Shirt kapot, teruggaan of maken?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Shirt kapot, teruggaan of maken?
Heb een maand geleden bij de Lady sting een shirt gekocht, in een andere plaats. Nu zag ik net dat er bij mijn oksel al 2 gaatjes in zitten, niet op het naadje maar er net naast. Erg zonde, want het shirt zit zo lekker! Heb hem nu 3 keer aangehad.
Baal er als een stekker van.
Nu zit ik met het dilemma (klinkt dramatischer dan het is hoor). Teruggaan naar de winkel ermee. Heb geen bonnetje meer, en als ze uberhaupt al willen ruilen is het nog maar de vraag of het shirt er nog is. Cadeaubon heb ik niks aan, want ik kom er nooit. Als ze uberhaupt er al iets mee doen. Zoiezo moet ik weer naar die plaats rijden (15 km verderop) en parkeergeld betalen.
Of naar de kleermaker ermee, en hopen dat hij dit kan maken. En er dan maar vanuit gaan dat dit niet duur is en het shirt nog eventjes meegaat.
Wat zouden jullie doen?
Baal er als een stekker van.
Nu zit ik met het dilemma (klinkt dramatischer dan het is hoor). Teruggaan naar de winkel ermee. Heb geen bonnetje meer, en als ze uberhaupt al willen ruilen is het nog maar de vraag of het shirt er nog is. Cadeaubon heb ik niks aan, want ik kom er nooit. Als ze uberhaupt er al iets mee doen. Zoiezo moet ik weer naar die plaats rijden (15 km verderop) en parkeergeld betalen.
Of naar de kleermaker ermee, en hopen dat hij dit kan maken. En er dan maar vanuit gaan dat dit niet duur is en het shirt nog eventjes meegaat.
Wat zouden jullie doen?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Shirt kapot, teruggaan of maken?
Ik zou voor het tweede gaan denk ik. Teveel moeite om terug te gaan en inderdaad krijg je dan waarschijnlijk een waardebon, en je geeft zelf al aan dat je er nooit komt. Dus in dit geval zou ik het laten maken. Volgens mij is dat niet al te duur.
Wel zonde trouwens!
Wel zonde trouwens!
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Als je het bonnetje niet meer hebt is de kans klein dat je je geld terugkrijgt.
Bel de winkel anders eerst even, leg de situatie uit en als jij de datum nog weet dat je het shirt gekocht hebt kunnen zij de bon misschien nog wel in het systeem terugvinden en kun je toch je geld terugkrijgen.
Bel de winkel anders eerst even, leg de situatie uit en als jij de datum nog weet dat je het shirt gekocht hebt kunnen zij de bon misschien nog wel in het systeem terugvinden en kun je toch je geld terugkrijgen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ja ik kan de pintransactie ook nog wel terughalen op mijn bankrekening. Alleen staat er natuurlijk niet bij dat ik dat shirt toen gekocht heb
Hoeveel zou het bij de kleermaker kosten? Ben daar nog nooit geweest dus heb geen idee wat ze voor zoiets vragen.
Hoeveel zou het bij de kleermaker kosten? Ben daar nog nooit geweest dus heb geen idee wat ze voor zoiets vragen.
Jilke- Prater
Heb je geen oma/moeder/zus die handig is met naald & draad?
Gast- Gast
Nou dat is het hem juist, als het op de naad zat kon ik het zelf wel. Maar het zit dus net naast de naad, is een dun stofje, dus geen idee hoe ik dat zelf netjes kan maken. En geen idee wie dat in mijn buurt wel zou kunnen.
Jilke- Prater
Als het klein is én onder jouw oksel, zou ik het gewoon met kleine steekjes zelf doen
Gast- Gast
Kan ik wel proberen, maar dalijk verpruts ik hem zelf Geef ik liever de kleermaker ervan de schuld haha.
Overigens, waar koop ik naald en die kleur draad? Dit is vast een hele domme vraag haha
Overigens, waar koop ik naald en die kleur draad? Dit is vast een hele domme vraag haha
Jilke- Prater
Jilke- Prater
Hmm, bij een hobby winkel hebben ze vaak naai artikelen!
Gast- Gast
Zal morgen eens even gaan kijken in de stad of ik iets ervoor kan vinden. En anders naai ik wel een Cars plakkaat onder mijn oksel Superhip!
Jilke- Prater
Zoiets zou ik ook even zelf maken, behalve in een stoffen of fourniture winkel of marktkraam kan je ook bij de Hema garen kopen bijvoorbeeld. Je zou er eventueel ook een stukje reparatie doek achter kunnen strijken, dat is alleen wel wat stugger, dus zou ik niet doen als het shirtje strak zit onder je oksels.
Het zou echt niet in me opkomen om met zoiets naar een kleermaker te gaan.
Het zou echt niet in me opkomen om met zoiets naar een kleermaker te gaan.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had het met een shirtje die precies op de naad open was, had het niet gezien bij het kopen. Nergens hadden ze het shirtje(aantal plaatsen afgebeld) en ik was de dag erna dat die gekocht was al gaan bellen.
Heb het voor 2euro laten maken bij 'de turk'. Zal van jou niet veel meer kosten.
Hun doen dat op een speciale machine dan word het aan de binnenkant weer netjes aan elkaar gemaakt. Alleen jou geval is anders maar informeer even
Heb het voor 2euro laten maken bij 'de turk'. Zal van jou niet veel meer kosten.
Hun doen dat op een speciale machine dan word het aan de binnenkant weer netjes aan elkaar gemaakt. Alleen jou geval is anders maar informeer even
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zal dalijk eens bij de Hema vinden of ik naald en draad kan vinden in die kleur. En anders inderdaad even langs de turk.
Op het naadje had me prima gelukt, maar het zit er naast en is een dunne stof, daar zit ik even mee.
Op het naadje had me prima gelukt, maar het zit er naast en is een dunne stof, daar zit ik even mee.
Jilke- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Rits kapot, waar laten maken?
» Make-up bij rood shirt
» 't shirt bibi oh oh tirol
» Kapper geweest, teruggaan?
» Shirt met opdruk
» Make-up bij rood shirt
» 't shirt bibi oh oh tirol