Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doe jij de "mannenklusjes" in huis?

+22
Ooh La La!
Sarah1985
Fayebella
Mamsie
mouette
_Lacey_
Angela_1986
Tullow
Jezzie
Katrien
Green_Pepper
SoGood
Pien
Slakje
Stitch
Guus
Thunder
Dennenappel
Marin
girli
Rush
LaBird
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Doe jij de "mannenklusjes" in huis? - Pagina 2 Empty Re: Doe jij de "mannenklusjes" in huis?

Bericht  mouette do 22 nov 2012 - 7:35

Ja, ik doe dat soort dingen graag! Gister 2 spotjes vervangen en zojuist de doorgeslagen stop! (Oké, met een heel klein beetje telefonische hulp van mijn papa) Wink
mouette
mouette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij de "mannenklusjes" in huis? - Pagina 2 Empty Re: Doe jij de "mannenklusjes" in huis?

Bericht  Mamsie do 22 nov 2012 - 7:51

Ja dat doe ik, het vuilnis, ketel bijvullen, lampen vervange en andere kleine klusjes.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fayebella do 22 nov 2012 - 8:03

Ik doe het ook, ik woon ook alleen en probeer het eerst zelf (meestal lukt het dan ook wel) en anders vraag ik mijn schoonbroer.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sarah1985 do 22 nov 2012 - 8:25

hij is de bouwvakker. Al kan ik het ook wel. Ik kreeg zelfs van hem een accuboormachine en die heb ik al heel vaak gebruikt
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ooh La La! do 22 nov 2012 - 9:21

Ik doe thuis het klussen, zelfs bij zijn vrienden thuis Laughing
Mijn vriend houdt zich dan weer meer bezig met huishoudelijke dingen en de financiën.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  M-G do 22 nov 2012 - 9:28

Laatst heb ik nog een rolgordijn opgehangen, schilderijtjes opgehangen, verven doe ik eigenlijk altijd. Soms doen we dingen samen maar we kunnen het allebei. Hij is alleen meer van het repareren van elektrische apparaten en de betonboor hanteren. Kasten e.d. in elkaar zetten doe ik vaak of we doen het samen maar alleen heeft hij het geduld er niet voor.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Bazinga do 22 nov 2012 - 9:30

Hier doet mamma alles Very Happy Maar zou ook kunnen komen doordat ze al 20 jaar alleen is...

Nee, ik kan wel van alles en doe 't ook wel, als 't moet. Maar ik ben vrij lui en verwend dus laat al snel dingen voor me doen.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Snoes vr 23 nov 2012 - 2:30

It's me schreef:Mijn vriend doet al dat soort klusjes, maar ik help wel mee. Ook bij verbouwingen. Meestal weet hij dan hoe het moet en help ik met de simpele dingen, dingen aangeven, etc.
Dit dus.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 23 nov 2012 - 4:02

Ik kan eigenlijk alle klusjes wel,, water af laten lopen, dingen ophangen ect. Moet wel zeggen dat wanneer mijn man thuis is hij het wel doet maar hij is er lang niet altijd en ga niet een maand of wat wachten tot dat hij het een keer kan doen Doe jij de "mannenklusjes" in huis? - Pagina 2 827601

Verder heeft het te maken met mijn gebrek aan geduld want wanneer ik wat in mijn hoofd heb en wanneer hij het gaat uitvoeren....... en dan doe ik het al 100x zelf hehe

Gast
Gast

Bericht  loura vr 23 nov 2012 - 5:26

Allebei niet.. Hij kan echt amper een spijkertje in de muur slaan en ik ben ook niet heel erg handig. Kleine dingetjes kunnen we wel zelf. Dingen ophangen en lampjes verwisselen enzo. Maar voor de moeilijkere klusjes moeten we 1 van onze vaders vragen haha. Ik vind het wel jammer dat mijn vriend niet wat handiger is hoor! Zou super makkelijk zijn ook met verhuizingen en verbouwingen enzo.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: