Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezellig, het is alweer zover!

+17
Caribbeanlover
Cow
Parisienne
Ibbeltje
SnowWhite
Caroow
ijsjemeisje
Minx
Inge
Shisha
Caro
Shy
Mermaid
Annemoontje
Sarah1985
Raindrop
Marin
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gezellig, het is alweer zover! - Pagina 2 Empty Re: Gezellig, het is alweer zover!

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 7:35

Caribbeanlover schreef:
Marin schreef:Da's toch niet toevallig schat. Daar open je elk jaar een topic over Laughing

Nee dat het toevallig is dat je het zegt aangezien we als het goed is gaan gourmetten.

Maar dat is dus niet toevallig, want elk jaar rond deze tijd ga je gourmetten en daar open je al 10 jaar lang elk jaar een topic over.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezellig, het is alweer zover! - Pagina 2 Empty Re: Gezellig, het is alweer zover!

Bericht  Arwyn zo 25 nov 2012 - 7:48

Onze vroegere onderburen hadden een paar keer per week knallende ruzie, heel gezellig..
Vond het vooral zielig voor hun pasgeboren kindje toen.

Maar onze vroegere bovenburen vond ik toch erger. Niet zo frisse 70plussers die met moeite de trap opkwamen en meerdere keren per week sexten. Hartstikke leuk dat ze dat nog doen hoor, maar zij kreunde er standaard bij alsof ze mishandeld werd en dat hoef ik toch echt niet te horen... silent
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caribbeanlover zo 25 nov 2012 - 9:03

Carrie schreef:
Caribbeanlover schreef:
Marin schreef:Da's toch niet toevallig schat. Daar open je elk jaar een topic over Laughing

Nee dat het toevallig is dat je het zegt aangezien we als het goed is gaan gourmetten.

Maar dat is dus niet toevallig, want elk jaar rond deze tijd ga je gourmetten en daar open je al 10 jaar lang elk jaar een topic over.

Nee da's niet waar en ook zeker geen 10 jr, wel van die topic. Ik wil juist met kerst gourmetten en dat gebeurd nooit met zijn familie dus wordt het een 3 gangen diner met het gevolg dat mijn man alles doet en zijn ouders weer geen ene flikker en dat haat ik! Wel kerst willen vieren, dit en dat willen en vervolgens geen poot uitsteken en vervolgens wachten op de bank met hun luie reet totdat ze kunnen vreten! Mijn man hoeft niet steeds als slaaf gebruikt te worden alleen omdat zij geen eens een ei kunnen bakken. Dat bedoel ik dus steeds! Wel goed lezen he.Gezellig, het is alweer zover! - Pagina 2 253468018

Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 25 nov 2012 - 10:42; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover zo 25 nov 2012 - 9:05

Arwyn schreef:Onze vroegere onderburen hadden een paar keer per week knallende ruzie, heel gezellig..
Vond het vooral zielig voor hun pasgeboren kindje toen.

Maar onze vroegere bovenburen vond ik toch erger. Niet zo frisse 70plussers die met moeite de trap opkwamen en meerdere keren per week sexten. Hartstikke leuk dat ze dat nog doen hoor, maar zij kreunde er standaard bij alsof ze mishandeld werd en dat hoef ik toch echt niet te horen... silent

Hahaha erg zeg. Doet mij denken aan een verhaal wat Maik de Boer ooit op tv vertelde. Hij had een vriend en toen ze anale seks hadden, gilde Maik het zo uit dat de buren dachten dat hij mishandeld werdt en zij hebben de politie gebeld. Ehhh ga dat maar verklaren haha.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 9:13

Vervelend lijkt me dat. Mijn buren maken niet echt ruzie. Wel veel herrie.

Gast
Gast

Bericht  Lady1984 zo 25 nov 2012 - 9:29

Vervelend CBL.

Ik had dit weekend ook last van de buren. Vrijdagavond kom ik laat uit m'n werk en hoor ik harde muziek van de buren. Om twaalf uur gaat de muziek uit, maar helaas, niet voor lang.

Ik moest de volgende ochtend weer werken dus ik heb de politie gebeld..om half 1. Ik was er helemaal klaar mee. Om 5 voor 1 ging de muziek uit en om 1 uur kwam de politie bij me aan de deur. Mosterd na de maaltijd dus.

Gelukkig was het geen probleem en zei de politie dat ik de volgende keer gewoon weer moest bellen. Ga ik doen ook, stelletje aso's. Twisted Evil
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Lacey_ zo 25 nov 2012 - 9:36

Mijn bovenburen zijn erg luidruchtig in alles... dus ook in de slaapkamer.
Uit die slaapkameractiviteiten is 1,5 jaar geleden een kindje geboren dat de heleboel bij elkaar krijst. Hij heeft het niet van een vreemde in elk geval Wink

Daarnaast schreeuwt hij regelmatig tegen haar, waarop zij weer begint te janken.

Hen aanspreken op hun gedrag heeft geen zin, want dan gooit hij het op discriminatie (ze zijn niet van Nederlandse afkomst).

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover zo 25 nov 2012 - 22:43

Lady, wat balen zeg en ook aangezien je de volgende dag vroeg op moest en alsnog laat pas kon gaan slapen aangezien de politie nog laat bij je aanbelde. Ben je niet bang dat je buren erachter komen dat jij gebeld hebt en dat ze boos worden?

Lacey, da''s ook niet fijn zeg, ook balen!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Bazinga zo 25 nov 2012 - 22:51

Ik hoor mijn buurvrouw dagelijks tegen de kinderen schreeuwen. 'Hou nou toch 's je kop!' enz enz. Ontzettend gezellig en pedagogisch verantwoord, zegmaar.

De kinderen hoor ik continue rondrennen en ze hebben squeaky toys, dus ik dacht eerst dat ze een hond hadden. Maar nee, hun kiddies spelen gewoon met die irritant piepende squaeky zooi. Als reactie zet ik Rammstein op z'n hardst aan... 't Is trouwens net alsof die kinderen gewoon langs de muren rennen of zo, alsof 't hele luide spidermannetjes zijn.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Caribbeanlover zo 25 nov 2012 - 23:29

Als ik s'avonds de hond uitlaat, dan hoor ik regelmatig uit een huis hard getik en gekrijs van een kind. Het klinkt als een soort houten latje wat ergens tegenaan wordt geslagen/getikt en daarna hoor ik een kind bleren.

Ik heb dat eens in de gaten gehouden en weet nu dat het kinderen zijn die enthousiast een (pc) spelletje doen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 25 nov 2012 - 23:33

Caribbeanlover schreef:Ik heb dat eens in de gaten gehouden en weet nu dat het kinderen zijn die enthousiast een (pc) spelletje doen.
Hoe heb je dat precies gedaan dan? Misschien kunnen we daar nog wat van leren.

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover zo 25 nov 2012 - 23:46

Omdat ik daar elke avond langs loop en dat kind is erg enthousiast, gilt het uit van blijheid denk dat hij hoog scoort met een spel. Als hij echt mishandeld wordt op dat moment, dan huilt hij wel.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: