
Blond
Bliss
Zininzon
Marin
May
Antibes
Lot
Jeanette
Arwyn
Poubelle
32 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Gelovig/ ongelovig
Laatst vertelde mijn vader mij over een collega van 'm, hij zag 'm helemaal zitten als schoonzoon geloof ik en hij vond 'm echt wat voor mij. Maar die jongen is zeer gelovig. Ik heb geen ervaring met een relatie hebben met iemand die zeer gelovig is dus toen ik er over nadacht dacht ik aanvankelijk dat ik dat geen probleem zou vinden. Maar als je kijkt naar de toekomst, trouwen, wel of niet in de kerk? Kinderen krijgen, die wel of niet laten dopen.
Zou jij een relatie kunnen hebben met iemand die zeer gelovig is als jij ongelovig bent?
Of andersom?
Zou jij een relatie kunnen hebben met iemand die zeer gelovig is als jij ongelovig bent?
Of andersom?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Re: Gelovig/ ongelovig
Ik geloof en mijn vriend niet.
Bij ons heeft dit nooit tot problemen geleid. Nou moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik niet super actief gelovig ben, ik ga bijvoorbeeld niet naar de kerk, en mijn vriend is niet anti-geloof of zo, hij heeft er gewoon niks mee.
Trouwen en dopen zijn wel lastige punten. Ik zou wel graag voor de kerk willen trouwen, vriend zou dit voor mij wel willen, maar vind het niet nodig. Met dopen net zo. Tsja, dat zie ik wel als we daadwerkelijk zover zijn.
Bij ons heeft dit nooit tot problemen geleid. Nou moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik niet super actief gelovig ben, ik ga bijvoorbeeld niet naar de kerk, en mijn vriend is niet anti-geloof of zo, hij heeft er gewoon niks mee.