Leuke foto thema's? Update: Thema's op p. 5
+22
Sam
nina
Wasmachine
Lejow
LaBird
Minx
Burgemeester Julia
Jeanette
Nana
Pollewop
Jasmina
Carra
Mermaid
Caro
madam
Mees
Middleme
GreenGrass
Chocolate Cookie
Antibes
silly-one
Marin
26 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Welke thema's
Re: Leuke foto thema's? Update: Thema's op p. 5
Minx schreef:Jente schreef:Leuk! De meeste thema's kan ik wel iets mee denk ik. Alleen liefde vind ik moeilijk, dus die zou voor mij ook vervangen mogen worden.
Maar liefde hoeft toch niet alleen maar man vrouw liefde te zijn. Het kan ook een trein zijn of een auto. Of iemand die lekker aan het ravotten is met de hond, ook dat is weer een heel breed begrip en 1 voordeel februari heeft maar 28 dagen.
Inderdaad! Of afbeeldingen, gedichten, hartjes in een raam, iets liefs doen voor een ander etc...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Krijgen we vanaf januari dan dagelijks een topic met de foto's van die dag? Aangezien er volgens mij al meer mensen aangesloten zijn....lijkt me leuk! En wellicht gooi ik er af en toe ook een fotootje in
LaBird- Fluisteraar
- Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12
Ik wil wel een topic openen ja en dat bij houden. Ik ga in elk geval verder ook een album op FB er van maken.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Een album voor jezelf of een album waar iedereen in kan posten? Voor diegenen met FB is het misschien leuk om er een soort groep van te maken met mapjes per maand of per dag?
Middleme- Kletskop
Ik wil gewoon zelf een heel album hebben waar ik m'n eigen foto's in zet, zodat je aan het einde van het jaar je foto's van een heel jaar kan zien. Ik wil op niet al te veel plekken de foto's te hoeven uploaden, dus niet Ă©n facebook album, Ă©n een groep, Ă©n een blog, Ă©n het forum ofzo. Dat vind ik te veel werk.
Marin- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Jente schreef:Leuk! De meeste thema's kan ik wel iets mee denk ik. Alleen liefde vind ik moeilijk, dus die zou voor mij ook vervangen mogen worden.
Maar liefde hoeft toch niet alleen maar man vrouw liefde te zijn. Het kan ook een trein zijn of een auto. Of iemand die lekker aan het ravotten is met de hond, ook dat is weer een heel breed begrip en 1 voordeel februari heeft maar 28 dagen.
Ergens een vorm van een hart in zien, iemand die naar iemand anders zwaait, de kat die heerlijk ligt te pitten, de hond die je enthousiast begroet, enz!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Waarom wordt dat moeilijk voor je?
Vind je man dit ook niet leuk? Hij is helemaal into fotografie sinds kort toch?
Ja maar hij fotografeert eigenlijk alleen natuur. En hij gaat nu een hele drukke periode tegemoed op het werk, waardoor ie al blij is als ie thuis is. En om elke maand met een thema werken is voor mij moeilijk omdat ik ook 3 dagen werk en hier weinig spectaculairs tegenkom om te fotograferen.
Gast- Gast
Ja het is voor mij ook moeilijk elke dag iets te fotograferen, omdat ik gewoon thuis werk dus nĂłg minder omgeving heb. Maar juist daarom wil ik dit doen, om soms gewoon even de deur uit te gaan of om goed om me heen te kijken en bewust te zijn van m'n omgeving.
Marin- Lady Post-a-lot
ja het lijkt mij wel leuk om op FB een mapje o.i.d. bij de houden, eens nadenken over wat ik dan allemaal ga fotograferen. Het alfabet lijkt mij wel erg leuk.
edit, deze vind ik ook wel leuk en haalbaar: Fotografeer elke dag de eerste letter van je voornaam (in een verkeersbord, uithangbord, tijdschrift etc.), of detailles fotograferen. Bv de velgen van een auto e.d.
edit, deze vind ik ook wel leuk en haalbaar: Fotografeer elke dag de eerste letter van je voornaam (in een verkeersbord, uithangbord, tijdschrift etc.), of detailles fotograferen. Bv de velgen van een auto e.d.
Gast- Gast
Ja, ik snap dat liefde veel meer kan zijn en dat anderen dat een leuk thema vinden hoor. Het is alleen een thema wat mij niet zo ligt, maar daarom misschien des te meer een leuke uitdaging Ik heb gewoon (zeker in februari) dagen dat ik niet veel buiten kom (buiten het reizen naar en van mijn werk) en ik denk dat ik naar liefde iets verder moet zoeken dan naar andere thema's.Minx schreef:Jente schreef:Leuk! De meeste thema's kan ik wel iets mee denk ik. Alleen liefde vind ik moeilijk, dus die zou voor mij ook vervangen mogen worden.
Gast- Gast
of dingen met een hartvorm, liefde voor eten, familielid, een meubelstuk, ...
Gast- Gast
Eerste wat bij mij op kwam toen ik het themalijstje zag was, waarom de seizoenen in de juiste maand? Ik denk dat het veel uitdagender is om ze op te schuiven naar een maand waarin het niet het vaste seizoen is, dus lente in de herfst ofzo. Dan moet je wat verder kijken dan de bloesemboom en je creativiteit wordt misschien ook wat meer geprikkeld.
Wasmachine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12
Omdat het allemaal wel haalbaar moet zijn. Een jaar is lang. Elke dag een foto maken is dan best een uitdaging. Er zijn genoeg dagen dat mensen alleen naar van en naar en op hun werk zijn. Dan moet het te doen zijn. Je hebt niet elke dag de tijd om naar een bos of stad te gaan. Je moet t echt niet té moeilijk maken, dan is de lol er snel vanaf.
Marin- Lady Post-a-lot
True, ik heb het dit jaar geprobeerd, zonder thema's dan, maar ik wilde elke dag een foto maken die mij iets zei over die dag. 21 januari ben ik afgehaakt
Maar ik wilde het toch ff zeggen
Maar ik wilde het toch ff zeggen
Wasmachine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 53
Punten : 56
Registratiedatum : 06-01-12
Ik ben er nog niet over uit hoe ik het wil gaan doen en of ik het ga doen. Ik ben namelijk bang dat ik snel afhaak. Als ik het doe, ga ik het (dan wel dus op eigen houtje) doen zonder thema's. Maar wel het doel Ă©cht mooie foto's te maken.
Ik heb geloof ik nog 3 weken om erover na te denken, he?
Ik heb geloof ik nog 3 weken om erover na te denken, he?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
ik ga voor de detailfoto`s denk ik Dat is dagelijks haalbaar en heb toch een thema.
Gast- Gast
Leuk dat iedereen zo z'n eigen draai er aan geeft! Het belangrijkste is inderdaad dat je het leuk vindt om te doen en dat het haalbaar is. Ik zat ook al te denken aan zo'n dag als vandaag.. Ik heb gewerkt, ik heb een paar uur in bed gelegen omdat ik veel pijn had, en ik ben naar de supermarkt geweest. Klein wereldje zo. Maar dan moet je toch ergens een leuke foto weten te maken. Best een uitdaging.
Marin- Lady Post-a-lot
Mag je, ondanks wat voor thema je voor jezelf opstelt, toch meedoen in het topic die hier straks voor gemaakt wordt?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik vind van wel!
Voor mij gaat het ook een uitdaging worden hoor! Het komende half jaar ga ik fulltime op school werken, dus of ik dan elke dag evenveel puf heb voor mooie foto's ..
Voor mij gaat het ook een uitdaging worden hoor! Het komende half jaar ga ik fulltime op school werken, dus of ik dan elke dag evenveel puf heb voor mooie foto's ..
Middleme- Kletskop
Oh dit is echt leuk..
Ik maak nooit foto's, kan rustig op vakantie gaan en 2 foto's maken .. maar dit lijkt me wel heel erg leuk...
Ik maak nooit foto's, kan rustig op vakantie gaan en 2 foto's maken .. maar dit lijkt me wel heel erg leuk...
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
O dit klinkt wel heel leuk.
Ben alleen bang dat ik dat echt geen jaar vol houd
Ben alleen bang dat ik dat echt geen jaar vol houd
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik vind liefde geen leuk thema dus die mag van mij ook vervangen worden.
Ik vind het idee heel erg leuk maar of het voor mij haalbaar is? Elke dag naar je werk en terug is natuurlijk ook maar een kleine wereld..
Ik ga er nog eens over nadenken.
Ik vind het idee heel erg leuk maar of het voor mij haalbaar is? Elke dag naar je werk en terug is natuurlijk ook maar een kleine wereld..
Ik ga er nog eens over nadenken.
Wat een leuk idee is dit zeg! Misschien doe ik ook wel mee, ik weet niet of iedere dag haalbaar is voor me, dus ik denk er nog even over na. Maar het lijkt me wel super leuk om te doen.
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Januari: Winter
Februari: Liefde
Maart: Teksten
April: Lente
Mei: Reflectie
Juni: Architectuur
Juli: Zomer
Augustus: Vormen (cirkels?)
September: Voeding
Oktober: Herfst
November: Originele standpunten
December: Feest/traditie
Ik vind dit rijtje goed!
Februari: Liefde
Maart: Teksten
April: Lente
Mei: Reflectie
Juni: Architectuur
Juli: Zomer
Augustus: Vormen (cirkels?)
September: Voeding
Oktober: Herfst
November: Originele standpunten
December: Feest/traditie
Ik vind dit rijtje goed!
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Ik wil ook wel meedoen! Mijn SLR ligt te verstoffen (zon-de!) en ik ben de zin en creativiteit een beetje kwijt. Dit helpt wel om het weer op te pakken, leuk! Ik hou er van om vanuit een ander kader dan normaal naar de wereld te kijken.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Update en foto
» pfjoew (foto update pag.2)
» Ik vrees dat ik het antwoord.. Update pag. 2 ( met foto :) )
» Nieuw huis! (foto's) UPDATE 26-08 (pag 2)
» We hebben de sleutel!! (+ foto's!) (Update 19 aug)
» pfjoew (foto update pag.2)
» Ik vrees dat ik het antwoord.. Update pag. 2 ( met foto :) )
» Nieuw huis! (foto's) UPDATE 26-08 (pag 2)
» We hebben de sleutel!! (+ foto's!) (Update 19 aug)
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: