Raar toch?
Pagina 1 van 1
Raar toch?
Een paar weken geleden ben ik begonnen bij een sportschool, waar ik club power en club yoga ben gaan geven. De dame die voor mij de yogales gaf, was nogal verbaasd dat ik er ineens was. Ze had daar niks van gehoord. Dat vond ik al een beetje raar. Vervolgens ging ze me de hele les boos aankijken en me zelfs tijdens mijn les onderbreken (dat ik 2 nummers maar moest combineren, want ik had anders te weinig tijd). Vorige week was ze me steeds boos aan het aankijken en ging ze mensen corrigeren in mijn les, en na de les vertelde ze me dat ze enorme rugpijn kreeg van mijn les. Maar wat ik dan precies verkeerd deed, dat kon ze niet zeggen. Ik vind het echt vervelend om zo les te geven en als ik inderdaad iets fout doe, dan lijkt het me ook niet verstandig om dat te blijven doen. Daarnaast kostte het me toch echt een stuk meer voorbereiding dan ik had verwacht (ik geef ook steples en daarvoor heb ik een half uurtje per week nodig). Ik vond het dus toch lastig te combineren met mijn fulltime baan. Dus ik heb een mail gestuurd naar de fitness coördinator waarin ik dit probleem voorlegde en heb gezegd (voorlopig) met die les te willen stoppen. Hem gevraagd hoe hij er over dacht en of ik die andere les wel zou blijven geven (misschien is het voor hun handiger als een persoon 2 uur achter elkaar geeft).
Ik kreeg helemaal geen reactie. Ik heb daarna nog een keer gemaild, gebeld en gesmst, maar kreeg geen reactie. Zo raar. Ik heb toen een nette opzegbrief gemaakt (ik zat nog in mijn proeftijd). Netjes uitgelegd waarom ik wilde stoppen en dat ik het vervelend vond dat ze in een week tijd echt nergens op hadden gereageerd. Ik ben die les dus ook niet gaan geven. Ik had verwacht nog wel iets te horen, maar heb helemaal geen reactie op welke manier dan ook gehad. Mijn mail is aangekomen, ik had om een ontvangstbevestiging gevraagd en die kreeg ik ook meteen (de leesbevestiging kreeg ik trouwens niet). Van iemand die daar sport hoorde ik vandaag dat er iemand anders les stond te geven, dus ze hebben het wel gewoon opgelost. Maar wie is er nu verkeerd? Voel me best lullig, ik had het graag persoonlijk willen uitleggen en bespreken en eigenlijk had ik heel graag van hem gehoord hoe hij er over dacht en of er evt een oplossing voor was. Zou ik er nu nog eens op terugkomen? Of zouden ze dan wederom niet reageren?
Ik kreeg helemaal geen reactie. Ik heb daarna nog een keer gemaild, gebeld en gesmst, maar kreeg geen reactie. Zo raar. Ik heb toen een nette opzegbrief gemaakt (ik zat nog in mijn proeftijd). Netjes uitgelegd waarom ik wilde stoppen en dat ik het vervelend vond dat ze in een week tijd echt nergens op hadden gereageerd. Ik ben die les dus ook niet gaan geven. Ik had verwacht nog wel iets te horen, maar heb helemaal geen reactie op welke manier dan ook gehad. Mijn mail is aangekomen, ik had om een ontvangstbevestiging gevraagd en die kreeg ik ook meteen (de leesbevestiging kreeg ik trouwens niet). Van iemand die daar sport hoorde ik vandaag dat er iemand anders les stond te geven, dus ze hebben het wel gewoon opgelost. Maar wie is er nu verkeerd? Voel me best lullig, ik had het graag persoonlijk willen uitleggen en bespreken en eigenlijk had ik heel graag van hem gehoord hoe hij er over dacht en of er evt een oplossing voor was. Zou ik er nu nog eens op terugkomen? Of zouden ze dan wederom niet reageren?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Raar toch?
ik vind het helemaal niet professioneel hoe het bedrijf met jou omgaat, gewoon niks geen enkele reactie. Alleen daarom al zou ik er klaar mee zijn. En blijkbaar hebben hun er geen behoefte aan dus dan zou ik geen gesprek meer met ze aangaan.
Gast- Gast
Re: Raar toch?
Zo denk ik er zelf eigenlijk ook over. Ik zou alleen toch wel heel graag willen weten wat nou precies de reden is dat ze niet reageren, want naar mijn mening heb ik niks verkeerd gedaan. Wilde het netjes overleggen, maar blijkbaar ging dat al niet. Dat ik vervolgens dan maar opzeg is misschien drastisch, maar ik kon er ook niet heen gaan en gewoon mijn les gaan geven alsof er niks aan de hand was (of stel dat mijn vervanger er al stond, dan sta je ook voor paal).Lily schreef:ik vind het helemaal niet professioneel hoe het bedrijf met jou omgaat, gewoon niks geen enkele reactie. Alleen daarom al zou ik er klaar mee zijn. En blijkbaar hebben hun er geen behoefte aan dus dan zou ik geen gesprek meer met ze aangaan.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Soortgelijke onderwerpen
» Dit is toch raar?
» Dit is toch raar?
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Raar...
» Is dit raar/ben ik raar?
» Dit is toch raar?
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Raar...
» Is dit raar/ben ik raar?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: