Wedding dresses
+23
Serena
Travelgurly
Dennenappel
claudiaveronique
Jeanette
Elliot
Niekske
Mizz_S
Mermaid
Zonnetje
Aziraphale
Rebecca
ThinkPink
Arwyn
Guus
Caribbeanlover
Lavendel
Sam
Marin
Shisha
Monte
Bacio
Sugarfall
27 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Wedding dresses
Wow wat een hoop mooie jurken. Is toch lastig een keuze in te maken!!!
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
De bovenkanten van deze jurken vind ik mooi!ThinkPink schreef:
En deze vind ik ook heel apart maar zou ik nooit kiezen als dé jurk
dat heb ik bij de meeste jurken die ik heb gezien. Wil ook mijn jurk zelf in elkaar zetten, maar denk dat ik hem ook maar zelf, (met hulp van een patroontekenaar) samen ga stellen
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben gek op de jurken van Jenny Packham. Ik wil zelf graag een vintage/bohemian jurk en ik hou sowieso niet van strapless. Dit past denk ik het beste bij me.
Dit zijn 2 voorbeelden maar ik heb heel veel foto's in m'n mapje
Dit zijn 2 voorbeelden maar ik heb heel veel foto's in m'n mapje
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Ik vind een fishtale mooi of wat daar in de buurt komt. Ik wil geen strapless trouwens.
Maar dan zonder die lelijke strik achterop
Maar dan zonder die lelijke strik achterop
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Helaas beide ook oude collectie van Maggie Sottero, en dus vast niet meer te krijgen als ik ga trouwen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Beachgirl_24 schreef:
Helaas beide ook oude collectie van Maggie Sottero, en dus vast niet meer te krijgen als ik ga trouwen.
Aahhh herkenbaar beach Girl. Komt vast goed met ons, we vinden tegen die tijd vast een andere prachtige jurk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Oh, het is zooo jammer dat ik nou nooit meer trouwjurken mag passen! (ervan uitgaande dat ik bij deze man blijf )
Ik kijk regelmatig 'Say Yes To The Dress' enzo. Heerlijk om jurken te kijken! Maar mijn eigen jurk vind ik nog steeds het mooist
*gone*
Ik kijk regelmatig 'Say Yes To The Dress' enzo. Heerlijk om jurken te kijken! Maar mijn eigen jurk vind ik nog steeds het mooist
*gone*
Laatst aangepast door Kenya op zo 9 dec 2012 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Vandaag toch maar eens de jurk Scarlet van Monique Lhullier gepint op Pinterest. Ik vind 'm al zooo lang mooi. Maar hij is wel heel erg aan de dure kant en waarschijnlijk tegen die tijd niet eens meer te krijgen, maar hij's zo mooi:
Marin- Lady Post-a-lot
Mooie jurk Kenya!
@ Marin. Whoo die rug is wel echt sexy.. Heel mooi! Alleen jammer van al dat kant. Daar hou ik niet van bij mijzelf
@ Marin. Whoo die rug is wel echt sexy.. Heel mooi! Alleen jammer van al dat kant. Daar hou ik niet van bij mijzelf
Gast- Gast
Haha ja dit is kant all over. Ik vind dat juist prachtig.
Ik vraag me zo af hoe duur het zou zijn om een jurk te laten maken. Ik zie mezelf wel echt in zo'n jurk lopen, beetje vintage, klassiek maar toch sexy en origineel. En wel beetje handzaam, niet te zwaar of poofy, dat je echt een heel gewicht meesleept, dat lijkt me niks.
Ik vraag me zo af hoe duur het zou zijn om een jurk te laten maken. Ik zie mezelf wel echt in zo'n jurk lopen, beetje vintage, klassiek maar toch sexy en origineel. En wel beetje handzaam, niet te zwaar of poofy, dat je echt een heel gewicht meesleept, dat lijkt me niks.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind zo'n rug heel mooi maar alleen als je ook echt een mooie rug hebt. En ik denk dan ook meteen aan ohh zonder Bh dat zou ik nooit willen haha! Maar er zit vast een bh ingebouwd.
Gast- Gast
Ik heb al heel wat over dit soort keyhole back dresses gelezen op diverse wedding fora (ja, guilty ) en er worden inderdaad heel vaak bh pads ingenaaid aan de voorkant en korset baleinen aan de zijkant voor extra versteviging. Ik vind zelf dat ik wel een mooie rug heb, geen littekens of iets. Ik let er wel op sinds ik weet dat ik zo'n soort jurk zou willen haha En niet onder de zonnebank of zonnen met bikini bandjes!
