Rits kapot, waar laten maken?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rits kapot, waar laten maken?
De rits van mijn lange winterjas is kapot en zo te zien moet er gewoon een hele nieuwe rits ingezet worden. Heeft er iemand een idee waar ik dat kan laten maken en wat de kosten ongeveer zijn?
Gast- Gast
Re: Rits kapot, waar laten maken?
Gewoon bij een kleermaker. Hier in de stad zitten allemaal van die Turkse naaiateliers en ze hebben voor mij vorige keer voor €15 een nieuwe rits erin gezet.
Gast- Gast
Bij een kleermaker bij je in de buurt? Liet het zelf altijd door mijn moeder doen dus qua prijzen weet ik het niet.
Misschien heb je een handige vriendin/tante/moeder van vriendin die het voor je kan doen?
Misschien heb je een handige vriendin/tante/moeder van vriendin die het voor je kan doen?
Gast- Gast
Razz_ schreef:Volgens mij hebben we die hier niet in het dorp
Vaak is het gecombineerd met een stomerij, daar repareren ze ook vaak kleding.
Gast- Gast
Bij de schoenmaker!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Een rits inzetten (en vooral ook eerst de oude eruit) is knakewerk... Kan dus volgens mij best duur worden om te laten repareren...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor dit topic. Ik bedenk me opeens dat mijn zwarte broek, die zes jaar geleden naar de kleermaker zou worden gebracht, maar al die tijd nog in de kofferbak van de auto van mijn moeder ligt. (Moeder had tijd om hem weg te brengen, ik niet. Al met al, nooit weggebracht, haha)
Maar het was destijds 15 euro, voor mij. Dus misschien dat het nu, hier, 20 euro zou zijn?
Maar het was destijds 15 euro, voor mij. Dus misschien dat het nu, hier, 20 euro zou zijn?
Gast- Gast
Pippa schreef:Moet je even zoeken op kleding reparatie!
Ik heb net een coupeuse gevonden en heb haar een mailtje gestuurd. Ik hoop dat ze 'm kan maken!
Gast- Gast
Jerry schreef:Een rits inzetten (en vooral ook eerst de oude eruit) is knakewerk... Kan dus volgens mij best duur worden om te laten repareren...
Het is een jas tot kniehoogte dus met een behoorlijke rits. Ik heb nu een mailtje gestuurd ook met hoeveel het me ongeveer gaat kosten. Ben benieuwd. Max. is eigenlijk toch wel 40 euro
Gast- Gast
Kost rond de 15 euro. Voor een lange jas misschien 20.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Razz_ schreef:Volgens mij hebben we die hier niet in het dorp
Heb laatst van iemand gehoord dat er wel zo'n kleermakertje zit ! Ben er zelf nooit geweest maar weet wel waar ie ongeveer zit.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Fotoalbum laten maken? Waar?
» Shirt kapot, teruggaan of maken?
» Ring kleiner laten maken?
» Wakker maken of laten slapen?
» Ring groter laten maken
» Shirt kapot, teruggaan of maken?
» Ring kleiner laten maken?