Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je wel eens iets gedaan....

+19
Jmdb
Silva
Toet
Silver
TGR
Pannetoet
CrazyGrace
Yzma
Rev3rie
Joli86
luenca
Zwoesj
Lotus
Tyrael
Sweety
Zwerver
loura
Blond
Filoria
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Heb je wel eens iets gedaan.... - Pagina 2 Empty Re: Heb je wel eens iets gedaan....

Bericht  Pannetoet wo 9 feb 2011 - 10:12

freakielief schreef:- Mijn haar überkort laten knippen

+1!
Ik heb een periode gehad dat ik een kapsel ala Kim-Liam had.. daarna nóg iets korter en toen leek ik net een jongetje :P Vond ik zelf tenminste dus ik laat mijn haar mooi lang!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens iets gedaan.... - Pagina 2 Empty Re: Heb je wel eens iets gedaan....

Bericht  Yzma wo 9 feb 2011 - 10:54

Trisha schreef:Ik leek net een poedel met mijn permanent... (...) nooit meer aan een permanent begin....
Totdat de poedellook helemaal hip is Wink

Nee, met permanent begrijp ik het wel hoor. Je weet dan hoe slecht het is voor je haar, dus blijft dat vaak wel in je geheugen. Maar zoals je haar afknippen: meestal op een gegeven moment knippen vrouwen het toch af of kleuren het anders, ligt dan toch vaak aan de mode en look die je hebt of de fase van je leven. Zeg niet dat het voor iedereen zo is, maar ik denk dat je over dat soort dingen moeilijk kan zeggen dat nooit meer te doen.
Btw: wat zeur ik nou ik dit topic, haha. Bedacht me alleen dat dat soort dingen zo modegevoelig waren.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 12:17

Yzma schreef:
Trisha schreef:Ik leek net een poedel met mijn permanent... (...) nooit meer aan een permanent begin....
Totdat de poedellook helemaal hip is Wink

Nee, met permanent begrijp ik het wel hoor. Je weet dan hoe slecht het is voor je haar, dus blijft dat vaak wel in je geheugen. Maar zoals je haar afknippen: meestal op een gegeven moment knippen vrouwen het toch af of kleuren het anders, ligt dan toch vaak aan de mode en look die je hebt of de fase van je leven. Zeg niet dat het voor iedereen zo is, maar ik denk dat je over dat soort dingen moeilijk kan zeggen dat nooit meer te doen.
Btw: wat zeur ik nou ik dit topic, haha. Bedacht me alleen dat dat soort dingen zo modegevoelig waren.

Hahaha nee ik snap je op zich wel! Rachel-look, de bob, Rhiannabob etc; leuk wanneer je 't doet en iedereen heeft 't en achteraf denk je 'I looked like a freakin fool Very Happy ' maar om dan te zeggen 'nooit weer', is kort door de bocht, want als de Friends film uit komt, gaat iedereen weer aan de Rachel-look? :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 12:24

Nee. Ik heb geen dingen waar ik spijt van heb. Alles wat ik heb gedaan, heb ik wellicht niet altijd met 100% bewustzijn, maar ze hebben me wel gebracht waar ik nu ben. In alles. Spijt hebben vind ik zo zonde. Zegt niet dat ik het ooit weer zou doen, maar ik zou het ook niet, niet willen meemaken. nerd

Gast
Gast

Bericht  TGR wo 9 feb 2011 - 20:37

Ja

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Blond wo 9 feb 2011 - 23:09

Yzma schreef:
Rev3rie schreef:Toen ik 15 was ben ik alleen naar een concert gegaan... hell no dat ik weer in mijn uppie ga.
Waarom niet? Vond je het niet leuk? Ik ga zo vaak in mijn eentje en natuurlijk is samen leuker, maar alleen vermaak ik me ook prima.

Al die opmerkingen over haar hè? Dat is toch modegevoelig? Dat is toch niet iets waarvan je zeker weet dat je het nooit meer zou doen?

Ik weet echt 100% zeker dat ik mijn haar niet meer rood verf. Het past niet bij mijn teint, en bovendien is rood zo'n rotkleur om eruit te krijgen. Ik heb er echt 3 jaar over gedaan voordat die rode gloed eindelijk weg was.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 4:21

Mijn haar heel kort laten knippen, de laatste keer laten permanenten en mijn haar rood verven. Daar heb ik spijt van en zal ik nooit meer doen.

Verder heb ik spijt van mijn foute keus qua opleidingen. Ben nu al met mijn 3e opleiding bezig en voel me nu pas op mijn plek, maar dat is ook wel weer een ervaring voor me geweest natuurlijk. Maar baal soms wel omdat als ik meteen goed had gekozen ik nu al lang en breed aan het werk was.

Gast
Gast

Bericht  Silver za 12 feb 2011 - 2:44

Ja, omgeslagen tot radicale hardcore terrorrist. Laat ik het zo maar noemen. Haar halfkaal afgeschoren, kisten met witte veters, alles voor het vaderland. Rolling Eyes Al het geld opsparen voor hardcorefeetsjes, (handje ophouden bij de gemeente voor uitkering en vervolgens weer feetsje bouwen, drugs gebruiken. Dat zou ik dus allemaal nooit meer doen.

Ik ben nu 180 graden omgedraaid en niet te begrijpen dat ik ooit zo brutaal/agressief ben geweest......
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Toet za 12 feb 2011 - 6:30

-Vreemdgaan.
-GHB gebruiken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Silva zo 13 feb 2011 - 6:30

Nu ik bijna klaar ben met mijn studie (de pabo) wil ik nooooit van mijn leven meer voor de klas staan. Al mijn inzet wordt voor mijn gevoel totaal niet gewaardeerd en ik vind er ook geen voldoening in. Twee dagen voordat ik weer voor de klas sta voel ik me al kut, omdat ik er echt een hekel aan heb. Maar goed... nog even twee maandjes doorzetten en dan heb ik dat papiertje.
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Jmdb di 15 feb 2011 - 23:00

Een boksles volgen.

Twee vriendinnen en ik besloten een proefles te volgen. Het begon best leuk, met het oefenen op een boksbal. Daarna moesten we ineens mee doen met 1 op 1 boksen terwijl de anderen allerlei bescherming hadden (zoals scheenbeschermers) en wij niks en zij allerlei technieken kenden die wij nog nooit gehad hadden waardoor we finaal ingemaakt werden en de volgende dag onder de blauwe plekken zaten. Ook moesten we als afsluiting een drilloefening doen waarbij je bijv. op de grond moest liggen met je benen in de lucht en zodra je met je voeten de grond raakte moest de hele groep het nog eens 2 min. extra volhouden of werd je afgeblaft en moest je voor de hele groep 6x opdrukken. Het klinkt zo misschien niet zo heel bijzonder, maar we vonden het echt een strenge kennismaking en zijn er volledig op afgeknapt.. Neutral
Jmdb
Jmdb
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 37
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Rev3rie wo 16 feb 2011 - 6:40

Yzma schreef:
Rev3rie schreef:Toen ik 15 was ben ik alleen naar een concert gegaan... hell no dat ik weer in mijn uppie ga.
Waarom niet? Vond je het niet leuk? Ik ga zo vaak in mijn eentje en natuurlijk is samen leuker, maar alleen vermaak ik me ook prima.

Al die opmerkingen over haar hè? Dat is toch modegevoelig? Dat is toch niet iets waarvan je zeker weet dat je het nooit meer zou doen?

Sorry... late reactie. Ik vond het wel leuk hoor! Maar ik voelde mij echt zwaar eenzaam tijdens het wachten. Ik kan op dat moment mijn ervaring niet met anderen delen. Toevallig kwam ik 2 zusjes tegen waarvan ik een praatje mee maakte maarja, die kende ik ook niet. En toen was ik nog onzeker op die leeftijd.

Maar om dit nog eens te herhalen? No thank you Wink
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jezzie wo 16 feb 2011 - 6:52

Ik heb een keer een vakantie baantje gehad bij een bloembollenbedrijf, toen ik 16 was ofzo....dat doe ik nooit meer!!!! Samen met nog een meisje waren we de enige meisjes, verder werkte er alleen jongens...ik heb een hele dag etiketen van bloemen op de zakjes geplakt en de dag erna moest ik tape op de grond plakken (om vakken te maken waar dan stellingen komen te staan...daarna heb ik ontslag genomen en ben ik in een winkel gaan werken.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 6:56

Roken. Wat vind ik dat nu smerig zeg! pale

Gast
Gast

Bericht  FashionItems wo 16 feb 2011 - 6:57

freakielief schreef:- Mijn haar überkort laten knippen
- Vreemdgaan
- All-inclusive op vakantie gaan

Hoezo zou je niet meer all-inclusive op vakantie gaan? Ben nieuwschierig.. smile
FashionItems
FashionItems
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 8
Punten : 185
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 10:53

FashionItems schreef:Hoezo zou je niet meer all-inclusive op vakantie gaan? Ben nieuwschierig.. smile
Het was gewoon niets voor mij, ik moet echt wat actiever zijn op vakantie (en op een plastc banaan achter een speedboot aan getrokken worden valt daar niet onder;)). En ik miste het huishouden. :shock:

Gast
Gast

Bericht  TGR wo 16 feb 2011 - 20:40

freakielief schreef:
FashionItems schreef:Hoezo zou je niet meer all-inclusive op vakantie gaan? Ben nieuwschierig.. smile
Het was gewoon niets voor mij, ik moet echt wat actiever zijn op vakantie (en op een plastc banaan achter een speedboot aan getrokken worden valt daar niet onder;)). En ik miste het huishouden. :shock:
Ik zou ook nooit meer all inclusief op vakantie gaan, om dezelfde reden die jij zegt.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Le Chat Noir wo 16 feb 2011 - 23:57

- Mijn haar zwart of rood verven...Kan me op dit moment ook niet voorstellen dat ik het weer kort zou knippen, maar je weet maar nooit als ik een oud vrouwtje ben Wink
- Op zo'n banaan of ringo mezelf mee laten trekken achter zo'n speedboot aan. Heb t twee keer gedaan en de laatste keer kreeg ik een hoofd in mijn rug (toen we er af vielen), zout water in mijn ogen en overal schaafplekken..bah nee niks voor mij
- Raften..Het leek me altijd super, maar ik ben alleen maar bang geweest dat ik er uit zou vallen en tegen de rotsen aan zou knallen (en vervolgens die boot niet meer in zou kunnen komen)
- Werken in een omgeving waar ik vooral bezig ben met verpleegtechnische handelingen en apparatuur (ben verpleegkundige)...ik word er doodzenuwachtig van en het is gewoon niet mijn sterkste punt
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Bliss vr 18 feb 2011 - 9:20

Silva schreef:Nu ik bijna klaar ben met mijn studie (de pabo) wil ik nooooit van mijn leven meer voor de klas staan. Al mijn inzet wordt voor mijn gevoel totaal niet gewaardeerd en ik vind er ook geen voldoening in. Twee dagen voordat ik weer voor de klas sta voel ik me al kut, omdat ik er echt een hekel aan heb. Maar goed... nog even twee maandjes doorzetten en dan heb ik dat papiertje.

Dat dacht ik ook altijd! Heb in 2008 mn diploma gehaald en vanwege vervelende stage-ervaringen en een op de Pabo ontwikkelde faalangst wilde ik ook echt niet meer voor de klas. Helaas was er verder ook niet echt iets te vinden, met een Pabo-diploma kun je weinig kanten op. Na veel wikken en wegen sta ik nu sinds maart vorig jaar, bijna twee jaar na het behalen van mn diploma, tóch voor de klas! Ik heb iedereen (en vooral mijzelf) hiermee verbaasd en ja, het is zwaar, maar zó anders dan wanneer je stage loopt. Ik ben toch blij dat ik het ben gaan doen, omdat ik er anders altijd een negatief gevoel bij gehad zou hebben. Ik voel me nu op mn gemak in de klas, iets dat ik al die tijd als stagiaire nooit heb ervaren. smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 6:10

scharrelen :P ik dacht altijd dat ik best serieus was met relaties maar blijkbaar toch niet :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: