Ben jij prijsbewust? Hoe doe jij boodschappen?
+49
Lavendel
Livine
Katrien
Caramba
rianne287
Rose
Jasmine
PapillonRose
Jeanette
Green_Pepper
Slakje
Atelier Madame
Sterrin_
Winegum
Snoes
Niekske
Ella
Verona
Susan
Japie
bolus26
jena
Lady Starstruck
Flower_L
Mizz_S
Highway
Sanne
Linda
Zonnetje
minoessepoes
Paper Crown
Printje
Parisienne
Roxi3
Toet
Twellie
Rush
Aimee
Shisha
smooch
Bazinga
Marin
rapa nui
silly-one
Puggle
_Lacey_
Reeza
SarahKey
Lejow
53 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ben jij prijsbewust? Hoe doe jij boodschappen?
Ik heb laatst heel goed op de prijzen gelet met alle boodschappen. Toen heb ik ook goedkope koffie gekocht, maar in de smaak zit toch wel heel veel verschil in zeg! Dat had ik niet verwacht. Ik koop nu gewoon weer Douwe Egberts koffie, veel lekkerder.
Verder let ik nog steeds goed op, ik maak een lijstje met wat ik nodig heb voor die week. Meestal ga ik eerst naar de Lidl en daarna naar de Jumbo. Het is mij ook opgevallen dat de prijzen niet altijd zoveel verschillen, bij de Lidl is de inhoud soms wel veel meer, dus dan scheelt het onder de streep natuurlijk wel.
Verder let ik nog steeds goed op, ik maak een lijstje met wat ik nodig heb voor die week. Meestal ga ik eerst naar de Lidl en daarna naar de Jumbo. Het is mij ook opgevallen dat de prijzen niet altijd zoveel verschillen, bij de Lidl is de inhoud soms wel veel meer, dus dan scheelt het onder de streep natuurlijk wel.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Met die euroknallers van de Appie en de C1000 sla ik een voorraad in. Meestal kopen we aan de hand van de aanbiedingen eten, omdat het gewoon veel scheelt. Verder hebben we hier een Lidl, daar kopen we bijvoorbeeld melk, wasmiddel en wasverzachter.
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Nee we leven niet echt prijsbewust. Nouja ik ben het wel, weet prima wat alles kost maar ik leef er niet naar. We doen alleen op zondag wat boodschappen voor ontbijt/lunch/fruit en eerste 1/2 dagen eten maar de rest van de week doen we wel elke dag boodschappen. We halen brood bij de bakker (5/6 euro voor 2 broden ) en vaak vlees bij de slager of duurder supermarktvlees, blokken oude kaas en vers vleeswaren omdat we dat gewoon echt veel lekkerder vinden. Ook eten we elke dag ongeveer 3/5 stukken fruit en veel verse groente. Ik denk dat het allemaal wel een stuk goedkoper kan en als ik zelf boodschappen doe kies ik wel goedkopere varianten of bonusartikelen maar mijn vriend wil er niet echt over nadenken, hij vind het belachelijk als hij met zijn universitaire salaris nog moet gaan bezuinigen op eten..
Dus we eten wel duur maar aan de andere kant neem ik wel altijd brood mee naar mijn werk en koken we altijd zelf (zonder pakjes en zakjes, scheelt ook weer). Afhalen doen we nauwelijks en uiteten ook niet omdat we er nu niet echt geld voor hebben.
Dus we eten wel duur maar aan de andere kant neem ik wel altijd brood mee naar mijn werk en koken we altijd zelf (zonder pakjes en zakjes, scheelt ook weer). Afhalen doen we nauwelijks en uiteten ook niet omdat we er nu niet echt geld voor hebben.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Ik maak iedere zaterdag een eet- lijstje voor de rest van de week en daar haal ik de boodschappen voor. Ik let wel op aanbiedingen, maar ik ben me ook beuwst van de kwaliteit van merken. Als een bmerk niet lekker is, haal ik a merk of andersom.
Ik kan iedere week met een uitloop van 10 euro gokken wat ik kwijt ben.
Ik kan iedere week met een uitloop van 10 euro gokken wat ik kwijt ben.
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik bedenk globaal wat we gaan eten, ook deels in de supermarkt want ik let wel op aanbiedingen. Veel dingen koop ik van het euromerk, ik weet wel ongeveer wat daarvan lekker is en wat niet. Gehakt haal ik ook weleens bij de slager, op woensdag is het daar gehaktdag en dus een stuk goedkoper (en lekkerder!).
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik doe meestal voor 1 of 2 dagen de boodschappen. Ik maak van te voren een lijstje en let op de aanbiedingen. Ik ga vaak naar de Aldi en Albert Heijn.
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik ben redelijk prijsbewust. Haal wel alles bij de AH, dat is de enige supermarkt hier in de buurt en ik heb geen zin om de auto in de te moeten om naar een supermarkt te rijden. We gebruiken relatief veel a merken, maar halen heel erg veel in de bonus. Ook met avondeten kijk ik of er dingen in de bonus zijn die ik daarvoor kan gebruiken. Anders kies ik vaak voor het huismerk. 1 keer per week doe ik grote boodschappen, en verder gaan we iedere dag wel even voor avondeten of kleine dagelijkse dingen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Boodschappen
» Boodschappen
» Waar doe jij je boodschappen?
» Boodschappen duurder?
» 'Standaard' boodschappen.
» Boodschappen