Hoe zou jij reageren?
+7
Phileine
Lejow
_DoI
Blair
Japie
Jerry
SparklingEyes
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe zou jij reageren?
Ruim een jaar geleden had ik van mijn oude werk een oud - collega en een stagiare te eten. We kregen het over Nicolas Sparks en mijn stagiaire vroeg of ze een boek mocht lenen. Natuurlijk mocht dat, en ze zou het het etentje erna terug geven.
Van dat tweede etentje is het eigenlijk nooit meer gekomen. Erg jammer maar dat niet alleen! Mijn boek heb ik nog steeds niet terug. Ik heb haar al meermalen gemaild op haar mail adres, haar hyves maar ook heb ik gesmst en zo.
Nog steeds géén reactie gehad van haar en dat valt me vies van haar tegen. Ik baal er ook van, want het is echt een mooi boek en ik wil het heel graag terug. En bovendien: je geeft spullen die je leent van iemand toch weer terug?!?!?!
Hoe zou jij reageren?
SE
Van dat tweede etentje is het eigenlijk nooit meer gekomen. Erg jammer maar dat niet alleen! Mijn boek heb ik nog steeds niet terug. Ik heb haar al meermalen gemaild op haar mail adres, haar hyves maar ook heb ik gesmst en zo.
Nog steeds géén reactie gehad van haar en dat valt me vies van haar tegen. Ik baal er ook van, want het is echt een mooi boek en ik wil het heel graag terug. En bovendien: je geeft spullen die je leent van iemand toch weer terug?!?!?!
Hoe zou jij reageren?
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Hoe zou jij reageren?
Ik zou haar bellen...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou ook bellen en haar vragen het boek snel terug te komen brengen. Mocht ze zeggen dat ze geen tijd heeft, zou ik het zelf gaan halen. Dit soort dingen vind ik echt niet netjes. Als je iets leen, moet je het ook weer terug brengen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Maris84 schreef:Ik zou ook bellen en haar vragen het boek snel terug te komen brengen. Mocht ze zeggen dat ze geen tijd heeft, zou ik het zelf gaan halen. Dit soort dingen vind ik echt niet netjes. Als je iets leen, moet je het ook weer terug brengen.
Dit zou ik ook doen. Ik baal er altijd zo van als iemand iets leent en ik erachter aan moet! Zo missen wij nog een paar DVD's, maar ik denk dat we die niet meer terugzien.
Gast- Gast
Been there done that. Daarom leen ik nu niks meer uit, de boeken die ik nooit meer heb gezien heb ik bij bol.com 2ehands gekocht, omdat ik sommige boeken gewoon meer dan 1x lees.
Wel zou ik haar goed aanspreken wanneer ik haar ergens tegen zou komen of derg.
Wel zou ik haar goed aanspreken wanneer ik haar ergens tegen zou komen of derg.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Ik zou haar ook bellen...
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Ik ben nooit zo van het bellen in zulk soort gevallen. Ben daar te koppig voor denk ik, onder het mom 'ik heb nu genoeg van me laten horen, nu is zij aan de beurt'. Al schiet je daar natuurlijk ook geen fluit mee op hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zucht, dat ken ik. Een meisje dat ik ken heeft echt al drie jaar een boek van me, en steeds als ik het vraag zegt ze oooh ja ik kom het wel brengen hoor, en dan hoor ik natuurlijk niks meer. Ik blijf het toch maar vragen, want ik wil verdorie mijn boek terug!
Gast- Gast
Ik zou bij haar langsgaan onder het mom van 'ik was toch in de buurt' en het boek gaan halen. Ik zou van tevoren niet bellen.
Gast- Gast
Dat is altijd zo vervelend! Ik ben nog steeds een paar ps2 spellen 'kwijt' en die ga ik ook niet meer terugkrijgen..heb meerdere malen met de persoon in kwestie contact opgenomen, maar ze reageert nergens op. Ik leen nog wel spullen uit, maar dan alleen aan mensen waarvan ik zeker weet dat ik het weer terug krijg.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
TE irritant is dat. Ik ben ook best veel boeken kwijt alleen is mijn probleem dat ik niet meer weet aan wie ik ze uitgeleend heb.
Ik zou wel bellen, dan kun je haar direct confronteren.
Ik zou wel bellen, dan kun je haar direct confronteren.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Oh dat is echt irritand ja!
Als je weet waar ze woont zou ik er naar toe gaan, net doen of je toch in de buurt was.
Zo niet dan zou ik haar bellen en concrete afspraken maken, desnoods om het te gaan halen idd.
En ik zou haar ook even duidelijk maken dat het absoluut niet netjes is.
Als je weet waar ze woont zou ik er naar toe gaan, net doen of je toch in de buurt was.
Zo niet dan zou ik haar bellen en concrete afspraken maken, desnoods om het te gaan halen idd.
En ik zou haar ook even duidelijk maken dat het absoluut niet netjes is.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh dat is echt niet netjes. Misschien kun je haar bellen? Of als je weet waar ze woont bij haar langs gaan. Ik vind het behoorlijk aso van haar.
Ik heb ook zo'n situatie, iemand heeft een boek van mij geleend en het weer uitgeleend aan iemand anders. Zij heeft met deze persoon geen contact meer en het boek dus niet terug gekregen. Ze zou het boek nieuw voor mij kopen. Dit is echter nooit gebeurt en ik vind het heel lastig om daar op terug te komen. Het isnamelijk niet zo dat ik het boek nog lees, maar ik wil het wel graag weer terug hebben.
Ik heb ook zo'n situatie, iemand heeft een boek van mij geleend en het weer uitgeleend aan iemand anders. Zij heeft met deze persoon geen contact meer en het boek dus niet terug gekregen. Ze zou het boek nieuw voor mij kopen. Dit is echter nooit gebeurt en ik vind het heel lastig om daar op terug te komen. Het isnamelijk niet zo dat ik het boek nog lees, maar ik wil het wel graag weer terug hebben.
Gast- Gast
Ik zou ook maar bellen, dan maak je de meeste kans dat je haar te pakken krijgt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Iemand van het forum heeft al een jaar of 5 een boek van me zonder het terug te sturen.
Paar keer gezengd dat ik het terug zou krijgen maar ze vertikte het gewoon telkens.
Ben het nu zelfs al vergeten tot ik dit topic weer voorbij zag flitsen.
Paar keer gezengd dat ik het terug zou krijgen maar ze vertikte het gewoon telkens.
Ben het nu zelfs al vergeten tot ik dit topic weer voorbij zag flitsen.
Gast- Gast
Nou bij deze de kans om 't boek terug te vragen (of is ze niet meegegaan naar 't nieuwe forum...?)!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Lejow schreef:Ik ben nooit zo van het bellen in zulk soort gevallen. Ben daar te koppig voor denk ik, onder het mom 'ik heb nu genoeg van me laten horen, nu is zij aan de beurt'. Al schiet je daar natuurlijk ook geen fluit mee op hehe
Hier hetzelfde.. Als ze nou in de buurt woont, zou ik langs gaan. Dan kost het jou wel weer wat moeite, maar dan heb je waarschijnlijk wel een goed gevoel als je je boek terug hebt.
Fairlight- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 87
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zou jij reageren...
» Hoe zou jij reageren?
» Hoe zou jij reageren als...
» Hoe reageren jullie?
» Hoe zou jij hierop reageren...
» Hoe zou jij reageren?
» Hoe zou jij reageren als...