Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  Empty Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?

Bericht  Atelier Madame do 16 feb 2012 - 4:41

De laatste keer met een paar kledingstukken ben ik geweldig geholpen met tips hoe die het beste te dragen waren. En nu het volgende in mn kast gevonden: ooit eens gekocht omdat ik hem zo schattig vond, maar in de winter doe ik hem nooit aan omdat hij korte mouwen heeft. Ter verduidelijking hij heeft aan de voorkant boven mn borsten kant, aan de achterkant zit de sluiting met een knoopje.
Dus hoe kan ik deze leuk combineren? Very Happy

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  IMAG0644

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  IMAG0645
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  Empty Re: Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?

Bericht  Arwyn do 16 feb 2012 - 5:00

Zwart rokje en zwart vestje?
Vestje eventueel open laten en dan een smal riempje omheen om het wat minder zwart te maken.

Ik ben niet zo'n ster in dit soort dingen, maar dat kwam als eerst in me op, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  Empty Re: Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?

Bericht  Jeanette do 16 feb 2012 - 23:13

Op een zwarte jeans is deze leuk met een zwarte blazer er over heen. Of op een gewone jeans met leuke zwarte laarsjes eronder. Je kunt dit shirtje juist met veel dingen combineren!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  Empty Re: Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?

Bericht  Toet vr 17 feb 2012 - 1:26

Jeanette schreef:Op een zwarte jeans is deze leuk met een zwarte blazer er over heen. Of op een gewone jeans met leuke zwarte laarsjes eronder. Je kunt dit shirtje juist met veel dingen combineren!

Eens! Een mooie donkere skinny er onder en pumps of enkellaarsjes, blazer er over en klaar.
Een rokje kan ook, maar dan wel een taillerok en het shirtje daar in doen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  Empty Re: Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?

Bericht  Atelier Madame vr 17 feb 2012 - 4:21

Nou ik ben even flink bezig geweest met combineren, conclusie idd een veelzijdig shirtje Very Happy

Vind m persoonlijk icm een smal riempje en over het zwarte rokje heen het leukste en anders gewoon op een zwarte broek. Grijze broek voor de grap ook geprobeerd maar dat vind ik ook net wat minder.

Met shirtje erin:
Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  IMAG0646

met shirtje erover en dun riempje:
Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  IMAG0647

Op een zwarte broek
Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  IMAG0648
met blazer
Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  IMAG0649

en op een grijze broek
Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  IMAG0650
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  Empty Re: Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 4:38

Met het dunne riempje/rokje en de grijze broek vind ik erg leuk!
Het blazertje vind ik te zwart worden. Misschien het blazertje en de grijze broek?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  Empty Re: Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 4:51

Leuk dat je er foto's van hebt genomen!
Ik vind de eerste foto (shirt in het rokje) een leuke combi, maar ik denk dat het mooier wordt als je het rokje iets hoger doet.
Met de blazer lijkt nu heel donker maar dat komt doordat het shirtje nu niet te zien is, maar ik denk dat het in het echt wel heel leuk is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  Empty Re: Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?

Bericht  Arwyn vr 17 feb 2012 - 7:10

Ik vind alle combinaties leuk eigenlijk, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  Empty Re: Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 7:20

Een zwart shirtje met lange mouw eronder is misschien ook leuk? Dat probeer ik in de winter uit met shirtjes met korte mouw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  Empty Re: Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 7:28

Haha ik vind shirts met lange mouwen onder dingen met korte mouwen heel lelijk. Ik vond de combi met het zwarte rokje leuk! En met het colbertje ook en met de zwarte broek dus ook. Al ben ik niet heel erg weg van het shirtje, het zijn leuke combinaties smile

Leuk dat je er foto's van hebt genomen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  Empty Re: Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 7:39

Ik vind t allemaal wel leuk!
Maar vooral de eerste twee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  Empty Re: Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 11:09

Ik vind het ook allemaal erg leuk! Maar het rokje met het dunne riempje staat wel op 1. Was je er al uit wat je er onder gaat doen (i.v.m. de korte mouwen)?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?  Empty Re: Combinatievraagje: shirtje hoe leuk te dragen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum