pfjoew (foto update pag.2)
+8
Thunder
piene1983
Purpleflower
mauwmauw
Jezzie
_Jet
Susan
Teddyaapje
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
pfjoew (foto update pag.2)
Ik was er zojuist net optijd bij...ik zat op de grond voor T.'s bed zijn verhaaltje voor het slapen gaan voor te lezen, zie ik opeens vanuit mn ooghoeken iets raars gebeuren. Gelukkig blijk ik hele snelle reflexen te hebben en kon ik T. nog net optijd opvangen! Hij slaapt nog in een ledikantje en blijkbaar heeft hij vanavond ontdekt hoe hij eruit kan klimmen...maar dan wel met zn hoofd naar beneden Gelukkig niks aan de hand maar we zijn ons beide rot geschrokken!
We hebben nu zijn matras op de grond gelegd en het lege ledikant tegen de commode aangeschoven zodat hij die in elk geval niet leeg kan ruimen...ben wel bang voor hoe we de kledingkast en zijn kamer morgenvroeg aantreffen.
Hoop dat hij snel óp zijn matrasje gaat slapen. Het is nu we stil boven maar of hij slaapt of op ontdekkingsreis is weet ik niet.
Morgen gaat mn vriend bij mn schoonouders een 1 persoonsbed halen waar hij tijdelijk in kan slapen.
We hebben nu zijn matras op de grond gelegd en het lege ledikant tegen de commode aangeschoven zodat hij die in elk geval niet leeg kan ruimen...ben wel bang voor hoe we de kledingkast en zijn kamer morgenvroeg aantreffen.
Hoop dat hij snel óp zijn matrasje gaat slapen. Het is nu we stil boven maar of hij slaapt of op ontdekkingsreis is weet ik niet.
Morgen gaat mn vriend bij mn schoonouders een 1 persoonsbed halen waar hij tijdelijk in kan slapen.
Laatst aangepast door Teddyaapje op ma 13 aug 2012 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: pfjoew (foto update pag.2)
Oh ja, dat deed Ezra ook opeens, gelukkig kwam hij er wel rechtop uit. Ik kwam hem toen opeens tegen op de overloop terwijl ik dacht dat hij in bed lag.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hier een half jaar geleden ofzo dat S opeens uit haar ledikant kwam, gelukkig wel netjes met haar benen eerst Met haar slaapzak aan probeert ze het gelukkig niet en ze slaapt altijd met een slaapzak aan, dus daar hoef ik gelukkig niet bang voor te zijn.
Ik ben benieuwd hoe het aankomende nacht zal gaan op het matras!
Ik ben benieuwd hoe het aankomende nacht zal gaan op het matras!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Dat is schrikken. Gelukkig gebeurde het waar je bij was en kon je hem op tijd opvangen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Wat spijlen er uit halen zodat hij er op die manier uit kan en er wel normaal en veilig in kan slapen?
Gast- Gast
Bij sommige ledikantjes kun je de hele zijkant eruit halen zodat het een soort bedbankje is.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
hier deed V het ook een tijdje terug.hij ging aan het achter eind staan en drukte zich op,en liet zich voor over(dus hoofd eerst) uit bed vallen,gelukkig staat zijn bed tegen ons bed aan,en deed het ook die kant op,dus kwam hij op ons bed terecht.Ik sla zijn deken altijd onder zijn achtereind,en daar door lag zijn matras daar iets hoger.Toen ik dat weg gehaald had,heeft ie het niet meer gedaan.Als wij in oktober groter wonen,krijgt hij een peuterbed.
Ik ben benieuwd hoe de nacht gaat met T.
Ik ben benieuwd hoe de nacht gaat met T.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
hier een haar elastiekje om de 2 deurknoppen van de kledingkast:D
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Het voorstel om de spijlen/de zijkant uit het bed te halen wilde ik ook doen. Mocht dit ook niet kunnen dan zou je nog kunnen overwegen om de bodem van het bed op de grond te leggen met het ledikant eroverheen. Dit heb ik ooit bij een oppasgezin gezien, dan ligt het matras op de grond zodat het nog moeilijker is om over de rand van het ledikant te klimmen. Bij het oppasgezin hadden ze met een plankje hout aan de poten een constructie gemaakt waardoor het matras niet onder de rand van het ledikant vandaan kon glijden zeg maar. Hierdoor kon het ledikant nog even gebruikt worden.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Zo deden wij het ook bij de oudste. De jongste is nooit uit het ledikant geklommen.piene1983 schreef:Het voorstel om de spijlen/de zijkant uit het bed te halen wilde ik ook doen. Mocht dit ook niet kunnen dan zou je nog kunnen overwegen om de bodem van het bed op de grond te leggen met het ledikant eroverheen. Dit heb ik ooit bij een oppasgezin gezien, dan ligt het matras op de grond zodat het nog moeilijker is om over de rand van het ledikant te klimmen. Bij het oppasgezin hadden ze met een plankje hout aan de poten een constructie gemaakt waardoor het matras niet onder de rand van het ledikant vandaan kon glijden zeg maar. Hierdoor kon het ledikant nog even gebruikt worden.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Goede tip purple flower! Mocht ik zo nog eens naar boven moeten dan doe ik dat idd maar even voor de zekerheid.
Hij begon net te huilen en toen ik naar boven ging zat hij wel nog netjes op de matras dus dat is al positief. Spijlen of een zijkant eruit halen kan helaas niet met dit ledikantje. De matras op de grond hadden we ook al bedacht maar de steken de ijzeren pinnen waar de lattenbodum op ligt eruit en dat is niet echt ideaal. Ze kunnen er ook niet af zonder het bedje te beschadigen.
Hij begon net te huilen en toen ik naar boven ging zat hij wel nog netjes op de matras dus dat is al positief. Spijlen of een zijkant eruit halen kan helaas niet met dit ledikantje. De matras op de grond hadden we ook al bedacht maar de steken de ijzeren pinnen waar de lattenbodum op ligt eruit en dat is niet echt ideaal. Ze kunnen er ook niet af zonder het bedje te beschadigen.
Teddyaapje- Ratel
Schrikken is dat!!
Hier is ze toen ze 23 maanden was ook uit haar ledikant gevallen met slaapzak aan. Ze ging gelijk over naar een peuterbed!
Hier is ze toen ze 23 maanden was ook uit haar ledikant gevallen met slaapzak aan. Ze ging gelijk over naar een peuterbed!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik zie dat hier ook wel gebeuren. Y. gaat vaak in zijn slaap op zijn knietjes zitten en laat zich dan weer voorover vallen wat een flinke knal tot gevolg heeft omdat hij dan zijn hoofd stoot tegen het ledikantje. Regelmatig ben ik bang dat de knal dus niet daarvan komt maar omdat hij er uit gevallen is
Hier staat bij mijn ouders al een peuterbedje klaar (wel nog in elkaar te zetten) die zo hierheen kan.
Hier staat bij mijn ouders al een peuterbedje klaar (wel nog in elkaar te zetten) die zo hierheen kan.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Jeetje dat is schrikken zeg! Ik ben ook doodsbang dat F dat gaat doen. We hebben nu al een traphekje geplaatst zodat , mocht hij aan de wandel gaan, hij niet ook nog eens van de trap af valt. Maar denk dat het nog wel even zal duren bij f.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
F is op vakantie uit het ledikant op vakantie geklommen met ook haar hoofd naar beneden.
Wij waren er alleen net niet optijd bij...
Ze kreeg meteen een mega ei op haar hoofd en was ontroostbaar.
Zijn na een half uur naar de ehbo gegaan en die stuurde ons door naar het ziekenhuis.
Gelukkig had ze verder niks, alleen een megabult, half dicht oogje door de bult en een blauwe plek..
Thuis hebben we even een matras voor haar ledikant gehad en zijn zsm aan haar peuterkamer begonnen.
Wij waren er alleen net niet optijd bij...
Ze kreeg meteen een mega ei op haar hoofd en was ontroostbaar.
Zijn na een half uur naar de ehbo gegaan en die stuurde ons door naar het ziekenhuis.
Gelukkig had ze verder niks, alleen een megabult, half dicht oogje door de bult en een blauwe plek..
Thuis hebben we even een matras voor haar ledikant gehad en zijn zsm aan haar peuterkamer begonnen.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Hoe is het gegaan vannacht? Heeft hij niet zijn hele kamer overhoop gehaald?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Oeh pip, jullie zullen wel helemaal geschrokken zijn zeg! gelukkig niks ernstigs! ben ook benieuwd op vakentie...maar ff bij t reisbureau checke wat voor bed hij daar krijgt!
Het heeft even geduurd voordat hij sliep. hij wilde terug t ledikantje in klimmen. zn knuffels lagen er al in! bedje maar van de kamer gehaald en toen is ie gaan slapen. hij lag vanmorgen óp t matrasje en e kasten waren nog dicht!
Het heeft even geduurd voordat hij sliep. hij wilde terug t ledikantje in klimmen. zn knuffels lagen er al in! bedje maar van de kamer gehaald en toen is ie gaan slapen. hij lag vanmorgen óp t matrasje en e kasten waren nog dicht!
Teddyaapje- Ratel
Dit is hoe we hem vanmorgen aantroffen!
Teddyaapje- Ratel
Ah gossie, ik vind het wel sneu dat hij terug wilde klimmen.
Maar fijn dat hij lekker heeft doorgeslapen!
Maar fijn dat hij lekker heeft doorgeslapen!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Update en foto
» Ik vrees dat ik het antwoord.. Update pag. 2 ( met foto :) )
» Nieuw huis! (foto's) UPDATE 26-08 (pag 2)
» Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)
» Ik ben bevallen. Update pagina 1. Foto pag 1(eventjes)
» Ik vrees dat ik het antwoord.. Update pag. 2 ( met foto :) )
» Nieuw huis! (foto's) UPDATE 26-08 (pag 2)
» Vraag Ikea keukentje ( NIEUWE update met foto)
» Ik ben bevallen. Update pagina 1. Foto pag 1(eventjes)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: