Ben jij prijsbewust? Hoe doe jij boodschappen?
+49
Lavendel
Livine
Katrien
Caramba
rianne287
Rose
Jasmine
PapillonRose
Jeanette
Green_Pepper
Slakje
Atelier Madame
Sterrin_
Winegum
Snoes
Niekske
Ella
Verona
Susan
Japie
bolus26
jena
Lady Starstruck
Flower_L
Mizz_S
Highway
Sanne
Linda
Zonnetje
minoessepoes
Paper Crown
Printje
Parisienne
Roxi3
Toet
Twellie
Rush
Aimee
Shisha
smooch
Bazinga
Marin
rapa nui
silly-one
Puggle
_Lacey_
Reeza
SarahKey
Lejow
53 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ben jij prijsbewust? Hoe doe jij boodschappen?
Ik ben echt een kneus wat betreft boodschappen doen. Ik wíl wel goedkoper halen soms, maar het lukt niet. Ik vind vlees van de slager lekkerder dan de supermarkt, dus dat wordt daar gekocht, brood bij de bakker.. Ik heb vandaag bijv sliptongen gemaakt, maar dan zie ik ze bij de Deen ook liggen én toch haal ik ze van de visboer. Ik durf gewoon geen B merk/huismerk te kopen. Neem nou van Spa & Fruit daar heb je cactus-limoen smaak van, héérlijk vind ik die, maar het huismerk heeft het ook, dat scheelt best maar toch pak ik dat niet. Verder ben ik echt erg gevoelig voor verpakkingsmateriaal. Mijn ogen worden grote schaaltjes als ik mooie pakjes luxe koekjes zie liggen.. haha. Wil het toch anders doen, ik heb superveel bewondering voor mensen die voor €20,- per week boodschappen kunnen doen én gezond kunnen eten.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik ben wel prijsbewust. Komt deels ook omdat ik in een duur land woon en met goedkope boodschappen zijn mijn vriend en ik al zo'n 400 euro per maand kwijt.
Ik koop veel C-merken, maar sommige dingen ook A-merken omdat ik dat lekkerder vind. We eten vaak goedkoop vlees (vooral kip en gehakt) en soms biefstuk of varkenshaas, maar dat is dan echt voor in het weekend. We kiezen ook vaak voor de goedkope groente en fruit, maar vinden een balans met gevarieerd eten. Als we echt alleen naar prijs zouden kijken zouden we elke dag wortels eten. Gelukkig houdt mijn vriend van koken en maken we veel dingen vers. Dat scheelt erg in de prijs!
We maken ook bijna altijd een lijstje en kopen voor een paar dagen tegelijk. Dus ik denk dat we zo'n 2-3 keer per week boodschappen doen. Ik check ook altijd het bonnetje! Vandaag nog was er een fles cola teveel aangeslagen en dat kost 3 euro! Dus die heb ik wel terug gevraagd
Ik koop veel C-merken, maar sommige dingen ook A-merken omdat ik dat lekkerder vind. We eten vaak goedkoop vlees (vooral kip en gehakt) en soms biefstuk of varkenshaas, maar dat is dan echt voor in het weekend. We kiezen ook vaak voor de goedkope groente en fruit, maar vinden een balans met gevarieerd eten. Als we echt alleen naar prijs zouden kijken zouden we elke dag wortels eten. Gelukkig houdt mijn vriend van koken en maken we veel dingen vers. Dat scheelt erg in de prijs!
We maken ook bijna altijd een lijstje en kopen voor een paar dagen tegelijk. Dus ik denk dat we zo'n 2-3 keer per week boodschappen doen. Ik check ook altijd het bonnetje! Vandaag nog was er een fles cola teveel aangeslagen en dat kost 3 euro! Dus die heb ik wel terug gevraagd
Gast- Gast
Ik maak inderdaad ook weeklijstjes en hou daarbij rekening met de aanbiedingen. Als ik tijd heb dan haal ik groenten en fruit op de markt, verder let ik ook op seizoensgroenten. We hebben geen ruimte in de kasten en vriezer om te hamsteren. Daarnaast pak ik inderdaad alles wat gewoon lekker is van de euroshopper.
Ik was afgelopen week 54 euro kwijt aan de boodschappen, dat is inclusief tandpasta, schoonmaakdoekjes, lunch en tussendoortjes op het werk. Ik hoef de rest van de week dus ook geen boodschappen meer bij te halen en ga ook niet naar de Kruidvat voor verzorgingsproducten bijvoorbeeld.
Ik probeer wel prijsbewust inkopen te doen, omdat we met het geld wat overblijft leuke andere dingen kunnen doen, maar ik vind het ook belangrijk om lekker en vers te eten en leuk om redelijk uitgebreid te koken. Het zo misschuen dus best wat goedkoper kunnen, maar dan zouden we ook soberder eten en dat wil ik niet en hoeft ook niet.
Ik was afgelopen week 54 euro kwijt aan de boodschappen, dat is inclusief tandpasta, schoonmaakdoekjes, lunch en tussendoortjes op het werk. Ik hoef de rest van de week dus ook geen boodschappen meer bij te halen en ga ook niet naar de Kruidvat voor verzorgingsproducten bijvoorbeeld.
Ik probeer wel prijsbewust inkopen te doen, omdat we met het geld wat overblijft leuke andere dingen kunnen doen, maar ik vind het ook belangrijk om lekker en vers te eten en leuk om redelijk uitgebreid te koken. Het zo misschuen dus best wat goedkoper kunnen, maar dan zouden we ook soberder eten en dat wil ik niet en hoeft ook niet.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben prijsbewust en koop veel dingen in de aanbieding. De meeste dingen koop ik bij de Plus, maar ik ga ook iedere week naar ee Aldi, want bepaalde dingen zijn daar goedkoper, dus die kopen we altijd daar. Ik ga ook af en toe naar de AH om daar wat aanbiedingen te kopen.
Dingen als vaatwastabletten, wasmiddel, toiletspullen, bier, kipfilet, gehakt en schnitzels kopen we altijd in de aanbieding. Qua fruit neem ik ook vaak fruit wat in de aanbieding is en qua groenten ook wel eens.
Dingen als vaatwastabletten, wasmiddel, toiletspullen, bier, kipfilet, gehakt en schnitzels kopen we altijd in de aanbieding. Qua fruit neem ik ook vaak fruit wat in de aanbieding is en qua groenten ook wel eens.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn wel prijsbewuster geworden. Helaas betekent dat dat we ook op kwaliteit in moeten leveren. En daar baal ik wel van erg van.
Voorheen kocht ik bijna alleen maar biologische producten, we waren vaste klant bij de natuurwinkel. Maar dat begon echt in de papieren te lopen, tot we zelfs te vaak rood begonnen te staan. Dus nu eten we veel minder biologisch. Ik probeer rond te komen van 80 euro boodschappengeld per week, maar vaak lukt dat niet. We hebben hier geen goedkope markt in de buurt, ik denk dat dat wel veel had kunnen schelen.
Eigenlijk vind ik het heel stom dat slecht eten zo goedkoop is..
Voorheen kocht ik bijna alleen maar biologische producten, we waren vaste klant bij de natuurwinkel. Maar dat begon echt in de papieren te lopen, tot we zelfs te vaak rood begonnen te staan. Dus nu eten we veel minder biologisch. Ik probeer rond te komen van 80 euro boodschappengeld per week, maar vaak lukt dat niet. We hebben hier geen goedkope markt in de buurt, ik denk dat dat wel veel had kunnen schelen.
Eigenlijk vind ik het heel stom dat slecht eten zo goedkoop is..
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik maak wel een lijstje en daar houd ik me wel aan. Ik koop wel a-merken als ik dat lekkerder vind en koop ook luxe producten als ik daar zin in heb. Het lijstje is voornamelijk bedoeld om niets te vergeten. Zonder lijstje presteer ik het om weekboodschappen te doen waar niet één compleet gerecht bij zit, omdat ik een ingrediënt ben vergeten.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben vrij prijsbewust en doe 1x per week boodschappen met een lijstje. Kijk daarvoor eert wat in welke supermarkt in de aanbieding is en rij af en oe naar ndere supermarkten om goedkope aanbiedingen in te slaan. Ik probeer max 250 euro per maand uit te geven n dat lukt bijna altijd. Ik koop overigens alleen a merk als het b merk me/mijn man niet bevalt, bijv bij kwark en bier.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik doe het meeste uit mijn hoofd, om mijn brein te trainen. Ik wil gewoon alles kunnen onthouden. Alleen vuilniszakken schrijf ik op mijn hand, want die vergeet ik altijd.
Ik heb daarnaast mijn favoriete producten die ik het liefste in de bonus koop of als ik ze nodig heb gewoon zonder korting.
Op wasmiddel bezuinig ik, maar op wasverzachter niet (die geeft nou altijd de lekkere geur). Wel probeer ik die heerlijke robijn sensation dan altijd in de bonus te kopen.
Ik koop wel altijd kg verpakkingen rundergehakt en kip en die verdeel ik zelf.
Qua brood koop ik altijd duurder brood omdat mijn vriend dat lekkerder vindt. Ikzelf eet geen brood alleen crackers en dan haal ik ze meestal ook van WASA.
Creme fraiche en eieren altijd goedkoop. Rijst en Pasta meestal van AH eigen merk. Pastasaus biologische van AH (gewoon pure saus, verder doe ik daar zelf groentes, uit, knoflook etc bij).
Chips wat we lekker vinden (Wokkels, Nibbit, Hamka's of Doritos )
WC papier wil ik wel altijd wit, meestal koop ik dit in de aanbieding van Page met 48 rollen ofzo. Omgerekend is dat nog goedkoper dan Euroshopper.
Ik bespaar verder niet op fruit en groente. Ik haal altijd paprika's, sinasappels, appels, pompoenen, wortels, sla etc. Ik haal ook alleen groente en fruit in de aanbieding als het mijn type groentes zijn.
Hm ben ik prijs bewust.. Als het mij uitkomt
Ik heb daarnaast mijn favoriete producten die ik het liefste in de bonus koop of als ik ze nodig heb gewoon zonder korting.
Op wasmiddel bezuinig ik, maar op wasverzachter niet (die geeft nou altijd de lekkere geur). Wel probeer ik die heerlijke robijn sensation dan altijd in de bonus te kopen.
Ik koop wel altijd kg verpakkingen rundergehakt en kip en die verdeel ik zelf.
Qua brood koop ik altijd duurder brood omdat mijn vriend dat lekkerder vindt. Ikzelf eet geen brood alleen crackers en dan haal ik ze meestal ook van WASA.
Creme fraiche en eieren altijd goedkoop. Rijst en Pasta meestal van AH eigen merk. Pastasaus biologische van AH (gewoon pure saus, verder doe ik daar zelf groentes, uit, knoflook etc bij).
Chips wat we lekker vinden (Wokkels, Nibbit, Hamka's of Doritos )
WC papier wil ik wel altijd wit, meestal koop ik dit in de aanbieding van Page met 48 rollen ofzo. Omgerekend is dat nog goedkoper dan Euroshopper.
Ik bespaar verder niet op fruit en groente. Ik haal altijd paprika's, sinasappels, appels, pompoenen, wortels, sla etc. Ik haal ook alleen groente en fruit in de aanbieding als het mijn type groentes zijn.
Hm ben ik prijs bewust.. Als het mij uitkomt
Gast- Gast
Flower_L schreef:ik heb toevallig net een lijstje gemaakt op basis van de AH folder...veel 99 cent acties. Vul ik aan met standaarddingen als brood, melk, yoghurt, vlees etc.
ik tel echt niet alles in mijn hoofd bij elkaar op...bij kassa zie ik wel wat de kosten zijn.
Sinds gister vindt mijn vriend boodschappen doen ook ineens interessant.
Verse smoothies waren nu 0,99 ipv 1,99. Er stond nog een flink aantal flesjes met 35% sticker ivm houdbaarheid dit weekend. Bleek dat ze de volgorde van de acties niet goed in het systeem hadden staan, waardoor de smoothies ineens (even uit hoofd) 0,29 cent kosten.
Dus meneer ging na afrekenen en constatering, weer de winkel in en kwam terug met nog 3 van die flessen. Ineens vond hij het wel interessant, dat boodschappen doen
Dit klopt gewoon hoor. Die 35% gaat altijd van de hele prijs af en pas daarna gaat de bonuskorting eraf. Dus misschien nog een goede tip voor mensen die dat nog niet wisten om hier eens op te letten. Wij doen dit bijvoorbeeld vaak met vlees, en dan invriezen.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ow...handig om te weten. Lette daar nooit zo op tot dusver.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Bazinga schreef:Nee, ik ben een wandelende ramp als 't om boodschappen gaat... Ik kán 't wel, in principe, ik zou wel met een budget kunnen winkelen, maar ik vind 't zo'n gedoe. Dus ik kijk per dag wat we eten en hoe en wat we nodig hebben en ben daarmee meestal veel te duur uit.
+!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik wandel elke dag na mijn werk naar de supermarkt en koop daar waar ik trek in heb. Ik bedenk nooit van tevoren wat we gaan eten en maak al helemaal geen lijstjes. Deze manier is niet goedkoop
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
ik bekijk de folders, basseer vaak daarop het weekmenu en ga dan naar de supermakrt waar de meeste aanbiedingen die ik wil hebben zijn die week. sap ,chips en chocola haal ik eens in de zoveel tijd bij de aldi of de liddl net zoals afbakbroodjes.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik probeer wel een beetje op de prijs en de aanbiedingen te letten. Ik maak geen lijstje voor de hele week, want ik weet op zondag nog niet waar ik woensdag zin in heb. Als ze aanbiedingen hebben van andrelon oid, neem ik altijd een voorraadje mee.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Echt goedkoop boodschappen doen kan ik sowieso niet, maar het ligt er bij mij wel aan hoe ik me voel en of ik goed voorbereid boodschappen ga doen. Als ik gestrest ben of met mijn gedachten ergens anders ben dan merk ik dat meteen aan mijn kassabon, want dan smijt ik van alles in mijn karretje. B-merken vind ik trouwens meestal geen probleem, ik vind de producten van de Aldi en de Lidl meestal ook prima, alleen vind ik het daar weer vervelend dat ze bepaalde dingen niet hebben.
Sommige B-merken vind ik trouwens lekkerder, ik vind pindakaas van de Albert Heijn veel lekkerder dan pindakaas van Calvé. Nutella vind ik dan wel weer lekkerder dan een B-merk chocolade/hazelnootpasta.
Als ik voor Ezra drinkpakjes koop moet het wel echt van Fristi zijn, anders herkent hij het niet en dan wil hij ook echt niet proeven. Als ik een B-merk koop en het in een beker giet gaat het wel goed, maar voor pakjes moet het herkenbaar zijn en dus van een merk dat hij kent. Hij kan het woord 'Fristi' ook lezen, misschien dat dat ook meespeelt.
Sommige B-merken vind ik trouwens lekkerder, ik vind pindakaas van de Albert Heijn veel lekkerder dan pindakaas van Calvé. Nutella vind ik dan wel weer lekkerder dan een B-merk chocolade/hazelnootpasta.
Als ik voor Ezra drinkpakjes koop moet het wel echt van Fristi zijn, anders herkent hij het niet en dan wil hij ook echt niet proeven. Als ik een B-merk koop en het in een beker giet gaat het wel goed, maar voor pakjes moet het herkenbaar zijn en dus van een merk dat hij kent. Hij kan het woord 'Fristi' ook lezen, misschien dat dat ook meespeelt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik ben echt verwend dus doe ook eigenlijk altijd boodschappen bij de ah. Ik kijk dan voordat ik een lijst ga maken, wat ik nog heb en welke dingen er in de aanbieding zijn. Van die dingen maak ik dan een week menu. Nu heb je de 0,99 aanbiedingen en dan kijk ik dus ook wat ik met die aanbiedingen kan maken.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Als ik de folder thuis hebt gehad schrijf ik eerst de aanbiedingen op mijn lijstje en vul hem aan met wat ik verder nodig heb. Als ik geen folder gehad heb kijk ik hem in de winkel even snel door en vul dan ook de rest aan.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ja wij zijn wel prijsbewust denk ik. We gaan bijna elk weekend naar de markt voor groenten en fruit, inmiddels weten we wel hoeveel we daarvan nodig hebben. Verder halen we zoveel mogelijk bij de lidl, we hebben altijd dingen als pasta, rijst, vlees en vis op voorraad. Dat hoeft niet elke week gekocht te worden, dat halen we eens in de 2-3 weken denk ik. Wat apartere dingen zoals kruiden, sausjes, en broodbeleg (sandwichspread, philadelphia etc) halen we bij de AH. We maken vrijwel altijd een lijstje, maar kopen soms ook wel iets extra's als er een keer iets in de aanbieding is. Maar het scheelt al enorm in kosten dat je één keer per week de boodschappen haalt.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ja, wij doen prijsbewust boodschappen. Ik maak ook standaard een lijstje en ik let ook op de aanbiedingen. Vlees en vis koop ik bijna altijd in de aanbieding. Verzorgingsproducten e.d. ook. Wij gaan ook maar 1x per week naar de winkel, soms zijn we maar 10 euro kwijt (als we alleen wat groenten en fruit nodig hebben) omdat we van alle rest (pasta, rijst, aardappelen, vlees/vis, ...) nog voldoende in huis hebben. Andere keren zijn we dan weer meer kwijt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Verona / Maar wat heeft verwend en de Albert Heijn met elkaar te maken dan? Ik doe ook alleen maar daar mijn boodschappen, omdat ik het een veel prettigere winkel vind dan alle andere winkels, maar niet omdat ik verwend ben, maar omdat het daar het goedkoopst is.
Ik maak vaak geen lijstje, maar weet uit mijn hoofd wat we nodig hebben, want ik kijk altijd in alle kasten voordat we de grote boodschappen gaan doen! Echt belangrijke dingen schrijf ik wel op, of meld ik aan mijn vriend, dan onthoudt hij het ook gewon. Ik let wel op bonusaanbiedingen en aan de hand daarvan bedenken we het eten En als ik leuke aanbieding tegenkom, of 35% korting op bv. vlees, dan nemen we dat mee & vriezen we dat in, ideaal. Sowieso gebruiken we voornamelijk Euroshopper, en van sommig dingen het AH merk of A-merk, ligt eraan wat we eten in die week.
Het kan dus best zijn dat ik hele andere maaltijden in mijn hoofd had, maar dat verander door de aanbiedingen. Gewoon omdat ik het leuk vind om geld te besparen, zonder daar weinig moeite voor te hoeven doen. Dat kan ik dan weer aan andere dingen uitgeven!
Ik maak vaak geen lijstje, maar weet uit mijn hoofd wat we nodig hebben, want ik kijk altijd in alle kasten voordat we de grote boodschappen gaan doen! Echt belangrijke dingen schrijf ik wel op, of meld ik aan mijn vriend, dan onthoudt hij het ook gewon. Ik let wel op bonusaanbiedingen en aan de hand daarvan bedenken we het eten En als ik leuke aanbieding tegenkom, of 35% korting op bv. vlees, dan nemen we dat mee & vriezen we dat in, ideaal. Sowieso gebruiken we voornamelijk Euroshopper, en van sommig dingen het AH merk of A-merk, ligt eraan wat we eten in die week.
Het kan dus best zijn dat ik hele andere maaltijden in mijn hoofd had, maar dat verander door de aanbiedingen. Gewoon omdat ik het leuk vind om geld te besparen, zonder daar weinig moeite voor te hoeven doen. Dat kan ik dan weer aan andere dingen uitgeven!
Gast- Gast
Ik kan heel prijsbewust boodschappen doen, maar ik kan dit ook heel goed laten vallen.
Over het algemeen let ik wel goed op de prijzen. Ik hou altijd rekening met aanbiedingen, ik koop wasmiddel en verzorgingsmiddelen sowieso nooit buiten een aanbieding, dat scheelt al veel geld. Daarnaast hou ik rekening met de rest van de aanbiedingen. Van de houdbare producten heb ik altijd wel redelijk wat op voorraad staan als dat in de aanbieding is.
Zelf maak ik wel altijd een lijstje, omdat ik bedenk wat we die week gaan eten. Dan is het voor mij net zo makkelijk om de ingredienten die ik daar nog voor nodig heb gelijk op te schrijven, of in mijn geval, in de Appie app te plaatsen.
Ik doe bijna alleen maar bij de AH boodschappen want dat vind ik de fijnste winkel. Ik koop niet alleen maar a merk boodschappen, maar ook gerust b of c merk. Het ligt aan het artikel wat we van welk merk het lekkerste vinden.
Maar als we zin hebben in iets duurders, dan kopen we dat ook gewoon.
Over het algemeen let ik wel goed op de prijzen. Ik hou altijd rekening met aanbiedingen, ik koop wasmiddel en verzorgingsmiddelen sowieso nooit buiten een aanbieding, dat scheelt al veel geld. Daarnaast hou ik rekening met de rest van de aanbiedingen. Van de houdbare producten heb ik altijd wel redelijk wat op voorraad staan als dat in de aanbieding is.
Zelf maak ik wel altijd een lijstje, omdat ik bedenk wat we die week gaan eten. Dan is het voor mij net zo makkelijk om de ingredienten die ik daar nog voor nodig heb gelijk op te schrijven, of in mijn geval, in de Appie app te plaatsen.
Ik doe bijna alleen maar bij de AH boodschappen want dat vind ik de fijnste winkel. Ik koop niet alleen maar a merk boodschappen, maar ook gerust b of c merk. Het ligt aan het artikel wat we van welk merk het lekkerste vinden.
Maar als we zin hebben in iets duurders, dan kopen we dat ook gewoon.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
En bv. wasmiddel, koffie & vaatwastabletten koop ik gewoon standaard bij de HEMA, daar is het altijd voordelig, dus ik hoef geen aanbiedingen in de gaten te houden daarvoor, dat scheelt weer. Wasverzachter koop ik meestal bij de Kruidvat zo'n grote fles van Robijn, die is erg lekker en dan ben je maar 3 euro kwijt
Gast- Gast
Ik heb de rest niet doorgelezen, maar ik koop tegenwoordig alle grote boodschappen bij de Jumbo, zonder lijstje, want ik weet precies wat ik elke week nodig heb. En door de weeks ga ik naar de winkel voor de verse producten, vlees en groente bijv.
Ik ging eerder een tijdje naar de Aldi, maar dan moest ik daarna nog weer naar een andere winkel omdat ze niet alles hebben. Dan was ik bij die andere winkel ook zo weer 20 euro kwijt. Nu alles dus bij de Jumbo, en ik ben goedkoper uit totaal. Ik let wel erg op de prijzen, koop ook wel de goedkopere merken, net zo tevreden over, meestal.
Ik ging eerder een tijdje naar de Aldi, maar dan moest ik daarna nog weer naar een andere winkel omdat ze niet alles hebben. Dan was ik bij die andere winkel ook zo weer 20 euro kwijt. Nu alles dus bij de Jumbo, en ik ben goedkoper uit totaal. Ik let wel erg op de prijzen, koop ook wel de goedkopere merken, net zo tevreden over, meestal.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Sterrin, dat vind ik sowieso vervelend aan andere supermarkten, zoals de Lidl of de Aldi, dat ik daar niet alles kan vinden wat ik nodig heb en ik vervolgens dus nog naar een andere winkel moet. Doe ik het liever in 1 winkel met veel voordeel.
Gast- Gast
Pippa schreef:Sterrin, dat vind ik sowieso vervelend aan andere supermarkten, zoals de Lidl of de Aldi, dat ik daar niet alles kan vinden wat ik nodig heb en ik vervolgens dus nog naar een andere winkel moet. Doe ik het liever in 1 winkel met veel voordeel.
Ja, dat vind ik ook heel vervelend, zeker aangezien ik zelf geen auto hebt, dan moet die hele tas met boodschappen weer mee de andere winkel in, heel vervelend. Als ik dus iets nodig heb wat ze bij de Aldi of de Lidl niet hebben dan ga ik direct naar een andere supermarkt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Boodschappen
» Boodschappen
» Waar doe jij je boodschappen?
» Boodschappen duurder?
» 'Standaard' boodschappen.
» Boodschappen