Wedding dresses
+23
Serena
Travelgurly
Dennenappel
claudiaveronique
Jeanette
Elliot
Niekske
Mizz_S
Mermaid
Zonnetje
Aziraphale
Rebecca
ThinkPink
Arwyn
Guus
Caribbeanlover
Lavendel
Sam
Marin
Shisha
Monte
Bacio
Sugarfall
27 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wedding dresses
Guus schreef:Punk'd schreef:Harrison schreef:Nou heb ik hem weer gemist!
Shit ik ook!
@CB, Ik hou ook niet van zo'n 'typische' trouwjurk. Het enigste wat ik zeker wil is of een deep V of plunge en anders een witte strapless.
Wel zo minimalistisch mogelijk. Geen kant, Geen tule, Geen kraaltjes, Geen kreukels, Geen kleur, Geen niets
Punk'd gaat in dr nakie, oh-oh-oh-oh-oh
haha ja.. Witte bodypaint
Gast- Gast
Het liefste wil ik zo'n figurehugging dress, dat vind K. ook mooi.. Van hem mag ik geen wijd uitlopende mega hoepel jurk.. Dan laat hij mij staan bij het altaar
Gast- Gast
Hahaha wedden van niet?!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
-weg-
Niet mooi genoeg meer
Niet mooi genoeg meer
Laatst aangepast door Punk'd op ma 26 nov 2012 - 0:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
..dan zie ik hem nooit meer terug hahahaha. Maar he, het is wel eens wat anders
Gast- Gast
Jij moet er een laten maken, een echte unieke Punkie!
Hup aan de tekentafel, jij kan dat!
Of misschien even wachten tot K je gevraagd heeft
Guus- Kletskop
Guus schreef:Jij moet er een laten maken, een echte unieke Punkie!
Ja
Dat zou echt perfect zijn.
Maar inderdaad. Ik heb nog tijd zat om er over na te denken haha.
Maar post je jurk nog eens.. Ik wil hem zien!!
Gast- Gast
Punk'd schreef:Harrison schreef:Nou heb ik hem weer gemist!
Shit ik ook!
@CB, Ik hou ook niet van zo'n 'typische' trouwjurk. Het enigste wat ik zeker wil is of een deep V of plunge en anders een witte strapless.
Wel zo minimalistisch mogelijk. Geen kant, Geen tule, Geen kraaltjes, Geen kreukels, Geen kleur, Geen niets
Het is ''enige'' .
Die van die gypsy girls zijn te wijd, die van mij was ook wijd waardoor het leek alsof er een hoepel onder zat wat niet zo was. We hebben een van de foto's vergroot, een hele mooie, maar helaas valt de jurk zodat het lijkt alsof er een hoepel onder zit omdat je echt een soort van ring ziet. Het stond daar gewoon een beetje raar/bol op dat moment, maar is wel zonde van de foto. Wij zagen niks dus dat had de fotografe eigenlijk moeten zien.
Overigens had ik een strapless jurk, in organzastof met een licht gouden gloed erover. De mooiste trouwjurk ever!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Lijkt me wel echt gaaf hoor Punk'd, zo'n unieke jurk helemaal van jezelf!
Dit zijn ook nog jurken die ik mooi vind, maar toch net niet zo mooi als die eerste. Alleen idealiter zou er bij die eerste dan een lint aan zitten, dus uiteindelijk zou die misschien ook niet perfect zijn. Oh, ernstig.
Allure:
Justin Alexander:
Nog een Allure:
Demetrios:
Die vind ik ook zoooo mooi maar allemaal nét niet.
Dit zijn ook nog jurken die ik mooi vind, maar toch net niet zo mooi als die eerste. Alleen idealiter zou er bij die eerste dan een lint aan zitten, dus uiteindelijk zou die misschien ook niet perfect zijn. Oh, ernstig.
Allure:
Justin Alexander:
Nog een Allure:
Demetrios:
Die vind ik ook zoooo mooi maar allemaal nét niet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
De oorspronkelijke gouden jurk die ik heb gezien daar weet ik het merk niet van, iets met Alexander iig. Helaas hadden ze die niet dus dan maar een die en wat van weg had. De verkoopster kwam eerst met een groene petticoat met gekleurde bloemetjes aanzetten en toen zei ik al gelijk nee!
Caribbeanlover- Ratel
Punk'd schreef:Guus schreef:Jij moet er een laten maken, een echte unieke Punkie!
Ja
Dat zou echt perfect zijn.
Maar inderdaad. Ik heb nog tijd zat om er over na te denken haha.
Maar post je jurk nog eens.. Ik wil hem zien!!
Nope! Haha sorry, zoek maar op in je WA
Guus- Kletskop
Zou goed Justin Alexander kunnen zijn, CBL. Is een bekend merk. Groene petticoat? Ouch. Klinkt niet mooi idd! Ben wel benieuwd naar wat voor jurk jij ook alweer had. Volgens mij zag je er heel mooi uit.
Marin- Lady Post-a-lot
Kan idd, maar volgens mij was het een andere naam. Zal eens zoeken oke. Ja dat was echt ala carnaval jurk haha, verschrikkelijk zie je het voor je!
Caribbeanlover- Ratel
-weg-
Ik heb mijn droomjurk gevonden haha. Eindelijk weet ik welke jurk Carrie aanhad in die aflevering met Aiden bij de fontein!
Ik heb mijn droomjurk gevonden haha. Eindelijk weet ik welke jurk Carrie aanhad in die aflevering met Aiden bij de fontein!
Laatst aangepast door Punk'd op ma 26 nov 2012 - 0:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja zo'n mermaid tail vind ik ook echt heel erg mooi! Het belangrijkste zou voor mij wel zijn dat ik daar goed in kan lopen en dansen. Ik wil niet waggelen natuurlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Een jurk laten maken hoeft niet duur te zijn. Heeft mijn zus ook laten doen, ze heeft zelf de stof gezocht en een jurk laten zien die ze mooi vond, aan de hand daarvan is haar eigen urk gemaakt. Ze was goedkoper uit dan wat de gemiddelde bruidsjurk kost en had gewoon een mooie, originele jurk.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Mermaid schreef:Een jurk laten maken hoeft niet duur te zijn. Heeft mijn zus ook laten doen, ze heeft zelf de stof gezocht en een jurk laten zien die ze mooi vond, aan de hand daarvan is haar eigen urk gemaakt. Ze was goedkoper uit dan wat de gemiddelde bruidsjurk kost en had gewoon een mooie, originele jurk.
Waar heeft ze dat laten doen?
Ik zou het bruidsatelier van E.ls H.illenius overwegen, zij maken echt zulke mooie jurken. M'n schoonzus heeft haar jurk daar ook laten maken. Maar ik vermoed dat dat wel heel duur zou zijn.
Marin- Lady Post-a-lot
Mooi Punk'd! Maar niet te simpel? Of is less juist more voor jou?
Marin- Lady Post-a-lot
Jaa die is mooi Punker. Mij iets te strak (niet in de zin van slim fit maar ehmm.. niet romantisch genoeg? Makes sense?), maar wel heel mooi!
Deze vind ik ook heeeeel cool.
Deze vind ik ook heeeeel cool.
Gast- Gast
Ik vind mijn eigen jurk nog steeds het mooist, maar ik denk dat iedere bruid dat wel vindt... Mijn vond ik op het plaatje op internet overigens niet eens er uit springen, hij stond mij veel beter dan het model...
Niet quoten ik haal 'm zo weer weg!
*foto weg*
Niet quoten ik haal 'm zo weer weg!
*foto weg*
Laatst aangepast door Mizz_S op ma 26 nov 2012 - 3:02; in totaal 1 keer bewerkt
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Oeps beetje groot, sorry!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Marin schreef:Mermaid schreef:Een jurk laten maken hoeft niet duur te zijn. Heeft mijn zus ook laten doen, ze heeft zelf de stof gezocht en een jurk laten zien die ze mooi vond, aan de hand daarvan is haar eigen urk gemaakt. Ze was goedkoper uit dan wat de gemiddelde bruidsjurk kost en had gewoon een mooie, originele jurk.
Waar heeft ze dat laten doen?
Ik zou het bruidsatelier van E.ls H.illenius overwegen, zij maken echt zulke mooie jurken. M'n schoonzus heeft haar jurk daar ook laten maken. Maar ik vermoed dat dat wel heel duur zou zijn.
Bij een naaiatelier waar ze zelf ook les heeft. Is gewoon bij mijn ouders in het dorp, dus geen 'professionele' organisatie. Maar het was gewoon een hele mooie jurk.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Marin schreef:Mooi Punk'd! Maar niet te simpel? Of is less juist more voor jou?
Precies
Ik heb hem gelijk naar K. ge WA.. Hij vond hem super mooi en elegant. Dus dat moest hem meer worden haha. Hij wilde weten hoe duur hij was..
Een kleine €7000 euro
Krijg ik terug "Dat is nog meer dan dat die hele bruiloft gaat kosten!" hahaha (weet ik ook gelijk wat zijn budget in de toekomst is haha).
Maar ik vind wat mermaid zegt wel een goede tweede optie. Hem ergens laten maken. Hij is zo simpel, dus dat lijkt me niet heel veel gevraagd.
@ H. die is ook mooi! Ik hou van wel van floaty.
Gast- Gast
Ik hou van trouwjurken, lijkt me geweldig om ze te gaan passen en ik hoop ooit ook als een prinsesje door het gangpad te gaan... maar ik ben er nu nog niet mee bezig ik vind het wel geweldig om te lezen hoe jullie opgaan in de zoektocht naar de perfecte jurk, terwijl er nog geen trouwplannen zijn geen belediging trouwens, ik vind het juist wel schattig
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Het wedding decoration inspiratie topic
» My big fat gipsy wedding
» wedding crashers
» Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)