Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het valt mij op..

+33
Serena
Susan
Tazz
Zwerver
rapa nui
Antibes
Atelier Madame
Polly
Stuiterbal
Parel
Snoes
Caresses
Rumble
Lenthe
Snoopy
Shisha
Sam
Lousanne
Rush
Happinaz
Caramba
Plien84
Kowalski
Jade
Dennenappel
Bubbelicious
Mermaid
Steep
Marin
VeryCherry
Caroow
Zora
Carmen_
37 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Snoes wo 14 nov 2012 - 21:52

Het is ook maar net hoe je het opvat. De meeste mensen die hier reageren, zijn voor mij wel bekend in die zin dat ik ze wel eens voorbij zie komen met posten. Maar ze zijn voor mij dan weer niet bekend in die zin dat ik weinig tot niets weet over sommigen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  luenca wo 14 nov 2012 - 21:57

ondanks dat ik al jaren lid ben van het forum lees ik vaker mee dan ik post, alhoewel ik niet alleen maar lees toch, denk ik niet dat ik echt bekend ben...
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Elliot wo 14 nov 2012 - 21:58

Oh kom op jongens, gaat nou iedereen in dit topic zeggen dat ze zichzelf zo onbekend vinden? Ik krijg er een beetje de kriebels van.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  luenca wo 14 nov 2012 - 22:03

Caroline. schreef:Oh kom op jongens, gaat nou iedereen in dit topic zeggen dat ze zichzelf zo onbekend vinden? Ik krijg er een beetje de kriebels van.



dat was toch de vraag of heb ik die verkeerd geinterpeteerd?Very Happy
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Parel wo 14 nov 2012 - 22:06

Ik geloof dat ik de onbekenden-rol prima van me afgeschud heb in het laatste 1,5 jaar Very Happy

Sterker nog, heb deze naam nu weer 4 maanden en 2081 berichten.. zijn toch mooi zo´n 500 berichten pm, neerkomend op 125 berichten pw .. Embarassed


Laatst aangepast door Parel op wo 14 nov 2012 - 22:08; in totaal 1 keer bewerkt
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Elliot wo 14 nov 2012 - 22:06

Nee de vraag was waarom veel forummers dat over zichzelf zeggen terwijl ze dat niet zijn! Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Parel wo 14 nov 2012 - 22:08

Caroline. schreef:Nee de vraag was waarom veel forummers dat over zichzelf zeggen terwijl ze dat niet zijn! Wink

Ik gok valse bescheidenheid!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  luenca wo 14 nov 2012 - 22:09

Caroline. schreef:Nee de vraag was waarom veel forummers dat over zichzelf zeggen terwijl ze dat niet zijn! Wink

ow maar ik heb eigenlijk geen idee of ik nou wel of niet bekend ben, maar van mezelf uit lijk ik me redelijk onbekend haha
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Stuiterbal wo 14 nov 2012 - 22:15

Ik heb zo'n vermoeden dat ik best.......... ja ja BEKEND ben ! Het valt mij op.. - Pagina 4 281626781
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Elliot wo 14 nov 2012 - 22:18

Parel, ik houd niet van valse bescheidenheid! Net als van die mensen die eerst 10 foto's van zichzelf op facebook zetten en als er dan iemand reageert met 'leuke foto' zeggen ze: Nee joh, ik ben zo lelijk, dit is echt zo'n vreselijke foto!

Het valt mij op.. - Pagina 4 878948377
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Susan wo 14 nov 2012 - 22:20

Maar wat is er nou bescheiden aan om jezelf onbekend te vinden op een forum? Het is toch geen enorme prestatie of geweldige eigenschap om wel bekend te zijn op een forum?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Elliot wo 14 nov 2012 - 22:22

Nee Susan, dat is het ook niet, maar ik heb bij sommige forummers het idee dat ze alleen maar zeggen dat ze onbekend zijn zodat ze van anderen te horen krijgen dat ze dat echt niet zijn. En dat vind ik valse bescheidenheid.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Susan wo 14 nov 2012 - 22:25

Ik heb eerder het idee dat sommige mensen er eerder trots op zijn dat ze niet zo bekend zijn, in de zin dat het forum niet echt een grote rol speelt in hun leven.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 22:26

Ik denk dat dat idee van onbekend zijn ook een beetje voortkomt uit reacties in vragenlijstjes cq. topics van 'zeg wat over de forummer boven je'. Dan wordt er regelmatig over mensen die in dit topic als bekend worden bestempeld gezegd dat iemand niet zoveel over die persoon weet en dus weinig kan zeggen. De meeste forummers in dit topic zie ik ook als bekend omdat ik hun avatar herken en ik ze dus vaker heb zien reageren, maar over veel van hen kan ik echt helemaal niets vertellen, nog niet waar ze ongeveer wonen of wat ze in het dagelijks leven doen. In feite zijn ze dan dus toch best onbekend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Happinaz wo 14 nov 2012 - 22:38

Sam schreef:Happinaz, jij bent toch tweeling mama?

Ik wilde eigenlijk ook reageren in dat andere topic met een voorstelbericht, maar dacht toen ineens dat ik vast niet meer onbekend ben, na alle lieve reacties in mijn 'vriend ten huwelijk vragen' topic Laughing

Klopt! Een hele trotse! Very Happy
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Polly wo 14 nov 2012 - 22:58

It's me schreef:Ik denk dat dat idee van onbekend zijn ook een beetje voortkomt uit reacties in vragenlijstjes cq. topics van 'zeg wat over de forummer boven je'. Dan wordt er regelmatig over mensen die in dit topic als bekend worden bestempeld gezegd dat iemand niet zoveel over die persoon weet en dus weinig kan zeggen. De meeste forummers in dit topic zie ik ook als bekend omdat ik hun avatar herken en ik ze dus vaker heb zien reageren, maar over veel van hen kan ik echt helemaal niets vertellen, nog niet waar ze ongeveer wonen of wat ze in het dagelijks leven doen. In feite zijn ze dan dus toch best onbekend.

Inderdaad. Ik herken veel namen en avatars, maar ik weet bijna niets over de meeste forummers. Sommige info interesseert me ook niet, zoals bijvoorbeeld hoeveel katten iemand heeft. Ik vertel zelf trouwens ook bijna niets over wat er speelt in mijn leven, ik vind het dus ook totaal niet vreemd dat mensen geen goed beeld over elkaar kunnen vormen - de meeste forummers willen toch graag anoniem blijven.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 23:02

Polly schreef:
It's me schreef:Ik denk dat dat idee van onbekend zijn ook een beetje voortkomt uit reacties in vragenlijstjes cq. topics van 'zeg wat over de forummer boven je'. Dan wordt er regelmatig over mensen die in dit topic als bekend worden bestempeld gezegd dat iemand niet zoveel over die persoon weet en dus weinig kan zeggen. De meeste forummers in dit topic zie ik ook als bekend omdat ik hun avatar herken en ik ze dus vaker heb zien reageren, maar over veel van hen kan ik echt helemaal niets vertellen, nog niet waar ze ongeveer wonen of wat ze in het dagelijks leven doen. In feite zijn ze dan dus toch best onbekend.

Inderdaad. Ik herken veel namen en avatars, maar ik weet bijna niets over de meeste forummers. Sommige info interesseert me ook niet, zoals bijvoorbeeld hoeveel katten iemand heeft. Ik vertel zelf trouwens ook bijna niets over wat er speelt in mijn leven, ik vind het dus ook totaal niet vreemd dat mensen geen goed beeld over elkaar kunnen vormen - de meeste forummers willen toch graag anoniem blijven.
Voor mij ben jij overigens ook precies een voorbeeld van wat ik bedoel. Ik ken je naam, ik herken je avatar heel duidelijk, maar ik zou niets concreets over je kunnen vertellen. Maar je zegt zelf ook al dat je daar weinig over meldt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Polly wo 14 nov 2012 - 23:05

It's me schreef:
Polly schreef:
It's me schreef:Ik denk dat dat idee van onbekend zijn ook een beetje voortkomt uit reacties in vragenlijstjes cq. topics van 'zeg wat over de forummer boven je'. Dan wordt er regelmatig over mensen die in dit topic als bekend worden bestempeld gezegd dat iemand niet zoveel over die persoon weet en dus weinig kan zeggen. De meeste forummers in dit topic zie ik ook als bekend omdat ik hun avatar herken en ik ze dus vaker heb zien reageren, maar over veel van hen kan ik echt helemaal niets vertellen, nog niet waar ze ongeveer wonen of wat ze in het dagelijks leven doen. In feite zijn ze dan dus toch best onbekend.

Inderdaad. Ik herken veel namen en avatars, maar ik weet bijna niets over de meeste forummers. Sommige info interesseert me ook niet, zoals bijvoorbeeld hoeveel katten iemand heeft. Ik vertel zelf trouwens ook bijna niets over wat er speelt in mijn leven, ik vind het dus ook totaal niet vreemd dat mensen geen goed beeld over elkaar kunnen vormen - de meeste forummers willen toch graag anoniem blijven.
Voor mij ben jij overigens ook precies een voorbeeld van wat ik bedoel. Ik ken je naam, ik herken je avatar heel duidelijk, maar ik zou niets concreets over je kunnen vertellen. Maar je zegt zelf ook al dat je daar weinig over meldt.

Ik vraag me ook af wie jij bent trouwens, want ik zag in een ander topic dat we uit dezelfde regio komen. Ik schrijf af en toe wel eens iets persoonlijks hoor, maar dan haal ik het altijd weer binnen 24 uur weg. Als ik hier precies schrijf wat ik doe ben ik veel te herkenbaar en dat vind ik niet prettig met het aantal stille meelezers.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Atelier Madame wo 14 nov 2012 - 23:19

It's me schreef:Ik denk dat dat idee van onbekend zijn ook een beetje voortkomt uit reacties in vragenlijstjes cq. topics van 'zeg wat over de forummer boven je'. Dan wordt er regelmatig over mensen die in dit topic als bekend worden bestempeld gezegd dat iemand niet zoveel over die persoon weet en dus weinig kan zeggen. De meeste forummers in dit topic zie ik ook als bekend omdat ik hun avatar herken en ik ze dus vaker heb zien reageren, maar over veel van hen kan ik echt helemaal niets vertellen, nog niet waar ze ongeveer wonen of wat ze in het dagelijks leven doen. In feite zijn ze dan dus toch best onbekend.

Je formuleert het precies goed! Ik heb meer dan genoeg post inmiddels en mensen kennen me vast wel bij naam. Maar wie of wat ik ben in het dagelijkse leven zullen de ,eerste niet weten. Heb geloof ik 2 forummers op Facebook en Thats it. Dus ja dan voel je je onbekend als er in een topic wordt gezegd door meerdere forummers dat ze niets over je weten.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  luenca do 15 nov 2012 - 0:41

Susan schreef:Ik heb eerder het idee dat sommige mensen er eerder trots op zijn dat ze niet zo bekend zijn, in de zin dat het forum niet echt een grote rol speelt in hun leven.



dat dus, thanks susan.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Antibes do 15 nov 2012 - 0:46

shygirl87 schreef:
Susan schreef:Ik heb eerder het idee dat sommige mensen er eerder trots op zijn dat ze niet zo bekend zijn, in de zin dat het forum niet echt een grote rol speelt in hun leven.



dat dus, thanks susan.

Haha, inderdaad. En wat ik dan weer grappig vind, is dat sommige van die forummers juist erg betrokken/fel/emotioneel zijn op het forum waardoor ik juist het idee heb dat het forum wél een grote rol speelt. Volgens mij heeft bekendheid daar vrij weinig mee te maken.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Elliot do 15 nov 2012 - 0:57

shygirl87 schreef:
Susan schreef:Ik heb eerder het idee dat sommige mensen er eerder trots op zijn dat ze niet zo bekend zijn, in de zin dat het forum niet echt een grote rol speelt in hun leven.



dat dus, thanks susan.

Huh in jouw geval snap ik niet zo goed hoe je Susans voorbeeld op jezelf kunt betrekken. Ik vind jou namelijk altijd best wel betrokken/emotioneel reageren.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  rapa nui do 15 nov 2012 - 1:02

Ik denk dat mensen ook denken dat ze onbekend zijn omdat ze nooit genoemd worden in lijstjes, ze niet genoemd worden in een "waar is" topic ook al zijn ze een paar weken niet geweest, ze geen verjaardagstopic krijgen en omdat er misschien regelmatig niet echt op hun gereageerd wordt. Als ze dan ook verder niet veel persoonlijke info. geven dan kan ik me voorstellen dat je denkt een onbekende forummer te zijn. Ik denk dat ze dat gevoel van stiekem daarop trots te zijn niet bewust hebben.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Zwerver do 15 nov 2012 - 1:22

Ik snap helemaal niks van het trots zijn. Waarom zijn er mensen trots op dat ze hier bekend zijn? Of juist niet? laughcry
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Tazz do 15 nov 2012 - 1:31

Rush schreef:
Plien84 schreef:Ik vind mezelf wel met recht een onbekende forummer:) En nog geen 1000 posts dus;)
Hahaha, ook jij bent niet onbekend! No

Nee jij bent bekender voor mij dan Steep, die zie ik nu pas in dit topic.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 4 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum