Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bedankje kraamhulp

+31
studiebol
CCC
Flower_L
koNijntje
Fenna
Funk
Aimee
Tania
tweeling
kwak
blondje1313
duckie
kwebbeltje
Floor
Viva
Smaragdje
Bluestar
Liadan
Fiwen
Tiara
Jezzie
Fearie
smooch
strawberry
Happydobby
SarahKey
mickey
hellowkitty
Purpleflower
Annemie
peach
35 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bedankje  kraamhulp - Pagina 2 Empty Re: Bedankje kraamhulp

Bericht  tweeling do 15 nov 2012 - 8:28

Wij hebben haar een bos bloemen gegeven
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Liadan do 15 nov 2012 - 8:33

Floor schreef:Mag ik vragen waarom jullie dan (bijna) allemaal wat geven? Vonden jullie het dan zo speciaal wat ze deed of was ze zo aardig of ..?
Ze waren allebei erg aardig, hebben veel geholpen. De eerste kraamhulp heeft zelfs 2 dagen nadat ze weg was nog gebeld om te vragen hoe het ging. Ik weet dat het hun werk is, maar ze waren allebei 1 van de eersten die onze kinderen hebben gezien nadat ze geboren waren en we hebben mede dankzij hun een fijne eerste tijd gehad met de kinderen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania do 15 nov 2012 - 8:33

Wij hebben een cadeaubon gegeven van de Etos. Van tevoren vond ik het eigenlijk onzin om te geven maar ik was zo blij met haar en ze deed ook echt heel veel voor ons dus ik heb mijn man toch een cadeautje laten halen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aimee do 15 nov 2012 - 8:40

Wij hebben een bos bloemen gegeven en een kaartje.

Mijn schoonmoeder is kraamverzorgster en als je ziet wat zij soms krijgt :O Laatst een keer 50euro, een keer een set van riviera maisson (twee chocolademelk bekers en een koekjesstolp), een duur luchtje, etc.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Floor do 15 nov 2012 - 8:41

Liadan schreef:
Floor schreef:Mag ik vragen waarom jullie dan (bijna) allemaal wat geven? Vonden jullie het dan zo speciaal wat ze deed of was ze zo aardig of ..?
Ze waren allebei erg aardig, hebben veel geholpen. De eerste kraamhulp heeft zelfs 2 dagen nadat ze weg was nog gebeld om te vragen hoe het ging. Ik weet dat het hun werk is, maar ze waren allebei 1 van de eersten die onze kinderen hebben gezien nadat ze geboren waren en we hebben mede dankzij hun een fijne eerste tijd gehad met de kinderen.

Ik heb zelf eerst 4 dagen in het ziekenhuis gelegen (met zoon erbij). Onze kraamhulp was niet aardig/behulpzaam, ze was vooral bemoeizuchtig, wij werden echt gek van haar en waren blij als ze weer naar huis ging 's avonds.
Wel fijn dat jullie zo'n fijne tijd hebben gehad mede dankzij de kraamhulp (dan snap ik het bedankje ook beter).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Liadan do 15 nov 2012 - 8:49

Als ik de kraamverzorgster niet aardig gevonden had dan had ze ook niks gekregen. Ik snap wel dat jullie niks gegeven hebben.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 9:09

Ja hebben wij wel gedaan, een super grote bos bloemen en een kado bon!

Gast
Gast

Bericht  Funk do 15 nov 2012 - 9:13

Wij hebben een rituals pakketje gegeven en een geboortekaartje. Volgens mij ook een foto maar dit weet ik niet meer zeker. Wij hebben dit gegeven omdat ze onze kraamweek heel erg prettig heeft gemaakt, op de achtergrond wanneer nodig en ze was er wanneer dit voor ons nodig was.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 9:13

de kraamhulp bij de oudste heeft een geboortekaartje gekregen (ze zette het geboortekaartje van het kindje waar ze het laatst voor kraamde op het dressoir, tot ze in het volgende gezin kwam, dan ging het vorige kaartje in de la) en een deel van het geboortekrentenbrood dat we hadden gekregen. Ze zat steeds mee te smullen van het krentenbrood en wij hebben zĂł veel krentenbrood gekregen, dat we haar een stuk mee hebben gegeven. Zij belde trouwens na een paar weken ook nog om te vragen hoe het ging.

De tweede hebben we niks gegeven. Die heeft mijn kraamtijd goed verpest, we zijn ook twee dagen eerder met de kraamzorg gestopt.

Gast
Gast

Bericht  mickey do 15 nov 2012 - 9:43

Floor schreef:
Liadan schreef:

Ik heb zelf eerst 4 dagen in het ziekenhuis gelegen (met zoon erbij). Onze kraamhulp was niet aardig/behulpzaam, ze was vooral bemoeizuchtig, wij werden echt gek van haar en waren blij als ze weer naar huis ging 's avonds.
Wel fijn dat jullie zo'n fijne tijd hebben gehad mede dankzij de kraamhulp (dan snap ik het bedankje ook beter).

F en ik hebben 5 dagen in het ziekenhuis gelegen vanwege de keizersnede. Daarna hebben we nog 5 dagen kraamzorg gehad. Vanwege de keizersnede kregen we extra. Onze hulp was heel aardig, heeft me goed geholpen met de kraamzorg, heeft mijn vriend alles laten zien hoe het moest met F en we hadden ook regelmatig de slappe lach. Was een hele leuke tijd en ze heeft super voor ons gezorgd. Vandaar dat we haar een kleinigheidje wilden geven.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Fenna do 15 nov 2012 - 9:51

Wij hebben een kadobon en bos bloemen gegeven. Ik had een superfijne kraamverzorgster! Door haar was mijn kraamtijd erg fijn. Ook kreeg ze een geboortekaartje. Op mijn dochters eerste verjaardag kreeg mijn dochter nog een verjaardagskaartje van haar.
Fenna
Fenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 75
Registratiedatum : 19-01-11

Bericht  koNijntje do 15 nov 2012 - 10:03

wij hadden best aardige kraamhulpen (vooral de eerste)
maar het is echt nooit in mij op gekomen om ze een bedankje te geven.. laughcry
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Flower_L do 15 nov 2012 - 10:11

Ik kreeg tijdens kraamweek van vriend van mijn vriend een boeketje.....typisch mannenboeketje....en kleur waar ik helemaaaaaaal niet van houd. Die hebben we gegeven Embarassed Met geboortekaartje. Vriend was vergeten iets te halen nm.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  CCC do 15 nov 2012 - 10:34

Ik heb gBedankje  kraamhulp - Pagina 2 13

eboortecupcakes gemaakt voor de kraamhulp, in een leuk theedoosje gedaan met een leuke Blond mok en een kaart met een foto van N. ook heeft ze een geboortekaartje gekregen. Zal even kijken of ik een foto kan uploaden.

Foto niet quoten ajb.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  studiebol do 15 nov 2012 - 21:03

Zo zeg wat zijn sommige van jullie attent!

Ik heb de kraamhulp niks gegeven ze is hier 2 keer een halve dagdeel geweest, en zoveel heb ik niet aan haar gehad. De verpleegkundige in het ziekenhuis hebben we chocolade gegeven als dank.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  nillis do 15 nov 2012 - 21:10

Lily schreef:ik heb het wel gedaan. Een theepakketje. M`n man vond het overigens maar onzin want die mensen doen tenslotte ook maar hun werk en wij krijgen ook geen cadeautjes/bedankjes voor ons werk.

Zo dacht mijn man er ook over, maar wij hebben een mooie bos bloemen gedaan.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Muppetje do 15 nov 2012 - 21:30

Onze kraamhulp heeft ons zo geweldig geholpen toen het in het begin niet lukte met de voeding. Toen het liep had ze ineens tijd over en hebben we uren zitten kletsen, zo'n lieve meid. We hebben haar een Nivea pakketje, Etos cadeaubon en n kaart gegeven, en n geboortekaartje.

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 21:50

Ja, bij de eerste een grote bos bloemen en een kaartje.

Bij de 2de een aantal potjes met kruidenplantjes een kaartje en later heb ik nog wat foto's gemailt van haar met onze dochter.

Gast
Gast

Bericht  Linda do 15 nov 2012 - 21:59

Wij hadden de kraamhulp wel een kado gegeven. Een heel leuk pakketje met een flesje wijn, wat lekkere kaasjes, bonbons en een boek van Tess Gerritsen (die was ze van mij aan het lezen en was ze enthousiast over).
Ik was erg blij met onze kraamhulp!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Sophiee do 15 nov 2012 - 22:00

Ja, mijn vriend heeft een setje lekkere douchegels mooi in laten pakken bij de drogist. Oh en ook een geboortekaartje erbij smile.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud