Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb je wel eens een advocaat gehad?

+23
boekenwurm83
JD
SuperGrover
Toedels
Floor
Lady4
Sanne
Rouxxxe
Stuiterbal
RYW
Mouse10
tuttebel
Rush
Roxi3
Hoochie
Joli86
Mint
slaatje
Vino
Tiana
Antibes
Cow
Sarah1985
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 5:44

Uiteraard hoef je niet in detail te treden maar ik ben benieuwd of het je de tijd en het geld (eventueel gesubsidieerd) waard was? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 5:47

Nee, niet nodig :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Sarah1985 wo 14 nov 2012 - 5:48

Ja twee keer. 1 keer door een autoongeluk. Is allemaal betaald door de verzekering

En mijn man eens voor zijn bedrijf. Hij had met 3 anderen ergens gewerkt en dat bedrijf wou hun niet betalen. Heel gedoe geweest en een uur voor de rechtzaak begon had het bedrijf betaald. We hebben toen de kosten gedeeld met zn 4en. Het is het waard geweest want we kregen uiteindelijk meer geld terug
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 5:52

Harrison schreef:Nee, niet nodig :p
Waar is de "vind ik leuk" knop. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Cow wo 14 nov 2012 - 5:54

Mijn vriend heeft er 1 ivm de (v)echtscheiding. Noodzakelijk kwaad dus.....Duur geintje inmiddels maar we zijn er bijna vanaf na dik 2½ jaar
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Antibes wo 14 nov 2012 - 5:55

Ik niet, mijn pap wel jarenlang. Wel grappig, die man zag je ook vaak op TV langskomen haha.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Tiana wo 14 nov 2012 - 5:58

Ik heb een advocaat van een letselschadebureau, doordat ik zo'n 3 jaar geleden aangereden ben en nog steeds niet volledig hersteld ben. Ik hoef er niks voor te betalen.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 6:20

Nee, nog nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Vino wo 14 nov 2012 - 6:25

Nee, gelukkig niet
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  slaatje wo 14 nov 2012 - 6:31

Ja, helaas wel. Om de man aan te klagen die mij aangerand heeft toen ik 18 was. De advocaat was prodeo. Schadevergoeding was 140 gulden (daar betaalde hij de kosten voor de rechtzaak van) en 40 uur dienstverlening. Op zich was mijn punt wel gemaakt (de kerel loog uiteraard dat ie niets gedaan had) en daar ging het me ook om.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Mint wo 14 nov 2012 - 6:38

Ik ook niet. Een vriend van me wel ivm een scheiding. Die heeft daar op zich niet echt spijt van, maar het kostte hem handen vol geld.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 6:46

Ik heb op dit moment een advocaat.

Edit: dit komt volledig voor eigen kosten, maar hopelijk komt er goed nieuws uit, dus dan worden de kosten betaald door de tegenpartij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Joli86 wo 14 nov 2012 - 8:53

Vino schreef:Nee, gelukkig niet

+1
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Hoochie wo 14 nov 2012 - 8:53

Nee nog nooit.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Roxi3 wo 14 nov 2012 - 8:58

Nee, nog nooit nodig gehad.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 9:00

Ja, toen was ik 17. Bij forumster zal nu wel een kwartje vallen waar het over ging, aangezien ze het er vanmiddag nog over had. Laughing

Ik heb overigens geen idee wie dat destijds betaald heeft.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  tuttebel wo 14 nov 2012 - 9:48

ik niet maar mijn vriend wel. Dat werd allemaal via de fnv geregeld omdat het temaken had met onterecht ontslag dus dat was wel heel fijn
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Mouse10 wo 14 nov 2012 - 9:54

Nee ikzelf niet, mijn ouders wel vanwege een scheiding.
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  RYW wo 14 nov 2012 - 10:03

Ja, een keer alleen, met mijn scheiding, mijn vader ook een keer ivm ontslag, mijn vriend een keer alleen ook ivm ontslag, en mijn vriend en ik gezamenlijk nu helaas voor de tweede keer, in verband met de omgang met zijn zoontje.

Voorlopig is de stand 3-1 in het positieve, de laatste zaak loopt nog. Met mijn scheiding had ik een toevoeging,waardoor ik voor 90 euro gescheiden ben, en het gaf me zoveel rust die zaak uit handen te geven aan een professional. Zo ook met de erkenning van mijn vriends zoon, dat was zonder toevoeging maar zeker het geld waard. Mijn vaders zaak was ook zeker de kosten waard. Mijn ouders kregen geen toevoeging, maar hadden zonder de advocaat nooit gewonnen van de smerige trucjes die ingezet werden. Nu hebben ze wel gewonnen, mijn vader heeft een flinke ontslagvergoeding gekregen en hun advocaatskosten zijn vergoed door de tegenpartij, dus uiteindelijk hebben ze dat geld er ook weer uitgekregen. De laatste zaak van mijn vriend tegen zijn ex om een omgangsregeling te eisen voor zijn zoon is helaas nog lang niet ten einde, maar nogmaals, de rust die het biedt dat een prof zich ermee bezig houdt maakt dat we het zelf beter kunnen loslaten, en dat is me heel veel waard zo in onze stressvolle levens.

Als je verder vragen hebt kan je natuurlijk een PM sturen smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 10:04

Mijn ouders enkel. Hadden een huis gekocht. En na aankoop bleek het ouede huis (met asbest) onder de grond te zijn gestopt. Dus slopen, laag zand erover en opnieuw bouwen. Mijn ouders konden niets met de tuin. Ze hebben het gewonnen en de grond is gesaneerd op kosten van de verkopende partij.

De tuin was bij aankoop één groot oerwoud. Dus echt zien konden ze het ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Lady4 wo 14 nov 2012 - 10:49

Cow schreef:Mijn vriend heeft er 1 ivm de (v)echtscheiding. Noodzakelijk kwaad dus.....Duur geintje inmiddels maar we zijn er bijna vanaf na dik 2½ jaar
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Cow wo 14 nov 2012 - 19:21

Lady4 schreef:
Cow schreef:Mijn vriend heeft er 1 ivm de (v)echtscheiding. Noodzakelijk kwaad dus.....Duur geintje inmiddels maar we zijn er bijna vanaf na dik 2½ jaar

????
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Stuiterbal wo 14 nov 2012 - 19:59

Ja helaas wel !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Rouxxxe do 15 nov 2012 - 5:28

Nee, gelukkig nog nooit nodig gehad.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Sanne do 15 nov 2012 - 6:32

Zazou schreef:Ik heb op dit moment een advocaat.

Edit: dit komt volledig voor eigen kosten, maar hopelijk komt er goed nieuws uit, dus dan worden de kosten betaald door de tegenpartij.

Hou je er rekening mee dat, ook als je in het gelijk wordt gesteld, je niet je volledige kosten voor de advocaat terug krijgt via de wederpartij? Er zijn vaste tarieven voor en die tarieven zijn doorgaans lager dan wat je kwijt bent aan de advocaat.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb je wel eens een advocaat gehad? Empty Re: Heb je wel eens een advocaat gehad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum