Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

+18
PapillonRose
MamaJ&R
Purpleflower
vlindertje
Angela_1986
loesje
Jezzie
liesje
Monnie
studiebol
Bruintje Beer
hellowkitty
nillis
Liadan
bolus26
Parisienne
Floor
*Lookie*
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 Empty Re: Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

Bericht  vlindertje vr 16 nov 2012 - 8:10

Angela_1986 schreef:
vlindertje schreef:ik heb een zelfgemaakte sinterklaaskrans hangen (van stro en met allerlei sintfiguurtjes, peen enz.)

Dit is een erg leuke site. Je kan ook sinterklaas invullen en dan zie je ook allerlei dingetjes om zelf te maken:

www.welke.nl

Oooh jee! Ik had beter niet kunnen kijken... Wink Staan idd leuke dingen op!



Ja echt he! Ook alvast voor kerst:D
vlindertje
vlindertje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 Empty Re: Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

Bericht  Angela_1986 vr 16 nov 2012 - 8:26

vlindertje schreef:
Angela_1986 schreef:
vlindertje schreef:ik heb een zelfgemaakte sinterklaaskrans hangen (van stro en met allerlei sintfiguurtjes, peen enz.)

Dit is een erg leuke site. Je kan ook sinterklaas invullen en dan zie je ook allerlei dingetjes om zelf te maken:

www.welke.nl

Oooh jee! Ik had beter niet kunnen kijken... Wink Staan idd leuke dingen op!



Ja echt he! Ook alvast voor kerst:D

Yes

Heb je link trouwens ook even gedeeld in het creatief-topic!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 Empty Re: Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

Bericht  Gast vr 16 nov 2012 - 8:28

Mijn zoontje vindt het nu al zo spannend, dus ik laat het nu even bij wat knutselen en kleuren met sinterklaasspullen en hij krijgt de poppetjes van Little People. Hij loopt al wel hele dagen in zijn pietenpak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 Empty Re: Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

Bericht  Purpleflower vr 16 nov 2012 - 9:01

Ik ga na het weekend wat lege doosjes en wc rolletjes inpakken met sinterklaas papier en dan ophangen voor het raam of aan de openhaart .
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 Empty Re: Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

Bericht  MamaJ&R vr 16 nov 2012 - 9:06

We hebben nog niet eerder het huis versierd vanwege Sinterklaas maar J. vond het wel een heel goed idee om dat toch maar te doen.
MamaJ&R
MamaJ&R
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 40
Punten : 58
Registratiedatum : 09-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 Empty Re: Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

Bericht  PapillonRose vr 16 nov 2012 - 11:26

Ik heb hier toevallig vandaag twee vlaggenlijnen opgehangen en een slinger met 'Sint' en wat sintdecoratie eraan. Toch wel gezellig vind ik!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 Empty Re: Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

Bericht  *Lookie* za 17 nov 2012 - 1:47

Inderdaad, de sticker is van Haikje. Inderdaad een idee om vliegerpapier achter de raampjes te plakken, hier ga ik deze week even mee bezig!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 Empty Re: Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

Bericht  Annie24 za 17 nov 2012 - 1:52

M@niek schreef:Heb wat vlaggentjes en een letter slinger met welkom sint en pies (die hang ik voor het raam) en voor op 5 dec hebben we van die plastic tafelkleden aangezien we eerst met heel de familie uitgebreid gaan eten vind ik het er wel leuk bij passen.

Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 Empty Re: Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

Bericht  Gast za 17 nov 2012 - 3:21

Mijn zoon wilde heel graag een slinger. En goede moeder dat ik ben hangt er nu dus een grote slinger, aan de voorkant van het huis zodat Sinterklaas ons goed kan vinden ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 Empty Re: Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

Bericht  M@niek za 17 nov 2012 - 6:06

Annie24 schreef:
M@niek schreef:Heb wat vlaggentjes en een letter slinger met welkom sint en pies (die hang ik voor het raam) en voor op 5 dec hebben we van die plastic tafelkleden aangezien we eerst met heel de familie uitgebreid gaan eten vind ik het er wel leuk bij passen.

Laughing

lol! ik zie het nou pas haha
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 Empty Re: Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

Bericht  _Jet za 17 nov 2012 - 10:00

Hij hangt!

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 547033_534027353292249_1844676995_n

Oeps, beetje groot!
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 Empty Re: Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

Bericht  Printje za 17 nov 2012 - 10:01

aaah Jet die is leuk!! Waar heb je die gehaald?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 Empty Re: Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

Bericht  _Jet za 17 nov 2012 - 10:05

Printje schreef:aaah Jet die is leuk!! Waar heb je die gehaald?

Dank je! (Ik heb hem ook in mijn klas hangen Wink)
Bij lobbes.nl
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 Empty Re: Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

Bericht  Printje za 17 nov 2012 - 10:23

_Jet schreef:
Printje schreef:aaah Jet die is leuk!! Waar heb je die gehaald?

Dank je! (Ik heb hem ook in mijn klas hangen Wink)
Bij lobbes.nl

Ik vind hem ook erg leuk zeg! Voor zowel mijn kleuters als mijn eigen ventje...


Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas? - Pagina 2 Empty Re: Versieren jullie je huis ook een beetje voor Sinterklaas?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum