Update en foto
+7
Highway
Theeleut
lente
Pinkel
Jasmine
Atelier Madame
Kruidkoek
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Update en foto
Hallo,
Tijd niet op het forum geweest, druk met baby, bezoek en ik kreeg erg fijn nog de griep.
Maar inmiddels begint er ritme/structuur te komen in de dagen en weer meer tijd voor andere dingen.
Sinds een week zijn K.yan en ik heerlijk thuis, hij mocht al eerder uit het ziekenhuis maar ik moest nog blijven ivm zwangerschapsvergiftiging dus lag hij de laatste 2 dagen bij mij op de kamer.
Gister de eerste dag zonder kraamzorg maar toen was mijn vriend nog thuis, die is vandaag ook aan het werk dus zoon en ik voor het eerst een hele dag samen, gaat tot nu toe goed.
Hij doet het sowieso super, huilt eigenlijk alleen als hij honger heeft en het hem te lang duurt of bij krampjes. Helaas heeft hij vooral 's avonds laat en 's nachts krampjes en hij gilt dan echt van de pijn, zo sneu! Sinds 2 dagen krijgt hij Infacol en dat werkt redelijk goed maar helemaal weg zijn/gaan de krampjes niet. Mocht er nog iemand tips/adviezen hebben voor de krampjes dan hoor/lees ik dat graag.
Zaterdag zijn wer voor het eerst even een klein stukje wezen wandelen buiten, heerlijk na bijna 2 weken ziekenhuis/binnen zitten.
Mijn borstvoeding komt ook goed op gang, helaas drinkt/zuigt hij nog niet hard/lang genoeg dus kolf ik en krijgt hij dat in een flesje.
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/149356_274780315983916_64609024_n.jpg
Tijd niet op het forum geweest, druk met baby, bezoek en ik kreeg erg fijn nog de griep.
Maar inmiddels begint er ritme/structuur te komen in de dagen en weer meer tijd voor andere dingen.
Sinds een week zijn K.yan en ik heerlijk thuis, hij mocht al eerder uit het ziekenhuis maar ik moest nog blijven ivm zwangerschapsvergiftiging dus lag hij de laatste 2 dagen bij mij op de kamer.
Gister de eerste dag zonder kraamzorg maar toen was mijn vriend nog thuis, die is vandaag ook aan het werk dus zoon en ik voor het eerst een hele dag samen, gaat tot nu toe goed.
Hij doet het sowieso super, huilt eigenlijk alleen als hij honger heeft en het hem te lang duurt of bij krampjes. Helaas heeft hij vooral 's avonds laat en 's nachts krampjes en hij gilt dan echt van de pijn, zo sneu! Sinds 2 dagen krijgt hij Infacol en dat werkt redelijk goed maar helemaal weg zijn/gaan de krampjes niet. Mocht er nog iemand tips/adviezen hebben voor de krampjes dan hoor/lees ik dat graag.
Zaterdag zijn wer voor het eerst even een klein stukje wezen wandelen buiten, heerlijk na bijna 2 weken ziekenhuis/binnen zitten.
Mijn borstvoeding komt ook goed op gang, helaas drinkt/zuigt hij nog niet hard/lang genoeg dus kolf ik en krijgt hij dat in een flesje.
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/149356_274780315983916_64609024_n.jpg
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Re: Update en foto
Achos wat een dropje zo in die emmer <3 gefeliciteerd!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Fijn dat je je draai begint te vinden! Leuke foto ook!
Bekend ziekenhuis trouwens
Bekend ziekenhuis trouwens
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Wat een heerlijk koppie heeft je zoontje! Lekker van genieten meid. Het was hier in het begin ook erg wennen na 3 weken ziekenhuis, maar inmiddels gaar hier alles weer zijn gangetje.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Wat een droppie !
Wat beteft de kampjes, in het begin gaven we M. ook infancol en hadden de eerste paar dagen wel het idee dat dat goed werkte. Maar daarna begon ze bijna nog harder te gillen dan voorheen van de kramp, zo zielig! Toen zijn we Cinababy (van VSM) gaan geven, dit werkt voor haar echt veel beter!
Wat beteft de kampjes, in het begin gaven we M. ook infancol en hadden de eerste paar dagen wel het idee dat dat goed werkte. Maar daarna begon ze bijna nog harder te gillen dan voorheen van de kramp, zo zielig! Toen zijn we Cinababy (van VSM) gaan geven, dit werkt voor haar echt veel beter!
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Wat een heerlijke mannetje zeg!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Sneu van de krampjes maar fijn om te lezen dat het verder goed gaat! Mooie foto
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Prachtig mannetje hoor!
Wat naar van de krampjes! T heeft het in het begin ook heel erg gehad, en dan idd vooral sávonds en s'nachts. Wij hebben ook infacol gebruikt, merkte na een paar dagen echt verschil en het heeft goed geholpen.
Wat naar van de krampjes! T heeft het in het begin ook heel erg gehad, en dan idd vooral sávonds en s'nachts. Wij hebben ook infacol gebruikt, merkte na een paar dagen echt verschil en het heeft goed geholpen.
Mama- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 59
Registratiedatum : 17-01-13
Gefeliciteerd! Wat een mooi mannetje!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Wat een schatje! Fijn dat het goed gaat.
Geniet er lekker van!
Geniet er lekker van!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ahh wat een lief mannetje! Nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon
Onze VK en kraamzorgbureau mag infacol niet meer adviseren. Wel de ABC dolphilus (o.i.d.).
Ook had ik de neiging om hem heel erg klein te maken bij mij. Dus knietjes onder zijn buikje omdat dat wat leek te verzachten. Later kreeg ik juist de tip om dat niet te doen, omdat het dan alleen maar langer duurt dat de krampjes weg gaan.
Onze VK en kraamzorgbureau mag infacol niet meer adviseren. Wel de ABC dolphilus (o.i.d.).
Ook had ik de neiging om hem heel erg klein te maken bij mij. Dus knietjes onder zijn buikje omdat dat wat leek te verzachten. Later kreeg ik juist de tip om dat niet te doen, omdat het dan alleen maar langer duurt dat de krampjes weg gaan.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» pfjoew (foto update pag.2)
» Ik vrees dat ik het antwoord.. Update pag. 2 ( met foto :) )
» Jade is bevallen! Update: Foto & Bevallingsverhaal op p5.
» Weet iemand wat dit kan zijn? UPDATE nieuwe foto
» Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update
» Ik vrees dat ik het antwoord.. Update pag. 2 ( met foto :) )
» Jade is bevallen! Update: Foto & Bevallingsverhaal op p5.
» Weet iemand wat dit kan zijn? UPDATE nieuwe foto
» Sollicitatie outfit? - Foto jurkje update
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: