Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zou jij reageren als...

+10
Sterre
Moezie
loura
RioolSpook
Mariposa
Alias
Merai
Miss G
Roxi3
SuperGrover
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... - Pagina 2 Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Moezie ma 7 feb 2011 - 21:40

... Je kind homo blijkt te zijn? Accepteren.. Wat moet je anders..

... Je partner vreemd is gegaan? Kwaad verdrietig zijn... Dan komt die toch heel hard aan het praten wil het goed komen...!!

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna? Gewoon gedag zeggen.. (ligt er ook aan wie het is)

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn? 200 euro is beter dan niet he

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof? Geen idee Exclamation

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen? Als ik erachter kom wie het gedaan heeft hem kei maar dan ook keihard terugpakken!!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... - Pagina 2 Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Sterre ma 7 feb 2011 - 21:54

... Je kind homo blijkt te zijn? ..> daar zou ik totaal geen moeite mee hebben
... Je partner vreemd is gegaan? ..> Dat zou me ontzettend pijn doen. Nu zie ik hem echt als de man met wie ik oud wil worden, dus afhankelijk van de omstandigheden (is hij eerlijk geweest er over? voelt hij meer voor haar?) zou ik nog wel voor de relatie blijven vechten.
... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna? ..> haha dat heb ik een keer gehad. Toen heb ik me verstopt achter een krant, en verder goed gekeken of ze niet in de ruimte waren waar wij ook waren. Volgende dag kreeg ik een sms: hee was jij gisteren ook daar-en-daar? Ik dacht je te zien nerd
... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn? --> Eerst nadenken over hoe ik er uit zie en of dat op camera mag. Daarna toch blij zijn, 200 euro is ook relaxt toch?!
... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof? --> In het geval van partner erg schrikken, kijken of we nog wel bij elkaar passen. In geval van kind, proberen te accepteren
... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen? --> Afhankelijk van wie dat heeft gedaan zou ik er misschien nog wel om kunnen lachen, en een wraakactie verzinnen smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... - Pagina 2 Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  minoessepoes ma 7 feb 2011 - 21:59

... Je kind homo blijkt te zijn?
Hartstikke prima, ik hoop dat hij of zij gelukkig wordt en of dat met een man of een vrouw is maakt me werkelijk niks uit. Maar dat zou mijn kind dan ook vast wel weten, want wij hebben veel gay vrienden waar we heel close mee zijn.

... Je partner vreemd is gegaan?

Dat zou me heel veel verdriet doen, ik weet niet wat ik dan zou doen, de basis van onze relatie, vertrouwen, is dan ernstig geschaad. Daar zou ik heel diep over na moeten denken maar ik neig toch meer na dat ik dan een eind achter de relatie zou zetten.
... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?
Dat gebeurd niet, ik kom nooit in de sauna.
... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?
Hartstikke blij zijn, 200 euro is ook een leuk extraatje, ik denk dat ik mezelf er van zou verwennen, mooie laarzen kopen, een nachtje met mijn vriend in een hotel doorbrengen of heel luxe uiteten.
... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?
Me daar in verdiepen en proberen te begrijpen waar zijn omkeer vandaan komt. En daarna pas echt een oordeel vellen.
... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?
Vooral niet op reageren, op flauwe grapjes, dan is het al snel niet grappig meer!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... - Pagina 2 Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Rev3rie di 8 feb 2011 - 9:20

... Je kind homo blijkt te zijn?
Kalm... en hem laten weten dat ik voor hem zou zijn als hij mij nodig heeft, mijn vriend zou daarentegen flippen denk ik.
... Je partner vreemd is gegaan?
Ik zou heeeeel erg pissed off zijn! Hij hoeft niet aan te komen met smoesjes het is dan gewoon direct exit.
... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?
Geen idee eigenlijk... ik ga nooit naar de sauna.
... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?Haha! Dan ben ik wel even teleurgesteld en dat probeer ik dan te verbergen, ach jah dat wordt dan een uitgebreide diner.
... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?
Ligt eraan in hoeverre, als hij als persoon maar niet volledig veranderd.
... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?
Dan vraag ik mij als eerste af wie mij heeft aangemeld, als het vrienden zijn kan ik er nog om lachen.
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... - Pagina 2 Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 9:41

... Je kind homo blijkt te zijn? Positief. Je bent wie je bent.

... Je partner vreemd is gegaan? Geen idee, ik ben al ruim 7,5 jaar samen en zou hem iig niet zomaar aan de kant schuiven. Er moet wel een hoop besproken worden en uitgelegd en ik moet kijken of ik het aan kan om hier mee te leven.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna? Hallo zeggen, ik zou niet weten wat hier ongemakkelijk aan is.
... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn? Slechts? Ik zou graag 200 euro winnen. Maar op tv wil ik niet.

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof? Iedereen is vrij om te geloven wat hij of zij wil. Maar als mijn partner verwacht dat ik er in meega, terwijl ik er niet achter sta, dan heeft die aan mij een verkeerde.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen? Heel hard lachen, ik ben namelijk niet lelijk en ook niet op zoek naar een date. Ik ga er van uit dat het een geintje is en verwacht dat diegene het profiel wel verwijderd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... - Pagina 2 Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Pannetoet di 8 feb 2011 - 9:43

... Je kind homo blijkt te zijn?
Gewoon..als hij maar gelukkig is!

... Je partner vreemd is gegaan?
Ik zou heel kwaad worden, verdrietig zijn en willen weten waarom hij het gedaan heeft. Ik vrees dat dat ook meteen het einde zou betekenen voor onze relatie omdat het vertrouwen dan weg

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?
Op dat moment aardig normaal denk ik maar ik zou het niet leuk vinden!

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?
Haha ik zou gewoon blij zijn

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?
Het ligt eraan welk geloof maar ik denk niet dat ik eraan mee doe

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?
Mooi laten staan en ik zou er niks mee doen
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... - Pagina 2 Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Sneeuwvlok di 8 feb 2011 - 10:12

... Je kind homo blijkt te zijn?
Dat zou ik prima vinden

... Je partner vreemd is gegaan?
Ik denk dat het vertrouwen in mijn partner wel weg zou zijn. Ik weet niet wat ik op dat moment zou doen, maar ik zou heel verdrietig zijn.

... Je een bekende zou tegenkomen in de sauna?
Ik zeg hoi en loop snel weer verder

... Gaston met veel bombarie+camera voor je deur staat, maar de prijs die je wint blijkt slechts 200 euro te zijn?
Zou blij zijn, maar zou er wel een grapje over maken dat ik maar gelijk m'n huis ga afbetalen ofzo..

... Je partner/kind zich plotseling bekeert tot een heel ander geloof?
Zou ik jammer vinden, zeker als het plotseling gaat. Als ik aan diegene zie dat er goed over nagedacht is kan ik er wel begrip voor opbrengen.

... Iemand anders je aangemeld blijkt te hebben voor de datingsite voor lelijke mensen?
Bestaat er zo'n datingsite? Tja, zou er niet zoveel aan doen denk ik
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zou jij reageren als... - Pagina 2 Empty Re: Hoe zou jij reageren als...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum