Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is er in jouw omgeving te doen voor kinderen

+17
Flower_L
Floor
Thunder
Juutjepetuutje
kwak
Jade
Tania
Mom-Of-3
PapillonRose
Parisienne
Annie24
Happydobby
-Ieniemienie-
Fenna
M@niek
Susan
Twellie
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is er in jouw omgeving te doen voor kinderen - Pagina 2 Empty Re: Wat is er in jouw omgeving te doen voor kinderen

Bericht  Thunder wo 14 nov 2012 - 10:12

Flower_L schreef:
Rataplan schreef:Flower, je woont in Z. toch? We kunnen ook een keer samen naar Ballorig, kunnen de jongens samen spelen. smile

Yup! Denk dat ballorig tijdens mijn verlof geregeld bezocht gaat worden. L vindt het helemaal leuk en leeft zich fijn uit, en ik heb even rust smile al moest ik vorige week nog wel mee van de glijbaan Cool

Nou, als je het leuk vindt, dan spreken we toch een keer af? PM maar als zin en tijd hebt smile .

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is er in jouw omgeving te doen voor kinderen - Pagina 2 Empty Re: Wat is er in jouw omgeving te doen voor kinderen

Bericht  Flower_L wo 14 nov 2012 - 10:21

Ok, doe k !

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  M-G wo 14 nov 2012 - 13:56

Parken, speeltuinen (indoor en outdoor), kinderboerderijen, binnen zwembaden, buiten zwembaden, attractiepark slagharen, Plopsa indoor, waterspeeltuin, midgetgolf, klimparadijs en vast nog wel meer maar dat zal ik de komende jaren misschien nog wel ontdekken met een kleine op komst.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Roodkapje wo 14 nov 2012 - 15:26

Susan schreef:Je moet eigenlijk komen als het huis van Sinterklaas er is, dat is helemaal leuk.

Wij gaan! Jij ook? En de geitenboerderij is weer heel dicht bij mij! De kindjes vinden dat zo leuk...
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Susan wo 14 nov 2012 - 20:12

Roodkapje schreef:
Susan schreef:Je moet eigenlijk komen als het huis van Sinterklaas er is, dat is helemaal leuk.

Wij gaan! Jij ook? En de geitenboerderij is weer heel dicht bij mij! De kindjes vinden dat zo leuk...

Ja, wij gaan ook, ik moet alleen nog even kijken op welk tijdstip het het handigste is.

Die geitenboerderij is zeker leuk. Ik was laatst een keer naar iets soortgelijks gegaan, althans, dat dacht ik, maar het was daar lang niet zo leuk, eigenlijk was het maar een zooitje en helemaal niet kindvriendelijk of zelfs maar bezoekersvriendelijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Muppetje wo 14 nov 2012 - 20:13

Jetje schreef:
Susan schreef:In deze stad zijn heel veel grote speeltuinen waar je ook ijs, chips, limonade, et cetera kan kopen en waar openbare toiletten zijn. Soms moet je 50 eurocent entree betalen per kind, soms is het gratis. In sommige speeltuinen is in de zomer zelfs een zwemgelegenheid, bijvoorbeeld een klein zwembad of een zwemplas. Er zijn ook tientallen kleinere speeltuinen. Verder zijn er twee openluchtzwembaden, drie overdekte zwembaden, er is een indoorspeeltuin, er zijn twee gewone kinderboerderijen en in een dorp verderop is nog een geitenboerderij die open is voor publiek en waar kinderen de geitjes kunnen voeren en een flesje kunnen geven, waar je op een pony kunt rijden en in de zomer zelfs een roeibootje kunt huren en kunt kamperen. Er zijn ook veel musea. Je kunt met de bus naar het strand.

Dit dus Wat is er in jouw omgeving te doen voor kinderen - Pagina 2 1578173417 Wink

Dit dan denk ik. Al zou ik van de helft niet weten waar ik t zou moeten vinden....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  woezel do 15 nov 2012 - 1:48

Wij hebben hier in het dorp, kleine speeltuintjes, hertenkamp en een zwembad.

Susan, waar is het huis van sinterklaas? Via google kom ik op het westfries museum in 2011. Dit jaar ook daar?

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Roodkapje do 15 nov 2012 - 3:19

woezel schreef:Wij hebben hier in het dorp, kleine speeltuintjes, hertenkamp en een zwembad.

Susan, waar is het huis van sinterklaas? Via google kom ik op het westfries museum in 2011. Dit jaar ook daar?

Zit in L.eiden, zo leuk! Huis van sinterklaas met een ligbad vol pepernoten etc. Elke keer weer een succes!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: