Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december) Empty Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december)

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 0:40

Ik zou heel graag 3 december naar de dansvoorstelling van Isabelle Beernaert gaan in het Beatrix Theater. Nu probeer ik mijn man nog zo ver te krijgen om mee te gaan, maar ik zie dat nog niet zo snel gebeuren eigenlijk. Is er hier misschien iemand die dat leuk zou vinden? Isabelle is bekend van SYTYCD en TUDB en er dansen ook diverse dansers uit deze shows mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december) Empty Re: Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december)

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 1:31

Jaaa wat leuk! Ik zag al een aanplak biljet en toen dacht ik wauw daar wil ik wel heen! Is het duur?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december) Empty Re: Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december)

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 1:41

Volgens mij tussen de 30 en 35 euro. Derde rang is uitverkocht, eerste en tweede zijn nog kaartjes voor verkrijgbaar zal ik net!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december) Empty Re: Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december)

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 2:09

Ohh het lijkt me wel echt heel leuk, maar ik moet ook een beetje zuinig doen want ik weet niet of ik uit kom deze maand. Ik denk er nog even over na goed? Tenminste, als je wel met mij wilt :P. En wie weet wil er nog iemand anders mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december) Empty Re: Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december)

Bericht  Pompoen vr 23 nov 2012 - 3:03

Als ik niet half kreupel was geweest en A. niet 6 december geopereerd zou worden zou ik gelijk ja gezegd hebben! 'T lijkt me namelijk ontzettend leuk! Maar helaas! Andere keer houd ik me aanbevolen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december) Empty Re: Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december)

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 3:20

Ik vind dansvoorstellingen ook echt heel gaaf. Jammer dat het in december is, dat is al zo'n dure maand haha. En dan die meeting nog 5 januari. Ik hoop dat je iemand vind om mee te gaan. Wel echt leuk om dat hier op het forum te zetten Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december) Empty Re: Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december)

Bericht  Kowalski vr 23 nov 2012 - 4:45

Ooo dit vind ik gaaf! Ik ga nadenken of ik dan überhaupt wel kan en of ik het geld kan missen Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december) 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december) Empty Re: Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december)

Bericht  Eris di 27 nov 2012 - 23:07

Echt een aanrader om te gaan! Ik ben afgelopen zaterdag geweest en heb er zo van genoten. Dus echt gaan meiden thumbup

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december) Empty Re: Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december)

Bericht  Poubelle wo 28 nov 2012 - 0:59

Pick me pick me!
Ik zag het ook al staan maar bij mij wilde ook niemand mee!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december) Empty Re: Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december)

Bericht  mzcharlotte vr 30 nov 2012 - 22:09

Wat ontzettend jammer dat ik dit zo laat zie.... Sad
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december) Empty Re: Iemand die dit leuk zou vinden?(Dansvoorstelling 3 december)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum