Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jullie budget voor Sinterklaas/Kerst?

+13
Darius
Tazz
PapillonRose
SarahKey
Susan
Printje
Mida4you
Flower_L
*Lookie*
Annie24
studiebol
Liadan
Tiara
17 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is jullie budget voor Sinterklaas/Kerst? Empty Wat is jullie budget voor Sinterklaas/Kerst?

Bericht  Tiara di 11 sep 2012 - 7:33

Ben benieuwd wat jullie uitgeven aan cadeautjes voor de kinderen voor Sinterklaas en Kerst? Spreken jullie een budget af of kopen jullie gewoon wat dingen?
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie budget voor Sinterklaas/Kerst? Empty Re: Wat is jullie budget voor Sinterklaas/Kerst?

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 7:34

geen idee nog. Ik heb bedacht dat ze samen een zandbak krijgen. Moet alleen nog even kijken hoe duur die dingen zijn voor ik mijn budget vast ga stellen Razz

Gast
Gast

Wat is jullie budget voor Sinterklaas/Kerst? Empty Re: Wat is jullie budget voor Sinterklaas/Kerst?

Bericht  Liadan di 11 sep 2012 - 7:35

Wij spreken geen budget af, maar kopen gewoon wat ons leuk lijkt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  studiebol di 11 sep 2012 - 7:36

Nog niet over nagedacht, maar ik denk dat wij geen budget hebben Wat is jullie budget voor Sinterklaas/Kerst? 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Annie24 di 11 sep 2012 - 7:37

Wij vieren nog geen Sinterklaas. Denk dat Y. het tegen die tijd toch nog niet snapt. Misschien volgend jaar....

Met kerst zijn we een midweekje weg. Ik heb een puzzel gezien van Vtech waar geluid uitkomt als je de stukjes er in legt, dus die krijgt hij.
Dat vind ik genoeg voor dit jaar. Hij is eind januari ook nog jarig.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  *Lookie* di 11 sep 2012 - 7:38

Ik weet het nog niet. Wij vieren het bij mijn moeder, en ik denk ook bij mijn schoonouders en misschien nog een beetje thuis. Moet even kijken wat we doen. Bij mijn moeder is er nog een nichtje waar we ook wat voor kopen dus daar zullen we ons vast wel aan een bepaald bedrag gaan houden.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Flower_L di 11 sep 2012 - 7:39

Geen. Voor verjaardag heeft l allemaal dingen van zolder gekregen. Vrijwel geen extra kosten aan gehad dus. met Sinterklaas krijgt hij Ikea keukentje, die ga ik opleuken en aankleden. Verder niets. Al met al zal over 100 euro gaan, maar ach. Ik koop iets wat naar mijn idee leuk is, en niet omdat het binnen een budget past.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 7:40

Meestal 50 euro per kind.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 7:40

Ik probeer onder de 50 euro te blijven. Van mijn ouders en schoonmoeder krijgt hij ook cadeautjes dus misschien ook wel voor minder. Maar dat ligt er aan want ik heb zelf nog geen idee wat ik voor hem moet kopen

Gast
Gast

Bericht  Mida4you di 11 sep 2012 - 7:41

Wij stellen nooit een budget. We vieren Sinterklaas altijd met mijn ouders en mijn zusje en al 2 jaar doen we dat iedereen een cadeautje mag kopen rond de 5 euro voor Z. Altijd leuk!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Printje di 11 sep 2012 - 7:41

Geen idee, ik vind 100 euro echt wel de max. (exclusief schoencadeautjes) We willen dit jaar het Ikea keukentje geven en de oma's/opa's vragen om mee de aankleding te kopen.

Met kerst doen we niet aan cadeautjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Susan di 11 sep 2012 - 7:44

Wij vieren Sinterklaas met familie en dan spreken we altijd een budget af van 70 euro per kind om het een beetje eerlijk te houden. De schoencadeautjes komen daar nog bij. Voor Kerst heb ik geen vast budget, dan koop ik gewoon wat ik leuk vind. Vorig jaar was ik denk ik zo rond de 50 euro per kind kwijt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  SarahKey di 11 sep 2012 - 7:44

max 50 euro. Nu heb ik al wat kleinigheidjes voor samen ongeveer 7 euro en wil nog 1 groter ding erbij kopen. Denk niet dat ik ook de 50 euro uit ga geven dit jaar.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  PapillonRose di 11 sep 2012 - 7:45

Zo'n 25-30 euro per feest is mijn streven. En dan komen de cadeaus van de rest van de familie er nog bij Laughing Dus ze komt sowieso niets tekort is de afgelopen twee jaar al gebleken Embarassed Het ligt er trouwens ook wel aan wat ik tegenkom. Kom ik bijvoorbeeld iets van 40 euro tegen wat erg leuk is en waar ze veel aan heeft, dan zal ik dat best kopen al is het wat duurder dan wat ik in mijn hoofd had.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Tazz di 11 sep 2012 - 7:50

30-50 euro per kind denk ik. Maar dat komt omdat ze net voor en na de feestdagen allebei jarig zijn. Dus ze krijgen meer dan genoeg.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 8:19

Daar hebben wij geen budget voor.
Ik heb het Intertoys boek van de week binnen gehad en daar heb ik al wel wat leuke dingen in zien staan.
Maar ik vind het echt heel moeilijk dit jaar, zeker voor A.

Gast
Gast

Bericht  Darius di 11 sep 2012 - 8:33

Wij kopen iets wat ze op dat moment leuk vinden. We houden meer rekening met de hoeveelheid cadeatjes ivm neefjes/nichtjes, dan met de prijs.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Susan di 11 sep 2012 - 8:36

Darius schreef:Wij kopen iets wat ze op dat moment leuk vinden. We houden meer rekening met de hoeveelheid cadeatjes ivm neefjes/nichtjes, dan met de prijs.

Wij doen allebei, dus vaste hoeveelheid pakjes en vast bedrag.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Monnie di 11 sep 2012 - 8:47

Ik heb nog niet echt een vast bedrag in mijn hoofd, maar denk maximaal zo rond de 50 euro per kind. Maar het kan best zijn dat het bedrag veel lager uit gaat vallen als ik iets leuks zie voor een kleiner bedrag. Dan vind ik het ook goed.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  PiP di 11 sep 2012 - 9:30

Wij hebben niet echt een budget, maar kijken ook wat we leuk vinden of wat ze nodig hebben.
Vorig jaar heeft ze een Lief! dekbedovertrek gekregen. Vond hem te duur om gewoon te kopen voor haar nieuwe Lief! kamer, dus maar een combi van gemaakt!
Verder nog een paar kleine cadeautjes.

Denk dat we dit jaar beide wat geven tussen de 25/50 euro, maar wel beide hetzelfde. Heb alleen totaaaal nog niet een idee wat, zien we dan wel weer!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Parisienne di 11 sep 2012 - 9:33

Wij hebben geen budget. We willen graag voor een keukentje gaan kijken voor N.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Purpleflower di 11 sep 2012 - 9:50

Sinterklaas doen we dit jaar nog niet. Misschien een keer schoen zetten.
Ze word een week voor sinterklaas 2 jaar.

Budget voor kerst... denk 10 euro ofzo. Heb nog een paar puzzels liggen die pak ik in. Klein kadotje onder de boom. En van opa en oma zal ze vast ook iets krijgen.

Wij vinden het niks om haar te overladen met speelgoed. Want als je ziet waar een kindje mee speelt...
Alle kinderen hebben bergen speelgoed , halen alles overhoop en spelen vaak steeds met 1 favoriet speeltje.

Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: