Kapper geweest, teruggaan?
+7
Error
Juul
Monte
Caro
Blond
Beachgirl
TukTuk
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Kapper geweest, teruggaan?
Ik heb gister caramelkleurige highlights laten zetten. Voor ze begon met kleuren vroeg ze 'zijn de plukjes zo dik genoeg'? En ik heb 'ja' gezegd. Maar nu mijn haar droog is, vind ik ze te subtiel. Het valt naar mijn idee niet echt op.
Ik durf best terug te gaan de laatste keer dat ik plukjes had genomen zat er niks op de achterkant. Toen werd het netjes opgelost en hebben ze de achterkant kostenloos gedaan. Maar nu is het eigenlijk een beetje mijn eigen schuld.
Kan ik toch teruggaan en het uitleggen?
Ik durf best terug te gaan de laatste keer dat ik plukjes had genomen zat er niks op de achterkant. Toen werd het netjes opgelost en hebben ze de achterkant kostenloos gedaan. Maar nu is het eigenlijk een beetje mijn eigen schuld.
Kan ik toch teruggaan en het uitleggen?
Gast- Gast
Re: Kapper geweest, teruggaan?
Ja ik zou er zeker mee terug gaan. Gewoon uitleggen dat het nu het droog is, toch anders oogt. Willen ze je niet tegemoed komen en het oplossen, heb je het iig geprobeerd, dan zou ik er verder ook geen probleem van maken. Maar ik denk dat zij graag ook tevreden klanten houden.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Je kan teruggaan, maar ik denk niet dat ze het kosteloos gaan oplossen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik zou het proberen.
En ik kan het me goed voorstellen, want het valt inderdaad niet zo op.
En ik kan het me goed voorstellen, want het valt inderdaad niet zo op.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Beachgirl_24 schreef:Je kan teruggaan, maar ik denk niet dat ze het kosteloos gaan oplossen.
Nee, waarom niet? Omdat ik dus toch zelf 'ja' heb gezegt he? Maar misschien uit klantvriendelijkheid? Nouja ik kom er pas achter als ik er geweest ben haha.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Beachgirl_24 schreef:Je kan teruggaan, maar ik denk niet dat ze het kosteloos gaan oplossen.
Nee, waarom niet? Omdat ik dus toch zelf 'ja' heb gezegt he? Maar misschien uit klantvriendelijkheid? Nouja ik kom er pas achter als ik er geweest ben haha.
Ja dat denk ik wel. Je hebt zelf je goedkeuring gegeven. En oke, je kan nooit voorspellen hoe het gaat worden, maar het is geen fout van de kapsalon zelf.
Dat ze vorige keer de achterkant vergeten zijn vind ik wel een fout van de kapsalon, dat hoort gewoon niet, tenzij jij daarom vroeg.
Je kunt ook eerst ff bellen, en het gewoon vragen.
Ik vind het trouwens wel mooi hoor, ziet er natuurlijker uit dan dikke strepen.
En je moet bedenken dat het nog wel verder oplicht als je in de zon gaat zitten.
Laatst aangepast door Beachgirl_24 op zo 10 apr 2011 - 4:21; in totaal 1 keer bewerkt
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Hoe ziet het er van de zijkant eigenlijk uit? Want zo lijkt het wel weg te vallen verder naar beneden.
En ja, ik zou teruggaan. Het blijft je irriteren de komende tijd en dat is zonde .
En ja, ik zou teruggaan. Het blijft je irriteren de komende tijd en dat is zonde .
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Beachgirl_24 schreef:Jen_ schreef:Beachgirl_24 schreef:Je kan teruggaan, maar ik denk niet dat ze het kosteloos gaan oplossen.
Ja dat denk ik wel. Je hebt zelf je goedkeuring gegeven. En oke, je kan nooit voorspellen hoe het gaat worden, maar het is geen fout van de kapsalon zelf.
Dat ze vorige keer de achterkant vergeten zijn vind ik wel een fout van de kapsalon, dat hoort gewoon niet, tenzij jij daarom vroeg.
Je kunt ook eerst ff bellen, en het gewoon vragen.
Ik vind het trouwens wel mooi hoor, ziet er natuurlijker uit dan dikke strepen.
En je moet bedenken dat het nog wel verder oplicht als je in de zon gaat zitten.
Ik woon er 2 minuten vandaan, dus loop er morgen wel even langs. En je hebt gelijk dat het in de zon weer meer oplicht. Maar daar worden de plukjes niet dikker van. Maar het is wel een beetje mijn eigen fout geweest ja. Ik ga er morgen gewoon even langs, en dan zien we wel
Gast- Gast
Kom net terug van de kapper en ze hebben het kosteloos bijgekleurd. Zijzelf vond het ook weinig zichtbaar, en weer zag je bijna niks aan de achterkant. Heb extra folie's erbij gekregen en achterop ook. Goed opgelost!
Gast- Gast
Jen_ schreef:Kom net terug van de kapper en ze hebben het kosteloos bijgekleurd. Zijzelf vond het ook weinig zichtbaar, en weer zag je bijna niks aan de achterkant. Heb extra folie's erbij gekregen en achterop ook. Goed opgelost!
Dat is een nette service!
Gast- Gast
Ja goede service he? Ik wil ook nooit meer een andere kapper haha! Ik ben al blij dat ik eindelijk een kapper heb gevonden die naar me luistert, (is dit nou met een d of t?) en dus als ik zeg dat ik er maar 1 cm af wil ze er ook niet meer afknippen. Hizi Hair ik ben er alleen maar positief over!
Laatst aangepast door Jen_ op ma 11 apr 2011 - 3:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat netjes van die kapper zeg!
Heb je een foto hoe het is geworden?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Monte schreef:Wat netjes van die kapper zeg!
Nog niet, ik zal er straks eentje maken als het helemaal droog is!
Gast- Gast
Wat goed! ik wil ook zo'n kapper. Ik zoek eigenlijk nog steeds een goede, betaalbare kapper in Amsterdam. Dus als iemand iets weet? Zit er in Amsterdam ook een Hizi hair?
Ik heb laatst mijn haar weer laten knippen maar het is gewoon zo slecht geknipt, dat mijn haar er slechter aan toe is dan daarvoor, dat is toch achterlijk?
Ik heb laatst mijn haar weer laten knippen maar het is gewoon zo slecht geknipt, dat mijn haar er slechter aan toe is dan daarvoor, dat is toch achterlijk?
Gast- Gast
Ik zie net dat er ook een paar in Amsterdam zijn, dus ga dat een keer proberen! Wat betaal jij voor knippen en kleuren?
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Wat goed! ik wil ook zo'n kapper. Ik zoek eigenlijk nog steeds een goede, betaalbare kapper in Amsterdam. Dus als iemand iets weet? Zit er in Amsterdam ook een Hizi hair?
Dat is verschrikkelijk! Echt hoe vaak ik huilend van de kapper terug ben gekomen. Ik heb dus krullen en daar letten ze totaal niet op! Knippen ze er zo'n stuk af dat ik een soort afro kapsel had, het ging omhoog ipv hangen zodra het opgedroogd was.
Er zit vast een Hizi Hair in Amsterdam maar ik heb hier wel eens ontevreden reactie's gelezen over hun. Het is waarschijnlijk, helaas per kapsalon ook weer anders. (wat niet zo moeten) wat ik wel geleerd heb, is heel duidelijk zijn, en vragen te herhalen wat je net zei, om te zien of we mekaar goed begrepen hebben (had ik met kleuren misschien ook moeten doen, haha) en ze laten aanwijzen hoeveel ze eraf gaan knippen.
Gast- Gast
Ja dat is natuurlijk ook zo.. Het hangt natuurlijk ook weer van de kapster af. Nou als iemand nog een goede tip heeft voor amsterdam! Ohja! En jen jij had toch laatst je wenkbrauwen laten doen in Amsterdam? Waar had je dat laten doen?
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik zie net dat er ook een paar in Amsterdam zijn, dus ga dat een keer proberen! Wat betaal jij voor knippen en kleuren?
Knippen dames 24,95
Kleuren 31,95
Toeslag kleur 15,45 (dit is de langhaar toeslag)
Ook heb ik een pasje, daarmee krijg je 10% korting op alle behandelingen en 20 op de haarproducten die ze daar verkopen (Kerastase) pasje kost 10 euro maar als je een pasje neemt wanneer je je haar laat doen, verwerken ze de korting meteen en betaal je vaak voor het pasje iets van 2 euro. (Snap je?)
Alle prijzen staan op de site.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ja dat is natuurlijk ook zo.. Het hangt natuurlijk ook weer van de kapster af. Nou als iemand nog een goede tip heeft voor amsterdam! Ohja! En jen jij had toch laatst je wenkbrauwen laten doen in Amsterdam? Waar had je dat laten doen?
Ehmmm zegt de brandweer je iets? Ik ben nog niet zo bekend in Amsterdam. Daar is een bushalte en ertegenover zit 'ie. Als dit je niks zegt, en dat snap ik heel goed haha zal ik het straks even aan mijn vriend vragen wanneer hij thuis is.
Gast- Gast
Dat is dus echt helemaal niet duur! Ik heb denk ik met mijn neus zitten kijken want kon op de site de prijzen niet vinden. Ik ga binnenkort eens langs daar!
Gast- Gast
Jen_ schreef:Powerbabe schreef:Ja dat is natuurlijk ook zo.. Het hangt natuurlijk ook weer van de kapster af. Nou als iemand nog een goede tip heeft voor amsterdam! Ohja! En jen jij had toch laatst je wenkbrauwen laten doen in Amsterdam? Waar had je dat laten doen?
Ehmmm zegt de brandweer je iets? Ik ben nog niet zo bekend in Amsterdam. Daar is een bushalte en ertegenover zit 'ie. Als dit je niks zegt, en dat snap ik heel goed haha zal ik het straks even aan mijn vriend vragen wanneer hij thuis is.
Haha we zitten lekker langs elkaar heen te posten. Maar de brandweer zegt me zeker iets, ik neem aan dat je doe op de hoek van de rozengracht en de marnixstraat bedoelt?
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Jen_ schreef:Powerbabe schreef:Ja dat is natuurlijk ook zo.. Het hangt natuurlijk ook weer van de kapster af. Nou als iemand nog een goede tip heeft voor amsterdam! Ohja! En jen jij had toch laatst je wenkbrauwen laten doen in Amsterdam? Waar had je dat laten doen?
Haha we zitten lekker langs elkaar heen te posten. Maar de brandweer zegt me zeker iets, ik neem aan dat je doe op de hoek van de rozengracht en de marnixstraat bedoelt?
Jaaa die! En dan om de hoek daarvan is een metrohalte, en daar is die kapper (het is een kapper) en daar kun je je wenkbrauwen laten doen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bij de kapper geweest.
» Ook ik ben naar de kapper geweest!
» Naar de kapper geweest (foto)
» Naar kapper geweest :) joehoe
» Gister weer naar de kapper geweest.
» Ook ik ben naar de kapper geweest!
» Naar de kapper geweest (foto)
» Naar kapper geweest :) joehoe
» Gister weer naar de kapper geweest.