Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cyclus

+26
_Lana_
*Lookie*
Thunder
Annie24
Carra
Laced
M-G
Novalee
mickey
PapillonRose
Stuiterbal
Inge
Lonely Goatherd
Aggi
iloverose
Sanne
Floor
Linda
Annemie
sanne-84
Stokstaartje
Happydobby
smooch
_Jet
Snoes
studiebol
30 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Cyclus - Pagina 3 Empty Re: Cyclus

Bericht  boekenwurm83 di 20 nov 2012 - 4:04

Toen ik na ruim 4 maanden na het stoppen met de pil nog niet ongesteld was geworden, heb ik aan de bel getrokken bij de huisarts. Al vrij snel kwam naar voren dat ik pco heb en toen ben ik ook meteen doorgestuurd naar de gyn.

Ik had gelukkig een huisarts die heel begripvol was en mij 'al' na ruim vier maanden doorstuurde, maar ik heb ook vaak genoeg gehoord dat een huisarts aangeeft dat je toch eerst minimaal een half jaar tot een jaar moet ontpillen voordat je eventueel een doorverwijzing krijgt.

Ik zou proberen toch in ieder geval nog een paar maanden af te wachten, hoe moeilijk je het ook vindt. De dagen die je nu aan het wachten bent is vrij normaal voor iemand de pil heeft geslikt. Er zijn volgens mij maar weinig vrouwen die meteen na 28 dagen ongesteld worden. Dus gewoon positief blijven, het komt vast goed:D
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Thunder di 20 nov 2012 - 7:31

Carrie schreef:
Rataplan schreef:Ik heb toch echt een kind na 8 maanden niet ongesteld geweest te zijn. Vast een uitzondering, maar dat het kan blijkt wel Wink .

Wow! Hoe wist je dan dat je zwanger was, hoe kwam je erachter?

Eigenlijk door mijn moeder.

Toen ik zo'n 8 maanden niet ongesteld geweest was kreeg ik een zwaar auto ongeluk. Na maanden revalideren wilde het allemaal nog niet zo best genezen. Ik had mijn been op 30 cm 3x gebroken en ik kwam wat aan. Niet zo gek vond ik, maar ik kwam ook tot de conclusie dat ik ook al een jaar niet ongesteld geweest was. Doordat ik zo onregelmatig was, en door het gedoe rond dat ongeluk, ben ik het eigenlijk 'gewoon' vergeten. Mijn moeder vond dat ik moest testen en ik zou wel even laten zien dat 'ie negatief was, want seks was sinds het ongeluk amper meer gebeurd door o.a. pijn. Maar hij bleek toch positief en ik wist ook gelijk dat het dan van voor het ongeluk moest zijn. Na onderzoek bleek dat ook het geval, toen ik erachter kwam was ik (ongeveer) 25 weken. Een simpele berekening gaf aan dat ik op het moment van het ongeluk 6-8 weken zwanger was.

Dit was even de beknopte versie smile .

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 7:45

Rataplan schreef:
Carrie schreef:
Rataplan schreef:Ik heb toch echt een kind na 8 maanden niet ongesteld geweest te zijn. Vast een uitzondering, maar dat het kan blijkt wel Wink .

Toen ik zo'n 8 maanden niet ongesteld geweest was kreeg ik een zwaar auto ongeluk. Na maanden revalideren wilde het allemaal nog niet zo best genezen. Ik had mijn been op 30 cm 3x gebroken en ik kwam wat aan. Niet zo gek vond ik, maar ik kwam ook tot de conclusie dat ik ook al een jaar niet ongesteld geweest was. Doordat ik zo onregelmatig was, en door het gedoe rond dat ongeluk, ben ik het eigenlijk 'gewoon' vergeten. Mijn moeder vond dat ik moest testen en ik zou wel even laten zien dat 'ie negatief was, want seks was sinds het ongeluk amper meer gebeurd door o.a. pijn. Maar hij bleek toch positief en ik wist ook gelijk dat het dan van voor het ongeluk moest zijn. Na onderzoek bleek dat ook het geval, toen ik erachter kwam was ik (ongeveer) 25 weken. Een simpele berekening gaf aan dat ik op het moment van het ongeluk 6-8 weken zwanger was.

Wow! Wat een bijzonder verhaal zeg! Was je helemaal in shock toen je erachter kwam? En was het wel gepland? En was je voor je zwanger was dus 8 maanden niet ongesteld geweest of las ik dat verkeerd? Ik vind het een mooi en bijzonder verhaal smile

Gast
Gast

Bericht  Exogenesis di 20 nov 2012 - 7:53

Na 5 jaar pil, werd ik na het stoppen na 88 dagen ongesteld. Ik ben afgelopen jaar 6 keer ongesteld geweest en de wachttijd wordt steeds korter. Ik zit nu rond de 40 dagen smile
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Zora di 20 nov 2012 - 7:56

Interessant om te lezen hoeveel verschil er tussen kan zitten. Ik ben net een paar weken met de pil gestopt (niet per se om zwanger te worden smile) en voel me echt een wandelende tijdbom. Ik zit nu in de week die normaal mijn stopweek zou zijn, en ben echt benieuwd hoe het gaat lopen...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Thunder di 20 nov 2012 - 7:59

Carrie schreef:
Rataplan schreef:
Carrie schreef:

Wow! Wat een bijzonder verhaal zeg! Was je helemaal in shock toen je erachter kwam? En was het wel gepland? En was je voor je zwanger was dus 8 maanden niet ongesteld geweest of las ik dat verkeerd? Ik vind het een mooi en bijzonder verhaal smile

Ja, we waren compleet in shock. Vooral ook omdat ik geopereerd ben, veel medicatie heb moeten gebruiken, veel röntgenfoto's heb moeten laten maken, anti depressiva slikte en rookte, allemaal dingen die schadelijk kunnen zijn tijdens een zwangerschap. Nee, het was absoluut niet gepland, we waren juist in een crisis en stonden in twijfel samen verder te gaan. Toen kreeg ik het ongeluk en verdween het even naar de achtergrond. Mijn ongeluk, de operatie, het revalideren, mijn gezondheid, dat was toen het belangrijkste. Toen ik zwanger bleek zijn we er weer vol voor gegaan en we zijn nog altijd samen. Gelukkig is bij ons allemaal goed gekomen. En ja, terug gerekend bleek ik in totaal 8 maanden niet ongesteld geweest. smile

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sneeuwvlok di 20 nov 2012 - 8:03

Wat een bizar verhaal rataplan, dat moet idd een shock geweest zijn!

Ik wil dan wel niet zwanger worden, maar ben wel gestopt met de pil een jaar geleden, en het heeft een halfjaar geduurd voordat ik weer ongesteld werd. De keer daarna liet ook weer 2/3 maanden op zich wachten. Nu na een jaar kan ik wel zeggen dat ik weer regelmatig ongesteld ben.. sorry, weinig hoopvol nieuws voor je dus Wink
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 8:04

Oh wat zul je geschrokken zijn dan met je medicatie, röntgen, gezondheid een niet zo goede relatie. Alles tegelijk! En toch een mooi wonder gekregen dan. Wow!

Gast
Gast

Bericht  Thunder di 20 nov 2012 - 8:21

Dit heeft zo moeten zijn, dat kan niet anders. Gelukkig is alles goed gekomen. Op mijn been na dan, die is nooit meer volledig hersteld naar wat het zou moeten zijn. Dat is wel heel jammer, maar daar leer je wel mee omgaan.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3