Laatst aangepast door Marin op wo 5 dec 2012 - 23:12; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
haha ja, je moet geen brede bouw hebben van boven.
BH probleem heb ik niet echt. Ik ga gerust zonder BH in bepaalde tops/shirtjes/jurkjes omdat ze een blote rug of heel diep decollete hebben.
BH probleem heb ik niet echt. Ik ga gerust zonder BH in bepaalde tops/shirtjes/jurkjes omdat ze een blote rug of heel diep decollete hebben.
Gast- Gast
Jaa ik heb ook wel foto's gezien van mensen die 'm aanhadden die te breed waren, dat staat toch niet zo heel mooi Ik vind het zo leuk om foto's te zien van echte bruidjes die zo'n jurk aan hebben, zijn hele topics over
Maar dat is ook echt de beste motivatie die ik heb voor 't sporten: Slank m'n trouwjurk in. Goed doel, want dan heb ik nog een paar jaar
Maar dat is ook echt de beste motivatie die ik heb voor 't sporten: Slank m'n trouwjurk in. Goed doel, want dan heb ik nog een paar jaar
Marin- Lady Post-a-lot
Ik hou echt heel erg van vintage wedding dresses, 50's style. Ik kan geen hele lange trouwjurk aan met mijn lengte, vind ik zelf en ik vind dit ook gewoon mooi.
Gast- Gast
Ja dat is ook echt heel mooi Zelda, en past ook echt bij je! Kan je op hoge hakken lopen? Want dat vind ik wel essentieel bij dit soort kortere jurkjes.
Marin- Lady Post-a-lot
Ja ik kan op hoge hakken lopen, maar niet heel lang, haha.Marin schreef:Ja dat is ook echt heel mooi Zelda, en past ook echt bij je! Kan je op hoge hakken lopen? Want dat vind ik wel essentieel bij dit soort kortere jurkjes.
Gast- Gast
Dan doe je gewoon ballerina's voor 't feest
Dat zou ik ook sowieso doen, maar bij een langere jurk valt 't niet op haha.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik heb al een andere jurk voor het feest in gedachtenMarin schreef:Dan doe je gewoon ballerina's voor 't feest
Gast- Gast
Haha dat kan natuurlijk ook! Is ook heel 'hip', twee jurken dragen.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh echt? Dat wist ik niet. Ik had gewoon in gedachten dat ik liever niet met 1 jurk de hele dag wil doen zeg maar, ik wil me nog wel even om kunnen kleden in een super leuke feestjurk.Marin schreef:Haha dat kan natuurlijk ook! Is ook heel 'hip', twee jurken dragen.
Gast- Gast
Zelda schreef:Oh echt? Dat wist ik niet. Ik had gewoon in gedachten dat ik liever niet met 1 jurk de hele dag wil doen zeg maar, ik wil me nog wel even om kunnen kleden in een super leuke feestjurk.Marin schreef:Haha dat kan natuurlijk ook! Is ook heel 'hip', twee jurken dragen.
Ja dat wordt steeds vaker genoemd dat dat gebeurt. Maar ja, dat is wel vrij kostbaar natuurlijk als je twee dure jurken hebt. Die vintage jurken zie je steeds meer terug en ook inderdaad korte jurkjes.
Laatst aangepast door Marin op di 1 jan 2013 - 22:06; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Op de een of andere manier komt die onderste jurk echt helemaal niet tot zijn recht! Wat zonde.
De ouders van mijn oppaskinderen hadden een drie dagen lang durend huwelijk en zij had ook 2 jurken (en 3 setjes lingerie, joggingpak, casual outfit voor de laatste dag (op een boot op de loosdrechtse plassen chillen avec sushi en champagne). Goed geregeld! En ik mocht overal bij zijn haha!
De ouders van mijn oppaskinderen hadden een drie dagen lang durend huwelijk en zij had ook 2 jurken (en 3 setjes lingerie, joggingpak, casual outfit voor de laatste dag (op een boot op de loosdrechtse plassen chillen avec sushi en champagne). Goed geregeld! En ik mocht overal bij zijn haha!
Gast- Gast
Punk'd schreef:Mooie jurk Kenya!
Thanx!
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Het wedding decoration inspiratie topic
» My big fat gipsy wedding
» wedding crashers
» Ik ga trouwen! Mijn budget wedding :)
» wedding crashers