Krampen/weeën...! UPDATE: pagina 3, thuis!!
+18
Viva
Printje
kwak
Puggle
Flip Fluitketel
Bloem86
Slakje
LDJ
Coco
bolus26
Jezzie
Limburg85
Flower_L
Pinkel
Lejow
Tania
Susan
Happydobby
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Krampen/weeën...! UPDATE: pagina 3, thuis!!
Pinkel post normaal ook niet meerdere keren per dag en ze was waarschijnlijk pas om 5 uur in t ziekenhuis. Wellicht is ze laat thuis,nog ff eten en dan verplicht rust. De kans dat ze je een nachtje houden is ook wat groter rond dit tijdstip lijkt me?
Maar niet van t,ergste uitgaan en dr t beste van hopen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
bolus26 schreef:Pinkel post normaal ook niet meerdere keren per dag en ze was waarschijnlijk pas om 5 uur in t ziekenhuis. Wellicht is ze laat thuis,nog ff eten en dan verplicht rust. De kans dat ze je een nachtje houden is ook wat groter rond dit tijdstip lijkt me?
Nee, als alles goed is, mag je in principe gewoon gaan. Zeker in het weekend.
Ga maar van jouw positiviteit uit!
(
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Phoe, spannend hoor! Hopelijk was het vals alarm en ben je weer lekker thuis!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Ik ben ook met die termijn wel eens in het ziekenhuis geweest omdat ik dacht dat ik weeën had, dan maken ze een CTG-scan, eventueel toucheren ze en controleren je urine en als alles goed is kun je gewoon naar huis. Ze gaan je echt niet een nachtje houden als daar geen goede reden voor is. Weet je wel wat een nachtje ziekenhuis kost?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ben benieuwd hoe het nu met je gaat!?!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Susan schreef:Ik ben ook met die termijn wel eens in het ziekenhuis geweest omdat ik dacht dat ik weeën had, dan maken ze een CTG-scan, eventueel toucheren ze en controleren je urine en als alles goed is kun je gewoon naar huis. Ze gaan je echt niet een nachtje houden als daar geen goede reden voor is. Weet je wel wat een nachtje ziekenhuis kost?
Ik ben niet wereldvreemd hoor,kom er momenteel wekelijks,probeer alleen aan te geven dat t ook nog mee kan vallen. Bij twijfel ben ik op dezelfde termijn ook n nachtje moeten blijven en mocht naar de volgende ochtend naar huis omd at het toen niet doorzette. Hoop dat t bij pinkel ook zo is!
Laatst aangepast door bolus26 op zo 25 nov 2012 - 10:31; in totaal 1 keer bewerkt
bolus26- Ratel
Wij zijn net pas weer thuis!!!
Ik heb eerst van 17.30 tot 18.30 uur aan de CTG gelegen, hier was helaas wel al weeën-activiteit op te zien. Vervolgens kreeg ik nog een inwendige echo waarop een dichte baarmoedermond van 3.2cm te zien was! Dat was dus wel gunstig. Wel moest ik nog blijven, want ze zouden me om 21.00uur weer opnieuw aan de CTG leggen om te kijken of het inmiddels wat rustiger was, en dit was ook het geval gelukkig!!
Ik ben me helemaal suf geschrokken, en was als de dood dat ons kindje zich echt al wou laten zien!! Gelukkig zit de boel van binnen nog goed dicht, dus mocht ik wel weer naar huis. Ik moest voor het slapen gaan 2 paracetamolletjes nemen, en proberen te slapen. Mocht de buikpijn toch weer terugkomen, dan uiteraard meteen bellen, en dan weet ik zeker dat ze me wel zullen houden!
Ik mag morgen nog wel even langs mijn werk, zolang mijn buik zich rustig houd, dus kijk ik morgenochtend hoe ik me voel. Het is mijn allerlaatste dagje dat ik daar werk, dus vind het wel "fijn" dat ik toch nog afscheid kan nemen. Daarna zal ik me wel heel rustig moeten houden, want de harde buiken kunnen altijd terug keren, maar voor hetzelfde geldt blijft ons kindje nog tot de uitgerekende datum lekker in mijn buik zitten!!
Ik vind het trouwens superlief en hartverwarmend hoe iedereen hier met mij meeleeft, echt super!! En zoals Bolus al zei, reageer ik niet altijd dezelfde dag. Vandaag natuurlijk wel gedaan, helemaal toen ik het aantal pagina's zag!!
Dus geen paniek als ik morgen niet reageer, want ik ben er niet altijd.
Liefs, Pinkel en baby in de buik
Ik heb eerst van 17.30 tot 18.30 uur aan de CTG gelegen, hier was helaas wel al weeën-activiteit op te zien. Vervolgens kreeg ik nog een inwendige echo waarop een dichte baarmoedermond van 3.2cm te zien was! Dat was dus wel gunstig. Wel moest ik nog blijven, want ze zouden me om 21.00uur weer opnieuw aan de CTG leggen om te kijken of het inmiddels wat rustiger was, en dit was ook het geval gelukkig!!
Ik ben me helemaal suf geschrokken, en was als de dood dat ons kindje zich echt al wou laten zien!! Gelukkig zit de boel van binnen nog goed dicht, dus mocht ik wel weer naar huis. Ik moest voor het slapen gaan 2 paracetamolletjes nemen, en proberen te slapen. Mocht de buikpijn toch weer terugkomen, dan uiteraard meteen bellen, en dan weet ik zeker dat ze me wel zullen houden!
Ik mag morgen nog wel even langs mijn werk, zolang mijn buik zich rustig houd, dus kijk ik morgenochtend hoe ik me voel. Het is mijn allerlaatste dagje dat ik daar werk, dus vind het wel "fijn" dat ik toch nog afscheid kan nemen. Daarna zal ik me wel heel rustig moeten houden, want de harde buiken kunnen altijd terug keren, maar voor hetzelfde geldt blijft ons kindje nog tot de uitgerekende datum lekker in mijn buik zitten!!
Ik vind het trouwens superlief en hartverwarmend hoe iedereen hier met mij meeleeft, echt super!! En zoals Bolus al zei, reageer ik niet altijd dezelfde dag. Vandaag natuurlijk wel gedaan, helemaal toen ik het aantal pagina's zag!!
Dus geen paniek als ik morgen niet reageer, want ik ben er niet altijd.
Liefs, Pinkel en baby in de buik
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Fijn dat t voor alsnog mee valt en.alles goed dicht zit.
Morgen alles lekker afronden en dan rustig aan!
Morgen alles lekker afronden en dan rustig aan!
bolus26- Ratel
Wat fijn dat het weer rustig is. Ik zal duimen dat de kleine nog even lekker blijft zitten.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
fijn pinkel!
hopelijk kan je morgen nog even naar je werk, want volgens mij hou je van je werk zo te lezen in de wintermama's !
slaap lekker!
hopelijk kan je morgen nog even naar je werk, want volgens mij hou je van je werk zo te lezen in de wintermama's !
slaap lekker!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Superfijn dat je weer thuis bent!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Fijn dat je weer thuis bent. Lekker rustig aan doen vanaf nu!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Goed dat je gebeld had! Nu lekker uitrusten!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Dank jullie wel lieve meiden!!
Nog even een kleine update: ons kindje is al volledig ingedaald keurig met het hoofdje naar beneden, en ligt vast in het bekken. Dus ik mag en kan gewoon op de natuurlijke manier bevallen!! En dan wel over minimaal 4 weken pas ofzo hoor!!
Nu ga ik lekker proberen te slapen. Morgen ga ik nog even langs mijn werk met wat kleine cadeautjes en zelfgebakken appelflappen (die overigens heerlijk zijn, en nee die heb ik net pas gegeten, dus daar kwamen de weeen gelukkig niet van! )
Nog even een kleine update: ons kindje is al volledig ingedaald keurig met het hoofdje naar beneden, en ligt vast in het bekken. Dus ik mag en kan gewoon op de natuurlijke manier bevallen!! En dan wel over minimaal 4 weken pas ofzo hoor!!
Nu ga ik lekker proberen te slapen. Morgen ga ik nog even langs mijn werk met wat kleine cadeautjes en zelfgebakken appelflappen (die overigens heerlijk zijn, en nee die heb ik net pas gegeten, dus daar kwamen de weeen gelukkig niet van! )
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Oh pfff gelukkig zeg!!
Toch maar even goed dat je gebeld hebt!
Toch maar even goed dat je gebeld hebt!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Fijn dat het weer afgezwakt is zeg!
Nu rustiger aan doen?
Nu rustiger aan doen?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
fijn dat alles weer rustig is. veel plezier op je werk vandaag
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Fijn dat je weer thuis bent en dat het weer beter gaat.
Veel plezier op je werk vandaag en daarna lekker genieten van je verlof en rustig aan doen!
Veel plezier op je werk vandaag en daarna lekker genieten van je verlof en rustig aan doen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Fijn dat het afgezakt is en je weer lekker thuis bent. Veel plezier vandaag op je laatste dag!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Wat fijn dat je weer thuis bent. Wel rustig aan doen he?!
Hoe gaat het vandaag?
Hoe gaat het vandaag?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Gelukkig goed nieuws. Vandaag nog alles rustig? Hopelijk is het gezellig op je werk vandaag.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Wat schrikken Pinkel. Gelukkig ben je nu weer thuis. Veel plezier op je laatste werkdag en hopelijk blijft alles nu een beetje rustig.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Krampen - opgenomen in het ziekenhuis - weer thuis
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Update op pagina 67.
» Driemaal scheepsrecht! *update pagina 4*
» Babydump update pagina 2
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Update op pagina 67.
» Driemaal scheepsrecht! *update pagina 4*
» Babydump update pagina 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: