Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar...

+3
Minx
Tania
Printje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar... Empty Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar...

Bericht  Printje za 24 nov 2012 - 1:33

R. vraagt aan alle donkere mensen of ze zwarte piet zijn. heb het hem al proberen uit te leggen dat niet alle mensen ook meteen zwarte piet zijn maar hij vraagt het aan allemaal.. Embarassed Ze moeten er wel om lachen hoor maar R ziet ze en roept jaaaaaaaa benne jij zwarte piet?? Mag mij pepernoten asjeblief?

Doen jullie kids dit ook?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar... Empty Re: Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar...

Bericht  Tania za 24 nov 2012 - 1:35

Nee J. doet dat (nog) niet. Kun je niet uitleggen dat het alleen zwarte pieten zijn als ze een muts met een veer erop hebben ofzo?

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar... Empty Re: Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar...

Bericht  Minx za 24 nov 2012 - 1:41

hahaha vooral dat mag ik pepernoten :P
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar... Empty Re: Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar...

Bericht  Printje za 24 nov 2012 - 1:56

Tania schreef:Nee J. doet dat (nog) niet. Kun je niet uitleggen dat het alleen zwarte pieten zijn als ze een muts met een veer erop hebben ofzo?

Ja dat heb ik dus gedaan maar daarom vraagt hij dus ben jij zwarte piet aan die mensen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar... Empty Re: Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar...

Bericht  Ayla za 24 nov 2012 - 3:06

Zo zag ik vanmorgen in de winkel iemand waarbij ik ook ff 2x moest kijken Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar... 394967 omdat ie zo'n gekleurd haarbandje in had haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar... Empty Re: Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar...

Bericht  Annemie za 24 nov 2012 - 3:32

Gelukkig ben ik nog geen donker persoon tegen gekomen, zou me niks verbazen als mijn zoontje dat zou doen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar... Empty Re: Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar...

Bericht  Mamsie za 24 nov 2012 - 3:41

Nee maar mijn kinderen hebben dan ook familieleden die heel donker zijn.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar... Empty Re: Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar...

Bericht  Parisienne za 24 nov 2012 - 4:03

Nee. Mijn zusje heeft een Antilliaanse vriend en wij hebben zelf weer een Surinaamse vriend, dus N. is al wel donkere mensen gewend.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar... Empty Re: Gekleurde mensen in deze tijd van het jaar...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum