Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doe jij de "mannenklusjes" in huis?

+22
Ooh La La!
Sarah1985
Fayebella
Mamsie
mouette
_Lacey_
Angela_1986
Tullow
Jezzie
Katrien
Green_Pepper
SoGood
Pien
Slakje
Stitch
Guus
Thunder
Dennenappel
Marin
girli
Rush
LaBird
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Doe jij de "mannenklusjes" in huis? Empty Doe jij de "mannenklusjes" in huis?

Bericht  LaBird wo 21 nov 2012 - 21:53

Thuis ben ik de gene die de schilderijtjes ophangt, lampen vervangt, het soort klusjes wat vaak als "mannenklusjes" genoemd wordt.
Ik vind het leuk om te doen (vriend heeft er hekel aan) en ik heb er bovendien geduld voor (heeft vriend ook niet :p)

Nu wil ik bijvoorbeeld de kamerthermostaat vervangen. We hebben een handgeschakelde, maar ik wil er een die je kan programmeren.
Ik ben dan degene die uitzoekt welke thermostaat wel/niet geschikt is en ik zal ook degene zijn die het aansluit.

Hoe zit dat bij jullie? Nog meer handige klussers, of laten jullie het liever over aan vriend/vader/anderen?
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Doe jij de "mannenklusjes" in huis? Empty Re: Doe jij de "mannenklusjes" in huis?

Bericht  Rush wo 21 nov 2012 - 21:57

Nee m`n vriend is echt de man in huis.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Doe jij de "mannenklusjes" in huis? Empty Re: Doe jij de "mannenklusjes" in huis?

Bericht  girli wo 21 nov 2012 - 21:59

Rush schreef:Nee m`n vriend is echt de man in huis.
+ 1. Ik heb twee linkerhanden. Ik bedenk het en laat hem het uitvoeren.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  LaBird wo 21 nov 2012 - 22:00

girli schreef:Ik bedenk het en laat hem het uitvoeren.
Hahah, ik bedenk het ook en dan zegt hij dus "jij hebt het bedacht, regel jij het maar hoor"
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Marin wo 21 nov 2012 - 22:03

Nee, m'n vriend kan tien keer beter klussen dan ik en ik laat het ook graag aan hem over.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Dennenappel wo 21 nov 2012 - 22:26

Ik ben de man in huis, zowel met opzoeken als het maken.

Mijn vriend is wel weer echt van de elektronica, computers, tv, x-box en alles wilt hij doen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  LaBird wo 21 nov 2012 - 22:28

Dennenappel schreef:Mijn vriend is wel weer echt van de elektronica, computers, tv, x-box en alles wilt hij doen.
Daar ben ik ook van, wederom veel meer dan mijn vriend dat is angel
Lijkt zo alsof mijn vriend verre van mannelijk is, hahaha! Maar hij is een echte man-man!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Thunder wo 21 nov 2012 - 22:34

Ik kan alles zelf. Meestal doe ik het ook zelf (want ik ben meer thuis en als ik iets in mijn hoofd heb moet het gelijk en ik kan dan niet op mijn man wachten) , maar we vinden het ook leuk om sommige dingen samen te doen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 23:17

Vieze dingen laat ik mijn vriend doen haha (zoals de vuilnis Doe jij de "mannenklusjes" in huis? 2474380249)

Maar verder heeft hij 2 linker handen en hij heeft het ook niet zo op beesten. Dus als er ergens een goor beest zit haalt hij hem wel weg, maar niet met plezier.

Echt klussen doen we beide niet. Dan vragen we zijn vader. Die is daarnaast ook nog eens heel handig met computers.

Een lampje vervangen kan ik zelf wel en een gat boren eventueel ook nog wel (al hou ik niet van dat harde geluid). Mijn vriend belt voor dat soort klusjes altijd zijn vader. Heeft echt niets met klussen.

Gast
Gast

Bericht  Guus wo 21 nov 2012 - 23:21

de droom van mijn vriend is een schuurtje waar hij zijn gereedschap in op kan bergen en kan knustelen haha

ik ben zelf ook best handig, maar mijn vriend doet echt alles zelf (bijvoorbeeld een eettafel maken)

ik vind het wel sexy als hij bezig is haha
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Stitch wo 21 nov 2012 - 23:25

Ik ben zelf best handig, maar ik mag hier echt niets zelf doen in huis. Stel je voor dat ik het verziek! laughcry Mijn vriend is wel veel handiger, heeft hier heel het huis zelf verbouwd (muren verzet, nieuwe boiler, nieuwe badkamer + keuken etc). En hij heeft de afgelopen jaren toch echt wel gezien dat ik ook best wel wat kan, maar toch mag ik niks doen. En voordat hij hier dingen eindelijk doet... Heel gezellig hier soms dus. angel
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  girli do 22 nov 2012 - 0:32

LaBird schreef:
girli schreef:Ik bedenk het en laat hem het uitvoeren.
Hahah, ik bedenk het ook en dan zegt hij dus "jij hebt het bedacht, regel jij het maar hoor"
Ja, ik regel dat hij het doet Doe jij de "mannenklusjes" in huis? 3079029344

Ik verpest het namelijk en ik wil geen gaten in de muur die er niet horen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 0:44

Mijn vriend doet al dat soort klusjes, maar ik help wel mee. Ook bij verbouwingen. Meestal weet hij dan hoe het moet en help ik met de simpele dingen, dingen aangeven, etc.

Maar als er dingen berekend moeten worden over hoe en wat af te zagen/op te hangen/etc. overlegt hij wel altijd even met mij voordat hij daadwerkelijk gaat zagen. Heeft ie Ă©Ă©n keer niet gedaan en toen ging het gelijk mis (foutje in de berekening) haha.

Gast
Gast

Bericht  Slakje do 22 nov 2012 - 0:49

Mijn vriend doet dat. Anders was er hier al lang kortsluiting geweest.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Pien do 22 nov 2012 - 1:05

Ik doe het denkwerk en tilwerk en hij voert het uit...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  SoGood do 22 nov 2012 - 1:12

Ja! Ik heb vorige week onze wasmachine gemaakt! Mijn vriend wilde zijn papa al bellen, maar ik heb het gewoon helemaal zelf opgelost. 8)8)Cool
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Green_Pepper do 22 nov 2012 - 1:54

Ik woon alleen, dus ik moet wel Wink

Maar behalve dat vind ik klussen ook heel erg leuk en kan ik het ook best wel goed, dit tot grote frustratie van mijn vriend. Soms vind ik het ook wel heel erg fijn dat hij iets voor mij doet en het mij dan dus uit handen neemt.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Katrien do 22 nov 2012 - 2:38

De meeste mannenklusjes doet mijn man idd. Alleen als er iets geverfd moet worden dan doe ik dat, dat vind ik leuk om te doen. Afgelopen zomer moesten de kozijnen buiten beneden heb ik gedaan, boven wou mijn man zelf doen, hij was bang dat ik van de trap zou vallen.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Jezzie do 22 nov 2012 - 2:47

Mijn vriend doet die klusjes allemaal...hoewel ik er soms wel vaak om moet vragen.
Zo lekt bijvoorbeeld de wasbak in de badkamer al een hele tijd, maar heeft hij er nog steeds niet naar gekekenDoe jij de "mannenklusjes" in huis? 394967
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  LaBird do 22 nov 2012 - 4:00

Sogood schreef:Ja! Ik heb vorige week onze wasmachine gemaakt! Mijn vriend wilde zijn papa al bellen, maar ik heb het gewoon helemaal zelf opgelost. 8)8)Cool
Wauw nice!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Tullow do 22 nov 2012 - 4:11

Ik vroeg gister toevallig aan mijn vriend of ik de plankjes mocht ophalen, maar dat mocht niet.. ik denk niet dat hij mij vertrouwd met een boor Doe jij de "mannenklusjes" in huis? 1270000679

Lampen vervangen doe ik wel zelf en de vuilnis buiten zetten doe ik ook wel, maar spinnen weghalen doet mijn vriend. Wink
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  SoGood do 22 nov 2012 - 4:13

LaBird schreef:
Sogood schreef:Ja! Ik heb vorige week onze wasmachine gemaakt! Mijn vriend wilde zijn papa al bellen, maar ik heb het gewoon helemaal zelf opgelost. 8)8)Cool
Wauw nice!

Was niet super moeilijk hoor. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Angela_1986 do 22 nov 2012 - 6:25

Green_Pepper schreef:Ik woon alleen, dus ik moet wel Wink

Maar behalve dat vind ik klussen ook heel erg leuk en kan ik het ook best wel goed, dit tot grote frustratie van mijn vriend. Soms vind ik het ook wel heel erg fijn dat hij iets voor mij doet en het mij dan dus uit handen neemt.

Nee hoor, ik bel m'n vader gewoon op angel

Lamp vervangen kan ik zelf wel maar een schilderijtje ophangen niet, daar heb je hier een betonboor voor nodig silent Ik zoek het vaak ook niet om zelf te doen, vind het niet leuk. Ik help wel als iemand anders wat bij mij komt doen, al vinden zij dan vaak dat ik te veel in de weg loop... Dus dan ga ik maar koffie zetten Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  _Lacey_ do 22 nov 2012 - 6:29

Ik woon alleen, maar voor dat soort klusjes vraag ik mijn vader/broertje.
Misschien de volgende keer de leuke buurman eens lief aankijken... :P

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast do 22 nov 2012 - 6:42

Mijn vriend doet dat soort dingen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: