Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kat gedraagd zich anders... (tijd van het jaar????)

+2
Plien84
heartsdale
6 plaatsers

Ga naar beneden

Kat gedraagd zich anders... (tijd van het jaar????) Empty Kat gedraagd zich anders... (tijd van het jaar????)

Bericht  heartsdale wo 29 aug 2012 - 19:54

Onze kater van 4 gedraagd zich anders de afgelopen dagen.
Hij wil niet meer in huis s'avonds en als we hem roepen verschuild ie zich, wel vlakbij want als ik hem ga zoeken zit ie in de bosjes of bij de buren op de picknicktafel.
Ook is ie heel sloom, en heeft ie kleine oogjes. Zn neusje is wit en droog.

Ik ben al bij de dierenarts geweest want hij heeft een vlooienallergie en daardoor allemaal korstjes in op zn huid, daar krijgt ie dan iedere maand een vitamine en anti jeuk shotje voor.
Maar dat ie niet in huis wil en heel afwezig lijkt zit me niet lekker, volgens de DA was dat de tijd van het jaar dat de katten liever buiten waren, maar dit heeft hij nog nooit gehad.

Hebben jullie er ervaring mee?
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat gedraagd zich anders... (tijd van het jaar????) Empty Re: Kat gedraagd zich anders... (tijd van het jaar????)

Bericht  Gast wo 29 aug 2012 - 19:58

Dan zou ik hem toch proberen te vangen en even binnen houden, omdat hij er ziek uitziet. Kun je hem gelijk in de gaten houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat gedraagd zich anders... (tijd van het jaar????) Empty Re: Kat gedraagd zich anders... (tijd van het jaar????)

Bericht  heartsdale wo 29 aug 2012 - 19:59

Ook binnenhouden is een probleem, hij sproeit me namelijk het hele huis eronder.
En ik heb het nog nadrukkelijk gevraagd aan de DA maar hij kon gewoon buiten, de tuindeur staat altijd open dus als iein huis wil kan het. Hij wil het gewoon niet.
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater