Nieuwe laptop, welke?
+11
Mida4you
GreenGrass
M@niek
ellibre
Fearie
Kqip
Bazinga
Antibes
Arwyn
Coco
Linnie1985
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nieuwe laptop, welke?
Mijn schoonbroer is IT'er en hij raadde mij Acer en Packard Bell af.
Samsung en HP waren degene die hij me aanraadde, maar Samsung was volgens hem nog beter dan HP.
Dus ik hem me er wat in verdiept en heb nu sinds een maand een nieuwe (Samsung)laptop, en ik ben er heel blij mee.
Samsung en HP waren degene die hij me aanraadde, maar Samsung was volgens hem nog beter dan HP.
Dus ik hem me er wat in verdiept en heb nu sinds een maand een nieuwe (Samsung)laptop, en ik ben er heel blij mee.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je je ventilator al eens helemaal schoon gemaakt met zo'n spuitbus?? Want dat zou je toen doen maar je hebt er nooit meer op gereageerd..
Overigs is op schoot zetten dus niet zo handig, tenzij je er wel een soort tafeltje onder hebt, zodat hij niet rechtstreeks op je schoot staat maar op een vlakke ondergrond.
Overigs is op schoot zetten dus niet zo handig, tenzij je er wel een soort tafeltje onder hebt, zodat hij niet rechtstreeks op je schoot staat maar op een vlakke ondergrond.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Angelnyn, volgens mij had ik nog gereageerd destijds. Want dat heb ik inderdaad gedaan. Het gezoem is opgehouden. Maar de warmte blijft.
Gast- Gast
Mijn vriend heeft sinds 2 weken ook een nieuwe laptop. Met wat overleg met de verkoper kwamen wij ook bij lenovo uit. Hij was ook ongeveer 500 euro. Tot nu toe is mijn vriend erg tevreden. De laptop is erg stil (zowel het toetsenbord als de muis als de ventilator) en hij word nauwelijks warm.
zwaai zwaai- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe laptop, en nu?
» nieuwe laptop, waar op te letten?
» Eisen/wensen nieuwe laptop
» Welke laptop?
» Welke laptop?
» nieuwe laptop, waar op te letten?