Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?
De laatste keer met een paar kledingstukken ben ik geweldig geholpen met tips hoe die het beste te dragen waren. En nu het volgende in mn kast gevonden: ooit eens gekocht omdat ik hem zo schattig vond, maar in de winter doe ik hem nooit aan omdat hij korte mouwen heeft. Ter verduidelijking hij heeft aan de voorkant boven mn borsten kant, aan de achterkant zit de sluiting met een knoopje.
Dus hoe kan ik deze leuk combineren?
Dus hoe kan ik deze leuk combineren?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?
Zwart rokje en zwart vestje?
Vestje eventueel open laten en dan een smal riempje omheen om het wat minder zwart te maken.
Ik ben niet zo'n ster in dit soort dingen, maar dat kwam als eerst in me op, haha.
Vestje eventueel open laten en dan een smal riempje omheen om het wat minder zwart te maken.
Ik ben niet zo'n ster in dit soort dingen, maar dat kwam als eerst in me op, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Op een zwarte jeans is deze leuk met een zwarte blazer er over heen. Of op een gewone jeans met leuke zwarte laarsjes eronder. Je kunt dit shirtje juist met veel dingen combineren!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Op een zwarte jeans is deze leuk met een zwarte blazer er over heen. Of op een gewone jeans met leuke zwarte laarsjes eronder. Je kunt dit shirtje juist met veel dingen combineren!
Eens! Een mooie donkere skinny er onder en pumps of enkellaarsjes, blazer er over en klaar.
Een rokje kan ook, maar dan wel een taillerok en het shirtje daar in doen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nou ik ben even flink bezig geweest met combineren, conclusie idd een veelzijdig shirtje
Vind m persoonlijk icm een smal riempje en over het zwarte rokje heen het leukste en anders gewoon op een zwarte broek. Grijze broek voor de grap ook geprobeerd maar dat vind ik ook net wat minder.
Met shirtje erin:
met shirtje erover en dun riempje:
Op een zwarte broek
met blazer
en op een grijze broek
Vind m persoonlijk icm een smal riempje en over het zwarte rokje heen het leukste en anders gewoon op een zwarte broek. Grijze broek voor de grap ook geprobeerd maar dat vind ik ook net wat minder.
Met shirtje erin:
met shirtje erover en dun riempje:
Op een zwarte broek
met blazer
en op een grijze broek
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Met het dunne riempje/rokje en de grijze broek vind ik erg leuk!
Het blazertje vind ik te zwart worden. Misschien het blazertje en de grijze broek?
Het blazertje vind ik te zwart worden. Misschien het blazertje en de grijze broek?
Gast- Gast
Leuk dat je er foto's van hebt genomen!
Ik vind de eerste foto (shirt in het rokje) een leuke combi, maar ik denk dat het mooier wordt als je het rokje iets hoger doet.
Met de blazer lijkt nu heel donker maar dat komt doordat het shirtje nu niet te zien is, maar ik denk dat het in het echt wel heel leuk is!
Ik vind de eerste foto (shirt in het rokje) een leuke combi, maar ik denk dat het mooier wordt als je het rokje iets hoger doet.
Met de blazer lijkt nu heel donker maar dat komt doordat het shirtje nu niet te zien is, maar ik denk dat het in het echt wel heel leuk is!
Gast- Gast
Ik vind alle combinaties leuk eigenlijk, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Een zwart shirtje met lange mouw eronder is misschien ook leuk? Dat probeer ik in de winter uit met shirtjes met korte mouw.
Gast- Gast
Haha ik vind shirts met lange mouwen onder dingen met korte mouwen heel lelijk. Ik vond de combi met het zwarte rokje leuk! En met het colbertje ook en met de zwarte broek dus ook. Al ben ik niet heel erg weg van het shirtje, het zijn leuke combinaties
Gast- Gast
Ik vind t allemaal wel leuk!
Maar vooral de eerste twee.
Maar vooral de eerste twee.
Gast- Gast
Ik vind het ook allemaal erg leuk! Maar het rokje met het dunne riempje staat wel op 1. Was je er al uit wat je er onder gaat doen (i.v.m. de korte mouwen)?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk
» T-shirtje Koninginnedag
» Ik zoek een shirtje
» Turkoois T-shirtje
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» T-shirtje Koninginnedag
» Ik zoek een shirtje
» Turkoois T-shirtje
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
Pagina 1 van 1