Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je nu het liefste willen doen?

+72
Muurvlindertje
Aimee
Winegum
Polly
Blond
SnowWhite
Tania
Sushi
Aziraphale
Lejow
mii_joyce
Bosjesvrouw
Sugarfall
Mermaid
Pien
silly-one
Bazinga
rapa nui
May
bolus26
Reeza
Mees
Mida4you
PrimaBella
Ibbeltje
Steep
Caramba
Kreeftje
Printje
Caribbeanlover
Shy
Guus
Gympie
Green_Pepper
Limburg85
Rouxxxe
LaBird
myloon
Lonely Goatherd
love
Jeanette
VeryCherry
MamaJ&R
M@niek
_Lacey_
Esperanza
Oasis
Slakje
Middleme
Kowalski
-Belle-
Burn
Loes263
Snoes
Susan
Travelgurly
Sterrin_
Marin
Tiara
Katrien
Caroow
Elin
Japie
Elliot
Inge
Roxi3
Springflower
banjer49
Shisha
Parisienne
Fenna
Jasmine
76 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Rouxxxe wo 21 nov 2012 - 9:12

Net als meerdere in dit topic: slapen... En dan maar meteen morgen aan het einde van de dag weer wakker worden, want ik zie een beetje tegen mn werkdag op morgen..
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je nu het liefste willen doen? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou je nu het liefste willen doen?

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 9:13

Maar waar gaat het allemaal over dan? Ik heb ook een keer zoiets dergelijks gehad met mijn collega en ben naar mijn leidinggevende gestapt, maar ik kreeg uiteindelijk toch het advies om het met haar samen proberen uit te zoeken. Hangt een beetje af van waar het over gaat, maar je leidinggevende kan helaas niet altijd wat voor je betekenen...

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 wo 21 nov 2012 - 9:17

Sterrin_ schreef:Een dag ertussenuit, waar naar toe maakt me niet uit. Even een dag zonder de kinderen om me heen, die echt poepvervelend zijn allemaal. Sad

+ 1 en ik wil heel graag flink shoppen dan.

Laatst aangepast door Limburg85 op wo 21 nov 2012 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Green_Pepper wo 21 nov 2012 - 9:21

Een opdracht voor mijn studie en slapen. Tsjah, dat gaat niet samen.
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gympie wo 21 nov 2012 - 9:24

GILLEN! Ik word KNETTERGEK van de persoon waarmee ik moet samenwerken (samen stage). Ik word echt gek gek gek gek gek gek!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  LaBird wo 21 nov 2012 - 9:46

Jip83 schreef:Ik heb een bad!

Ik zou heel graag heel goed willen slapen nu en de rest van de nacht.

Mag ik jouw bad? Ik heb een heel fijn bed waar ik altijd de hele nacht in door slaap. Moet jou dan ook vast lukken. Ruilen???
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 10:05

LaBird schreef:
Jip83 schreef:Ik heb een bad!

Ik zou heel graag heel goed willen slapen nu en de rest van de nacht.

Mag ik jouw bad? Ik heb een heel fijn bed waar ik altijd de hele nacht in door slaap. Moet jou dan ook vast lukken. Ruilen???

Ik lig nooit in bad. Handig voor vieze modderige natte sportkleding ;-) je mag hier best een keer in bad komen liggen hoor. Er zit een slot op de deur.

Gast
Gast

Bericht  Kowalski wo 21 nov 2012 - 10:10

En nu zou ik het liefste gaan stappen Wat zou je nu het liefste willen doen? - Pagina 3 394967
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Guus wo 21 nov 2012 - 10:16

Een stuk chocoladeletter met hazelnoten eten, ben alleen te luiom naar de keuken te lopen en dat is maar goed ook op dit tijdstip...
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Shy wo 21 nov 2012 - 10:20

Slapen, lekker warm worden in bed.
En heb iemand even de waarheid verteld, wat enorm oplucht voor nu.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 10:21

Slapen, seksen, nog meer slapen, betaald krijgen tijdens het slapen. En seksen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 10:25

/

Laatst aangepast door Pippa op vr 23 nov 2012 - 6:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Caribbeanlover wo 21 nov 2012 - 10:40

Stofzuiger schreef:Ik zou het liefste een hol graven in de tuin (die ik niet heb) en mijn winterslaap beginnen. Ergens eind april 2013 kom ik er dan pas uit.

En jij?

Lijkt me ook wel wel en er pas uitkomen als het lente is of zomer.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 10:41

Oh da's naar idd, dan kan ik me wel voorstellen dat je naar je leidinggevende stapt. Sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 21 nov 2012 - 10:43

Het liefste zou ik weer lekker veel lucht krijgen, ben enorm benauwd, en weer eens een hele nacht doorslapen zonder dat zoonlief wakker wordt van de ijsbeer op zijn kamer( hij ziet dat beest dus zelf, we hebben al vanalles geprobeerd maar meneer bljft de ijsbeer zien)..... Evil or Very Mad
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Kreeftje wo 21 nov 2012 - 10:48

Lekker slapen voor zometeen. Dan hopen dat het snel morgen is. Heb vanalles in mijn hoofd wat ik wil gaan doen. Allemaal voor kerst, kadootjes, zelf dingen maken, heb allemaal leuke ideeen!! Wil eraan beginnen Wat zou je nu het liefste willen doen? - Pagina 3 3079029344

maar dan valt het meestal tegen, en lukt het niet zoals ik het me bedacht had....
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Caramba wo 21 nov 2012 - 12:08

Slapen en dat ga ik nu doen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 12:19

Slapen, en vooral ook eens een nacht lekker doorslapen.

Gast
Gast

Bericht  Steep wo 21 nov 2012 - 18:16

In mijn bed liggen, ik heb geloof ik de buikgriep maar ik durfde me niet ziek te melden omdat ik me afgelopen maandag juist weer beter heb gemeld. Zolang ik niks eet komt er ook niks uit. En daarbij heb ik vandaag een belangrijk gesprek over hoelang ik nog op deze woning moet werken en ik hoop vurig dat zondag mijn laatste dag is. Naast het gerommel in mijn buik heb ik er niet van kunnen slapen omdat ik me zo gigantisch druk maak en opzie tegen deze dag/dit weekend.

Pippa succes vandaag! Ik hoop dat het opgelost kan worden.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Ibbeltje wo 21 nov 2012 - 18:25

slapen...ben nog erg moe. Maar tja moet werken dadelijk.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  PrimaBella wo 21 nov 2012 - 19:09

Deze dag overslaan.. Ik moet zo naar het ziekenhuis omdat ik aan mijn knie wordt geopereerd. Stelt niet zo heel erg veel voor, maar ik ben toch wel zenuwachtig nu Neutral
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 19:18

PrimaBella schreef:Deze dag overslaan.. Ik moet zo naar het ziekenhuis omdat ik aan mijn knie wordt geopereerd. Stelt niet zo heel erg veel voor, maar ik ben toch wel zenuwachtig nu Neutral
sterkte vandaag! Wat gaan ze doen?

Gast
Gast

Bericht  Elliot wo 21 nov 2012 - 19:49

Sterkte PrimaBella!
Succes met het gesprek Pippa!

Ik zou ook het liefste vandaag overslaan. Ik ben gister niet gebeld vanwege de nieuwe functie, dus datzelfde vandaag worden. Ik ben ineens heel bang dat ik een kloterige functie ga krijgen.. Sad
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast wo 21 nov 2012 - 19:51

Weer naar bed

Gast
Gast

Bericht  Mida4you wo 21 nov 2012 - 19:52

Weer naar bed willen gaan en héél lang slapen. Daarna lekker uitgebreid shoppen en s avonds sushi eten
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: