Wedding dresses
+23
Serena
Travelgurly
Dennenappel
claudiaveronique
Jeanette
Elliot
Niekske
Mizz_S
Mermaid
Zonnetje
Aziraphale
Rebecca
ThinkPink
Arwyn
Guus
Caribbeanlover
Lavendel
Sam
Marin
Shisha
Monte
Bacio
Sugarfall
27 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wedding dresses
Niekske schreef: ik vind het wel geweldig om te lezen hoe jullie opgaan in de zoektocht naar de perfecte jurk, terwijl er nog geen trouwplannen zijn geen belediging trouwens, ik vind het juist wel schattig
Guilty.
Ik ben ook wel echt extreem erg hoor. Een tijdje geleden was ik er echt geobsedeerd door. Ik ben er zo mee bezig vanuit m'n werk, ik lees bruidstijdschriftjes, ik bekijk zoveel trouwfoto's van anderen, dus ik zie zoveel voorbij komen Toen in september/oktober de nieuwe collecties voor volgend jaar bekend waren, heb ik echt van elk mogelijk merk verkrijgbaar in Nederland gezocht naar jurken die ik mooi vind en die opgeslagen op Pinterest.
Nu probeer ik er wel minder aan te denken, het ís gewoon nog niet aan de orde, en ik baal alleen maar als een stekker dat ik eigenlijk m'n droomjurk al heb gevonden. Wie weet verandert dat over paar jaar weer.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin, die ontwerper had Alexander in de voor of achternaam dus ik weet niet wat het nou was. Justin Alexanders site is ook in het nederlands en die ik bedoel had alleen een site in het engels waar je ook trunkshows data kon zien.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ah ok, dan weet ik het niet nee!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Vind dat zo klote he dat ik iets zoek en er niet op kan komen. Zo vaak heb ik dat en zeg dan tegen mijn man ''denk ff mee'' en dan kom ik er uiteindelijk zelf 9 van de 10x op en zeg dan tegen hem ''ja bedankt voor het meedenken he'' haha
Caribbeanlover- Ratel
Harrison schreef:Alexander Mcqueen?
Nee die ook niet. De plaatjes heb ik niet meer dus daar kan ik ook niks mee...............he shit!
Caribbeanlover- Ratel
Ik zoek niet naar DE jurk hoor. Ik kijk gewoon af en toe wat voor moois er tussen zit. Tegen de tijd dat ik ga trouwen zijn al die jurken toch allang niet meer te krijgen. Jurken kijken is gewoon leuk!
Gast- Gast
Marin, ik kwam wel vaak op Justin uit toen ik ernaar zocht ver voordat ik zelf ben getrouwd. Die plaatjes heb ik uitgeprint en toen meegenomen toen ik voor een jurk ging kijken. Die waren natuurlijk allang uit de collectie, maar voor het idee was het handig. Zo ff zoeken of ik ze nog heb denk het niet eigenlijk.
Het was wel een man en het viel mij op dat er 2 mannen in trouwjurken zaten, Justin en die ander dus. Misschien was het wel Justin, het is ook zolang geleden. Misschien bestaat die man niet meer of iig doet hij niks meer met trouwjurken.
Het was wel een man en het viel mij op dat er 2 mannen in trouwjurken zaten, Justin en die ander dus. Misschien was het wel Justin, het is ook zolang geleden. Misschien bestaat die man niet meer of iig doet hij niks meer met trouwjurken.
Caribbeanlover- Ratel
http://www.trouwjurkens.nl/goud-quinceanera-jurken-strapless-met-bijpassende-jasje
Deze vind ik mooi en veeeel goedkoper dan die van mij, wel zonde dat mijn ouders er zoveel betaald voor hebben. Had beter online kunnen zoeken.
Deze vind ik mooi en veeeel goedkoper dan die van mij, wel zonde dat mijn ouders er zoveel betaald voor hebben. Had beter online kunnen zoeken.
Caribbeanlover- Ratel
Zo soort achterkant had die, lekker kak!
Caribbeanlover- Ratel
Hahahaha
Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 26 nov 2012 - 3:09; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
Harrison schreef:Ben jij dat CBL?
Ja lekker g%^^& lijffie he, ben wel een beetje gebleekt zoals je kan zien.
Wie bedoel je die taart?
Caribbeanlover- Ratel
Ohh trouwjurken kijken is echt één van mijn favoriete bezigheden, haha!
Ik heb DE jurk nog nooit gevonden, ik wil iets met kant, een hele wijde rok en kapmouwtjes of one-shoulder. In ieder geval geen strapless of halter, dat vind ik niet zo mooi bij een trouwjurk.
Zoiets als dit:
Deze vind ik ook heel mooi, helaas wel strapless:
Ik heb DE jurk nog nooit gevonden, ik wil iets met kant, een hele wijde rok en kapmouwtjes of one-shoulder. In ieder geval geen strapless of halter, dat vind ik niet zo mooi bij een trouwjurk.
Zoiets als dit:
Deze vind ik ook heel mooi, helaas wel strapless:
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Harrison, ik ben wel dik, maar niet zo dik en hoop dat ook nooit te worden!
Marin, ik in de map gezocht waar ik die foto's had bewaard, maar herinnerde mij dat ik ze weg heb gegooid.
Ik kwam wel een mooi boekje tegen met mooie trouwschoenen en hier de link voor belangstellende.
www.elsarainbow.com Sommigen zou ik zelfs zo willen kopen, gewoon voor de leuk. Zo haarband met steentjes ook bijv. met kerst tijdens het gourmetten.
http://www.fibiandclo.com/ Maar hier vind je ook mooie sandalen voor oa een zomerbruiloft. Het duurt ff, maar dan heb je ook wat moois, je moet ze nl bestellen uit Amerika. Ze worden vaak gebruikt door bruiden en bruidsmeisjes.
Ik heb er inmiddels 2 paar, zeer mooi!
Deze 2 heb ik, vooral die witte zijn erg geschikt aangezien de meeste een witte/creme bruidsjurk hebben.
Marin, ik in de map gezocht waar ik die foto's had bewaard, maar herinnerde mij dat ik ze weg heb gegooid.
Ik kwam wel een mooi boekje tegen met mooie trouwschoenen en hier de link voor belangstellende.
www.elsarainbow.com Sommigen zou ik zelfs zo willen kopen, gewoon voor de leuk. Zo haarband met steentjes ook bijv. met kerst tijdens het gourmetten.
http://www.fibiandclo.com/ Maar hier vind je ook mooie sandalen voor oa een zomerbruiloft. Het duurt ff, maar dan heb je ook wat moois, je moet ze nl bestellen uit Amerika. Ze worden vaak gebruikt door bruiden en bruidsmeisjes.
Ik heb er inmiddels 2 paar, zeer mooi!
Deze 2 heb ik, vooral die witte zijn erg geschikt aangezien de meeste een witte/creme bruidsjurk hebben.
Caribbeanlover- Ratel
ThinkPink schreef:
En deze vind ik ook heel apart maar zou ik nooit kiezen als dé jurk
Deze jurken vind ik echt geweldig!! Helemaal mijn smaak!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Punk'd schreef:Dit is hem
Mooi! Hier houd ik ook van
Laatst aangepast door Aziraphale op ma 26 nov 2012 - 8:30; in totaal 2 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Punk'd, weet jij toevallig nog een gave site met mooie, robuuste (zilveren) sieraden voor bij de jurk die ik hierboven postte als link?
Aziraphale- Ratel
Mooie jurk!! Ik hou ook van dat minimalistische.
Even denken.. Ik ben zelf fan van de sieraden van Fashionology (handgemaakt). Ik weet alleen niet of dat precies is wat je zoekt. Het zijn best wel statement stukken vind ik.
http://www.fashionology.nl/
En anders via Etsy zoeken. Daar heb je soms zulke mooie handgemaakte sieraden.
Als je googled op de naam van de sieraden van Fashionology zie je vaak wel vrouwen met die sieraden om. Ik doe dat soms wel eens om te kijken hoe ze een armband combineren o.i.d.
Even denken.. Ik ben zelf fan van de sieraden van Fashionology (handgemaakt). Ik weet alleen niet of dat precies is wat je zoekt. Het zijn best wel statement stukken vind ik.
http://www.fashionology.nl/
En anders via Etsy zoeken. Daar heb je soms zulke mooie handgemaakte sieraden.
Als je googled op de naam van de sieraden van Fashionology zie je vaak wel vrouwen met die sieraden om. Ik doe dat soms wel eens om te kijken hoe ze een armband combineren o.i.d.
Gast- Gast
Sugarfall van welke site heb je deze 2 jurken?
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Etsy is echt een goede tip!
http://www.etsy.com/listing/111175166/snow-globe-necklace-real-white-flower
http://www.etsy.com/listing/104688852/dandelion-necklace-hunger-games-04-hope?ref=v1_other_1
Zulke kettingen vind ik wel heel leuk, helemaal niet zo stoer en robuust als ik eigenlijk wilde maar wel mooi voor bij m'n trouwjurk denk ik (met een kortere ketting erbij).
http://www.etsy.com/listing/111175166/snow-globe-necklace-real-white-flower
http://www.etsy.com/listing/104688852/dandelion-necklace-hunger-games-04-hope?ref=v1_other_1
Zulke kettingen vind ik wel heel leuk, helemaal niet zo stoer en robuust als ik eigenlijk wilde maar wel mooi voor bij m'n trouwjurk denk ik (met een kortere ketting erbij).
Aziraphale- Ratel
Prachtig! Deze vind ik echt heel mooi!Caroline. schreef:
Zoiets als dit:
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
claudiaveronique schreef:
Sugarfall van welke site heb je deze 2 jurken?
Ik heb de plaatjes op Tumblr gevonden, maar heb de jurken zelf ook even opgezocht, de eerste is van Paolo Sebastian (heeft nog meer mooie jurken!) en de tweede heb ik helaas geen designer of iets over kunnen vinden.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Het wedding decoration inspiratie topic
» My big fat gipsy wedding
» wedding crashers
» Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)