Wat trek ik aan??
Pagina 1 van 1
Wat trek ik aan??
Ik heb vanavond een feestje, we vieren elk jaar oudjaarsavond met vrienden en meestal hebben we een thema. We houden nogal van verkleden hier in Brabant .
het thema is deze keer boer zoekt vrouw (we vieren het bij vrienden die net naar een boerderij zijn verhuisd). Maar, wat trek ik aan?? Mijn vriend als boer en ik als vrouw is wel erg saai... Ik heb ook geen boerenkleding. Nou dacht ik zelf aan een leuk jurkje, maar dan met rubberlaarzen (heb hele leuke met bloemetjes) en een rode boerenzakdoek om mijn nek of in mijn haar.
Andere optie is rode broek met rubberlaarzen (ze zijn donkerblauw met roze/witte bloetjes), maar dan weet ik even niet wat ik er bij kan dragen. Een donkerblauw vestje lijkt me leuk maar dat heb ik niet.
het thema is deze keer boer zoekt vrouw (we vieren het bij vrienden die net naar een boerderij zijn verhuisd). Maar, wat trek ik aan?? Mijn vriend als boer en ik als vrouw is wel erg saai... Ik heb ook geen boerenkleding. Nou dacht ik zelf aan een leuk jurkje, maar dan met rubberlaarzen (heb hele leuke met bloemetjes) en een rode boerenzakdoek om mijn nek of in mijn haar.
Andere optie is rode broek met rubberlaarzen (ze zijn donkerblauw met roze/witte bloetjes), maar dan weet ik even niet wat ik er bij kan dragen. Een donkerblauw vestje lijkt me leuk maar dat heb ik niet.
Gast- Gast
Re: Wat trek ik aan??
Haha leuk zo'n feestje! Ik vind de laatste outfit denk ik het leukst. Heb je geen bloesje met bloemenprint? Of een gebreid truitje dat niet te warm is? Ik zou ter inspiratie de outfits ban Yvon Jaspers er even op naslaan die ze droeg bij BZV.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ik heb zo'n trek in...
» Wat trek jij aan met de kerst?
» Hoe trek ik het me minder aan?
» Wat trek je aan bij een date?
» Wat trek jij aan vandaag?
» Wat trek jij aan met de kerst?
» Hoe trek ik het me minder aan?