Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat trek jij aan met de kerst?

+69
Parisienne
Sugarfall
Muurvlindertje
Atelier Madame
_Cyn_
Fortissimo
minoessepoes
Jerry
Mizz_S
Bluestar
Zwerver
Elliot
Plien84
Printje
Highway
Zonnetje
Sayuri
_Lacey_
Lenster
Thunder
Antibes
Kikou
Error
Caribbeanlover
loura
Suus
silly-one
Burn
Alex
Cheesegirl
Pompoen
luisa
claudiaveronique
sanne-84
Bacio
Sterre
Rizzo
Kowalski
Caramba
Ibbeltje
SuzieQ
Niekske
Paper Crown
Esperanza
Ilovethe90s
Arwyn
Flippin' Bitch
Green_Pepper
Inge
Poubelle
Fearie
Bliss
VeryCherry
SoGood
Happinaz
strawberry
KOL
June
Rush
Minx
Shisha
Jeanette
bolus26
Lady Starstruck
Livine
Ooh La La!
Silver
Blond
Marin
73 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 2 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Jeanette wo 14 nov 2012 - 23:27

Ik moet nog op zoek voor iets leuks voor kerst!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 2 Empty Re: Wat trek jij aan met de kerst?

Bericht  Minx wo 14 nov 2012 - 23:29

zoiets trekt de vriendin van mijn broertje waarschijnlijk aan, dus mijn jurkje valt nog heel erg mee smile

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 2 250015-0014?$productoverwiev2_2$
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shisha wo 14 nov 2012 - 23:31

Ik heb echt nog geen flauw idee. Eerst maar eens kijken hoe groot mijn buik tegen die tijd is. Maar ik heb hier nog wel wat nette jurkjes in de kast hangen. Dus als ik die nog pas denk ik niet dat ik iets nieuws ga kopen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 23:31

Mooi Reva!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Minx wo 14 nov 2012 - 23:32

@ rush, ik weet het zo niet die rokjes vind ze ook erg moeilijk te combineren, denk dat er zelfs voor die prijs mooiere dingen te krijgen zijn
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 23:34

Minx schreef:@ rush, ik weet het zo niet die rokjes vind ze ook erg moeilijk te combineren, denk dat er zelfs voor die prijs mooiere dingen te krijgen zijn
Ik draag meestal zulke rokjes, alleen dan zonder glitters natuurlijk haha! Ik heb 2 simpele zwarte blousjes er bij besteld en zal thuis wel even kijken wat leuk staat.

Denk dat ik sowieso voor het 'effen' rokje ga en niet die met die pailletten, die vind ik toch te opvallend. Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx wo 14 nov 2012 - 23:38

Die rokjes heb ik ook zit erg lekker smile, maar ik vind deze gewoon net niet. Op de een of andere manier vind ik ze er toch goedkoop uit zien.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 23:47

Ik ben daarom ook heel benieuwd, haha. Vorig jaar had ik wel iets duurs gekocht, voor €50 en die heb ik achteraf niet gedragen. Daarom kies ik nu liever voor een beetje veilig. Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx wo 14 nov 2012 - 23:48

heb je dat niet meer in de kast liggen dan?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 23:52

Minx schreef:heb je dat niet meer in de kast liggen dan?
Nee die heb ik verkocht op het forum omdat ik 'm toch ook niet zou gaan dragen. Het was een jurkje en ik had het me echt voor genomen om 'm aan te trekken. Maar ik voelde er me totaal niet lekker in. Ik draag nooit jurkjes, dus dat was eigenlijk gewoon een miskoop.

Maar het hoeft van mij ook geen luxe uit te stralen of duur, als het maar meer kerst achtig is dan een spijkerbroek met een trui. Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx do 15 nov 2012 - 0:00

http://www.hm.com/nl/product/05210?article=05210-B#article=05210-A

en zoiets dan? is ook van de h&m trouwens, daar dan een mooie panty oid onder en een mooi vestje of colbertje. Net iets meer kerstig
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush do 15 nov 2012 - 0:14

Ik draag geen jurkjes. Wink

En ik zou er ook behoorlijk mee uit de toon vallen. Beide families doffen zich niet op voor kerst, dus ik hou het lekker gewoon, met een glittertje.

Als het leuk is tenminste. Ik ontvang het volgende week. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SoGood do 15 nov 2012 - 1:13

Ik heb nog een veel te duur, super leuk jurkje van vorig jaar. 2 keer aangehad dus zal hem dit jaar weer uit de kast trekken.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 1:14

Ik dacht te weten wat ik wilde dragen voor kerst en O&N, maar daar ben ik op terug gekomen. Ik moet dus nog even kijken. Maar denk dat ik gewoon iets uit de kast trek.

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 15 nov 2012 - 1:22

Maura schreef:Ik dacht te weten wat ik wilde dragen voor kerst en O&N, maar daar ben ik op terug gekomen. Ik moet dus nog even kijken. Maar denk dat ik gewoon iets uit de kast trek.

Die zilvere broek toch? Toch niet?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  June do 15 nov 2012 - 1:28

Reva schreef:
Harrison schreef:Ik heb een heeel leuk jurkje! Zit alleen op m'n telefoon dus kan hem even niet laten zien.

Lijkt mij überhaupt niet goed voor je telefoon :nopompom:

Beter dan met twee.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  KOL do 15 nov 2012 - 2:36

Deze

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 2 TW128025201%20-%20Reza%20Dress_Deep%20Lake

of deze:
Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 2 REZA-DRESS

of deze met een zwart shirtje:
Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 2 Large
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  strawberry do 15 nov 2012 - 2:42

Iets wat lekker zit Very Happy Ik koop niks bijzonders voor de kerst. We vieren het een dag bij mijn moeder met de familie en mijn moeder heeft al gezegd trek maar wat makkelijks aan en neem je pantoffels mee:lol:
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 3:15

June schreef:
Reva schreef:
Harrison schreef:Ik heb een heeel leuk jurkje! Zit alleen op m'n telefoon dus kan hem even niet laten zien.

Lijkt mij überhaupt niet goed voor je telefoon :nopompom:

Beter dan met twee.
Hahaha, sukkels.

Gast
Gast

Bericht  Happinaz do 15 nov 2012 - 3:47

ehm...mijn spijkerbroek en mn sloffen denk ik! Very Happy

Ik vier het 1 dag gewoon thuis met mijn jongens en de andere dag bij mijn schoonouders thuis, waarbij we de hele avond droge grapjes maken hangend op de bank en misschien nog een spelletje doen en wat gourmetten. Ik dof me daar eigenlijk nooit voor op!
Gewoon lekker, gezellig als 'mezelf.'
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 3:55

Sogood schreef:
Maura schreef:Ik dacht te weten wat ik wilde dragen voor kerst en O&N, maar daar ben ik op terug gekomen. Ik moet dus nog even kijken. Maar denk dat ik gewoon iets uit de kast trek.

Nee, ik durf dat toch nog niet aan.

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 15 nov 2012 - 3:57

Maura schreef:
Sogood schreef:

Oei, ik bedoelde zilverennnn broek. Anyway, je moet aandoen waar jij je prettig in voelt. Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 2 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 15 nov 2012 - 4:22

Sogood schreef:
Maura schreef:
Sogood schreef:

Oei, ik bedoelde zilverennnn broek. Anyway, je moet aandoen waar jij je prettig in voelt. Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 2 561177

Och, ik begreep het hoor. Wink

En klopt. Ik ben nog niet zo ver, denk ik, dat ik me daar al prettig in voel. Maar komt goed. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry do 15 nov 2012 - 4:45

Ik wil deze graag voor Kerst hebben smile

Wat trek jij aan met de kerst? - Pagina 2 074018323-L
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Bliss do 15 nov 2012 - 4:54

Ik heb werkelijk nog geen flauw idee. Weet nog niet eens wat ik precies ga doen met kerst, laat staan wat ik aan doe. Waarschijnlijk zit ik net als andere jaren voornamelijk binnen, dus ga geen nieuwe outfit(s) aanschaffen. Ik draag gewoon iets dat ik nog heb hangen (misschien wel hetzelfde als vorig jaar kerst of een jurkje dat ik nu 1x heb aan gehad met een bruiloft).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: