Wat trek jij aan met de kerst?
+69
Parisienne
Sugarfall
Muurvlindertje
Atelier Madame
_Cyn_
Fortissimo
minoessepoes
Jerry
Mizz_S
Bluestar
Zwerver
Elliot
Plien84
Printje
Highway
Zonnetje
Sayuri
_Lacey_
Lenster
Thunder
Antibes
Kikou
Error
Caribbeanlover
loura
Suus
silly-one
Burn
Alex
Cheesegirl
Pompoen
luisa
claudiaveronique
sanne-84
Bacio
Sterre
Rizzo
Kowalski
Caramba
Ibbeltje
SuzieQ
Niekske
Paper Crown
Esperanza
Ilovethe90s
Arwyn
Flippin' Bitch
Green_Pepper
Inge
Poubelle
Fearie
Bliss
VeryCherry
SoGood
Happinaz
strawberry
KOL
June
Rush
Minx
Shisha
Jeanette
bolus26
Lady Starstruck
Livine
Ooh La La!
Silver
Blond
Marin
73 plaatsers
Pagina 2 van 9
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat trek jij aan met de kerst?
Ik moet nog op zoek voor iets leuks voor kerst!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
zoiets trekt de vriendin van mijn broertje waarschijnlijk aan, dus mijn jurkje valt nog heel erg mee
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb echt nog geen flauw idee. Eerst maar eens kijken hoe groot mijn buik tegen die tijd is. Maar ik heb hier nog wel wat nette jurkjes in de kast hangen. Dus als ik die nog pas denk ik niet dat ik iets nieuws ga kopen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Mooi Reva!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
@ rush, ik weet het zo niet die rokjes vind ze ook erg moeilijk te combineren, denk dat er zelfs voor die prijs mooiere dingen te krijgen zijn
Minx- Lady Post-a-lot
Ik draag meestal zulke rokjes, alleen dan zonder glitters natuurlijk haha! Ik heb 2 simpele zwarte blousjes er bij besteld en zal thuis wel even kijken wat leuk staat.Minx schreef:@ rush, ik weet het zo niet die rokjes vind ze ook erg moeilijk te combineren, denk dat er zelfs voor die prijs mooiere dingen te krijgen zijn
Denk dat ik sowieso voor het 'effen' rokje ga en niet die met die pailletten, die vind ik toch te opvallend.
Rush- Lady Post-a-lot
Die rokjes heb ik ook zit erg lekker , maar ik vind deze gewoon net niet. Op de een of andere manier vind ik ze er toch goedkoop uit zien.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ben daarom ook heel benieuwd, haha. Vorig jaar had ik wel iets duurs gekocht, voor €50 en die heb ik achteraf niet gedragen. Daarom kies ik nu liever voor een beetje veilig.
Rush- Lady Post-a-lot
heb je dat niet meer in de kast liggen dan?
Minx- Lady Post-a-lot
Nee die heb ik verkocht op het forum omdat ik 'm toch ook niet zou gaan dragen. Het was een jurkje en ik had het me echt voor genomen om 'm aan te trekken. Maar ik voelde er me totaal niet lekker in. Ik draag nooit jurkjes, dus dat was eigenlijk gewoon een miskoop.Minx schreef:heb je dat niet meer in de kast liggen dan?
Maar het hoeft van mij ook geen luxe uit te stralen of duur, als het maar meer kerst achtig is dan een spijkerbroek met een trui.
Rush- Lady Post-a-lot
http://www.hm.com/nl/product/05210?article=05210-B#article=05210-A
en zoiets dan? is ook van de h&m trouwens, daar dan een mooie panty oid onder en een mooi vestje of colbertje. Net iets meer kerstig
en zoiets dan? is ook van de h&m trouwens, daar dan een mooie panty oid onder en een mooi vestje of colbertje. Net iets meer kerstig
Minx- Lady Post-a-lot
Ik draag geen jurkjes.
En ik zou er ook behoorlijk mee uit de toon vallen. Beide families doffen zich niet op voor kerst, dus ik hou het lekker gewoon, met een glittertje.
Als het leuk is tenminste. Ik ontvang het volgende week.
En ik zou er ook behoorlijk mee uit de toon vallen. Beide families doffen zich niet op voor kerst, dus ik hou het lekker gewoon, met een glittertje.
Als het leuk is tenminste. Ik ontvang het volgende week.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb nog een veel te duur, super leuk jurkje van vorig jaar. 2 keer aangehad dus zal hem dit jaar weer uit de kast trekken.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik dacht te weten wat ik wilde dragen voor kerst en O&N, maar daar ben ik op terug gekomen. Ik moet dus nog even kijken. Maar denk dat ik gewoon iets uit de kast trek.
Gast- Gast
Maura schreef:Ik dacht te weten wat ik wilde dragen voor kerst en O&N, maar daar ben ik op terug gekomen. Ik moet dus nog even kijken. Maar denk dat ik gewoon iets uit de kast trek.
Die zilvere broek toch? Toch niet?
SoGood- Ratel
Reva schreef:Harrison schreef:Ik heb een heeel leuk jurkje! Zit alleen op m'n telefoon dus kan hem even niet laten zien.
Lijkt mij überhaupt niet goed voor je telefoon
Beter dan met twee.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Deze
of deze:
of deze met een zwart shirtje:
of deze:
of deze met een zwart shirtje:
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Iets wat lekker zit Ik koop niks bijzonders voor de kerst. We vieren het een dag bij mijn moeder met de familie en mijn moeder heeft al gezegd trek maar wat makkelijks aan en neem je pantoffels mee:lol:
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Hahaha, sukkels.June schreef:Reva schreef:Harrison schreef:Ik heb een heeel leuk jurkje! Zit alleen op m'n telefoon dus kan hem even niet laten zien.
Lijkt mij überhaupt niet goed voor je telefoon
Beter dan met twee.
Gast- Gast
ehm...mijn spijkerbroek en mn sloffen denk ik!
Ik vier het 1 dag gewoon thuis met mijn jongens en de andere dag bij mijn schoonouders thuis, waarbij we de hele avond droge grapjes maken hangend op de bank en misschien nog een spelletje doen en wat gourmetten. Ik dof me daar eigenlijk nooit voor op!
Gewoon lekker, gezellig als 'mezelf.'
Ik vier het 1 dag gewoon thuis met mijn jongens en de andere dag bij mijn schoonouders thuis, waarbij we de hele avond droge grapjes maken hangend op de bank en misschien nog een spelletje doen en wat gourmetten. Ik dof me daar eigenlijk nooit voor op!
Gewoon lekker, gezellig als 'mezelf.'
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Sogood schreef:Maura schreef:Ik dacht te weten wat ik wilde dragen voor kerst en O&N, maar daar ben ik op terug gekomen. Ik moet dus nog even kijken. Maar denk dat ik gewoon iets uit de kast trek.
Nee, ik durf dat toch nog niet aan.
Gast- Gast
Maura schreef:Sogood schreef:Maura schreef:Ik dacht te weten wat ik wilde dragen voor kerst en O&N, maar daar ben ik op terug gekomen. Ik moet dus nog even kijken. Maar denk dat ik gewoon iets uit de kast trek.
Oei, ik bedoelde zilverennnn broek. Anyway, je moet aandoen waar jij je prettig in voelt.
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Maura schreef:Sogood schreef:Maura schreef:Ik dacht te weten wat ik wilde dragen voor kerst en O&N, maar daar ben ik op terug gekomen. Ik moet dus nog even kijken. Maar denk dat ik gewoon iets uit de kast trek.
Oei, ik bedoelde zilverennnn broek. Anyway, je moet aandoen waar jij je prettig in voelt.
Och, ik begreep het hoor.
En klopt. Ik ben nog niet zo ver, denk ik, dat ik me daar al prettig in voel. Maar komt goed.
Gast- Gast
Ik wil deze graag voor Kerst hebben
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik heb werkelijk nog geen flauw idee. Weet nog niet eens wat ik precies ga doen met kerst, laat staan wat ik aan doe. Waarschijnlijk zit ik net als andere jaren voornamelijk binnen, dus ga geen nieuwe outfit(s) aanschaffen. Ik draag gewoon iets dat ik nog heb hangen (misschien wel hetzelfde als vorig jaar kerst of een jurkje dat ik nu 1x heb aan gehad met een bruiloft).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 2 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Wat trek ik aan??
» Ik heb zo'n trek in...
» Wat trek je aan bij een date?
» Wat trek jij aan vandaag?
» Hoe trek ik het me minder aan?
» Ik heb zo'n trek in...