Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat trek jij aan met de kerst?

+69
Parisienne
Sugarfall
Muurvlindertje
Atelier Madame
_Cyn_
Fortissimo
minoessepoes
Jerry
Mizz_S
Bluestar
Zwerver
Elliot
Plien84
Printje
Highway
Zonnetje
Sayuri
_Lacey_
Lenster
Thunder
Antibes
Kikou
Error
Caribbeanlover
loura
Suus
silly-one
Burn
Alex
Cheesegirl
Pompoen
luisa
claudiaveronique
sanne-84
Bacio
Sterre
Rizzo
Kowalski
Caramba
Ibbeltje
SuzieQ
Niekske
Paper Crown
Esperanza
Ilovethe90s
Arwyn
Flippin' Bitch
Green_Pepper
Inge
Poubelle
Fearie
Bliss
VeryCherry
SoGood
Happinaz
strawberry
KOL
June
Rush
Minx
Shisha
Jeanette
bolus26
Lady Starstruck
Livine
Ooh La La!
Silver
Blond
Marin
73 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Fearie do 15 nov 2012 - 5:43

Wij doen niets speciaals dus ook geen speciale kleding met kerst. Gaan de dag na kerst shoppen bij de primark haha :-)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Poubelle do 15 nov 2012 - 5:46

Wij doen niets speciaals met kerst dus zal er ook niet voor shoppen.
Shoppen voor oud&nieuw vind ik wel erg leuk!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Inge do 15 nov 2012 - 5:57

owwww Minx, die is leuk I love you
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Green_Pepper do 15 nov 2012 - 6:03

Wow, ik wist niet dat het alweer tijd is om daar over na te denken Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 827601

Binnenkort mijn kledingkast maar eens aan een grondige inspectie onderwerpen om te zien of er nog een leuk jurkje tussen hangt! Ik hoop van niet, dan kan ik iets nieuws kopen!
Green_Pepper
Green_Pepper
Prater
Prater

Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Flippin' Bitch do 15 nov 2012 - 6:26

Op mijn werk spreken we altijd een kleur af. De dames in een zwarte jurk met een andere kleur (afgelopen jaren bijv. wit, paars en rood gehad), de heren in zwarte pantalon met een overhemd/stropdas in dezelfde kleur.

Thuis trek ik het liefst gewoon iets warms aan. Vaak heb ik het op mijn werk al fris gehad. Gaan we gourmetten, dan gaat toch vaak een raam open en dan zit ik te blauwbekken. Dus 's avonds toch het liefst iets met een colbertje/vest en een nette sjaal.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Arwyn do 15 nov 2012 - 7:24

Ik moet eerste kerstdag werken en verder zitten we vaak gewoon bij familie.
Ik doe daar niet echt iets speciaals voor aan, doen de beide families ook nooit, haha.
Heb wel een grijze trui met pailletjes, dus ik denk dat ik die aandoe. Lekker warm, maar toch feestelijk.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Ilovethe90s do 15 nov 2012 - 8:01

Nog geen idee maar ik wil er nog een leuk jurkje voor kopen.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Minx do 15 nov 2012 - 8:03

Green_Pepper schreef:Wow, ik wist niet dat het alweer tijd is om daar over na te denken Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 827601

Binnenkort mijn kledingkast maar eens aan een grondige inspectie onderwerpen om te zien of er nog een leuk jurkje tussen hangt! Ik hoop van niet, dan kan ik iets nieuws kopen!

Haha meestal bedenk ik ook 20 december ofzo pas Ohw ja moet nog wat hebben ben nu dus ook extreem vroeg, maar wel verliefd op die jurk.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Esperanza do 15 nov 2012 - 8:16

Ik weet het nog niet. Begin december ga ik winkelen met een vriendin en dan wilden we beide wat voor kerst kopen. Ik denk dat ik dit jaar voor een jurkje ga.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 8:17

GĂ©Ă©n idee nog. Ik denk dat ik bij de H&M of Primark een leuk jurkje gaat shoppen met een colbert erbij Yes

Het jurkje van vorig jaar is 2 maten te groot, dus dat is, helaas, geen optie

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Paper Crown do 15 nov 2012 - 8:49

Als dat kind tegen die tijd er nog niet uit is knip ik een gat in ons dekbedovertrek en nog 2 aan de zijkanten. Want ik geloof niet dat in dan ook maar iets pas.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 8:52

Paper Crown schreef:Als dat kind tegen die tijd er nog niet uit is knip ik een gat in ons dekbedovertrek en nog 2 aan de zijkanten. Want ik geloof niet dat in dan ook maar iets pas.

En dan ben je nog steeds mooi Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Minx do 15 nov 2012 - 9:01

Paper Crown schreef:Als dat kind tegen die tijd er nog niet uit is knip ik een gat in ons dekbedovertrek en nog 2 aan de zijkanten. Want ik geloof niet dat in dan ook maar iets pas.

En dan kun je het daarna doorverkopen als design kleding. De h&m hangt er vol mee.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Niekske do 15 nov 2012 - 9:18

Minx schreef:
Paper Crown schreef:Als dat kind tegen die tijd er nog niet uit is knip ik een gat in ons dekbedovertrek en nog 2 aan de zijkanten. Want ik geloof niet dat in dan ook maar iets pas.

En dan kun je het daarna doorverkopen als design kleding. De h&m hangt er vol mee.

lol!

On topic: nog geen idee, maar ik word hebberig van dit topic Very Happy
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  SuzieQ vr 16 nov 2012 - 8:23

KOL schreef:Deze

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 TW128025201%20-%20Reza%20Dress_Deep%20Lake

of deze:
Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 REZA-DRESS

of deze met een zwart shirtje:

Zo leuk die jurkjes. Alleen is op de site elke kleur (behalve de paarse) in mijn maat al uitverkocht Sad. Nou heb ik hem via MP in het knalroze van iemand overgenomen, ze zou hem vandaag opsturen dus ik ben heel benieuwd! Ik ga hem volgende week naar een feest dragen, en misschien met kerst met een (dikke) zwarte panty (ik wil geen doorschijnende, dan vind ik mijn benen niet mooi), zwarte suede pumps en evt een zwart wollen vestje met pailletjes langs de hals.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Ibbeltje vr 16 nov 2012 - 9:48

Geen idee nog. Nog niet over nagedacht.


LS> dat jurkje van de Action vind ik wel een jurkje wat bij je past.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Caramba vr 16 nov 2012 - 9:52

Nog geen idee, moet overdag werken, maar zal wel netjes zijn.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Kowalski vr 16 nov 2012 - 9:59

Denk niet veel! Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 394967

Eerste kerstdag moet ik werken, daarna ga ik misschien stappen (dus dat zal gewoon een heerlijke stapoutfit zijn) en tweede kerstdag gaan we gewoon met pa en ma en broer/schoonzus/neefjes gourmetten, dus dat gaat ook geen feestoutfit worden! Scheelt weer geld Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 253468018
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Rizzo vr 16 nov 2012 - 18:23

Kowalski schreef:Denk niet veel! Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 394967

Eerste kerstdag moet ik werken, daarna ga ik misschien stappen (dus dat zal gewoon een heerlijke stapoutfit zijn) en tweede kerstdag gaan we gewoon met pa en ma en broer/schoonzus/neefjes gourmetten, dus dat gaat ook geen feestoutfit worden! Scheelt weer geld Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 253468018

Met mijn familie gaan we ook altijd gourmetten met kerst. Ik zit dan altijd lekker in zo'n hele wijde, warme, seksloze pjama. Heeeerlijk! M'n goeie kleren doe ik dan alleen aan voor de gourmet en erna weer. Gaat zo onwijs stinken van die gourmet anders.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Sterre vr 16 nov 2012 - 22:48

Lekker zittende vliegtuig kleding op 1e kerstdag, en op 2e kerstdag een short, shirtje en slippers Very Happy BANGKOK!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Bacio vr 16 nov 2012 - 22:59

Bikini!

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  sanne-84 vr 16 nov 2012 - 23:00

Normaal gesproken koop ik wel iets leuks, maar niet al te kersterig, want ik wil het vaker aan kunnen (jurkje super leuk, maar trek ik daarna niet meer aan dus zonde).
Dit jaar zal ik niks speciaals kopen, en kijk ik gewoon wat er nog past:)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  claudiaveronique vr 16 nov 2012 - 23:09

Sterre schreef:Lekker zittende vliegtuig kleding op 1e kerstdag, en op 2e kerstdag een short, shirtje en slippers Very Happy BANGKOK!

Oooooooh wat ben ik jaloers Yes
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  luisa vr 16 nov 2012 - 23:48

SuzieQ schreef:
KOL schreef:Deze

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 TW128025201%20-%20Reza%20Dress_Deep%20Lake

of deze:
Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 REZA-DRESS

of deze met een zwart shirtje:

Zo leuk die jurkjes. Alleen is op de site elke kleur (behalve de paarse) in mijn maat al uitverkocht Sad. Nou heb ik hem via MP in het knalroze van iemand overgenomen, ze zou hem vandaag opsturen dus ik ben heel benieuwd! Ik ga hem volgende week naar een feest dragen, en misschien met kerst met een (dikke) zwarte panty (ik wil geen doorschijnende, dan vind ik mijn benen niet mooi), zwarte suede pumps en evt een zwart wollen vestje met pailletjes langs de hals.

Waar komen ze vandaan? Ik heb nog een zwart jurkje nodig.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Minx za 17 nov 2012 - 0:02

Die jurkjes zijn van de steps.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 3 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum