Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het valt mij op..

+33
Serena
Susan
Tazz
Zwerver
rapa nui
Antibes
Atelier Madame
Polly
Stuiterbal
Parel
Snoes
Caresses
Rumble
Lenthe
Snoopy
Shisha
Sam
Lousanne
Rush
Happinaz
Caramba
Plien84
Kowalski
Jade
Dennenappel
Bubbelicious
Mermaid
Steep
Marin
VeryCherry
Caroow
Zora
Carmen_
37 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Happinaz wo 14 nov 2012 - 2:48

Rush schreef:Ja Happinaz, ook jij bent wel bekend. Wink

Ja? Echt? Het valt mij op.. - Pagina 3 3079029344

Mooi, dan zal ik nooit meer denken en zeggen dat ik dat niet ben. Bij deze. Beloofd.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 2:51

_Liv schreef:Ik denk dat ik ook wel een bekende forummer ben. Dat is ook wel te zien aan mijn reacties. Ik vertel wel dingen over mijn leven, maar probeer niet teveel te zeggen op de een of andere manier. Ik vind wel een verschil zitten tussen bekend en bekend. Ik herken veel forummers aan hun avatar, maar of ik dan ook iets over hen kan zeggen.
Er zijn ook 'genoeg' echt bekende forumsters (die veel plaatsen en erg actief zijn) waar ik eigenlijks niet echt iets over kan zeggen. Om eerlijk te zijn, haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 2:52

Haha, inderdaad. Dat bedoel ik, dus wat is bekend?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 2:53

Rush schreef:
Er zijn ook 'genoeg' echt bekende forumsters (die veel plaatsen en erg actief zijn) waar ik eigenlijks niet echt iets over kan zeggen. Om eerlijk te zijn, haha.
Aangezien ik zolang weggeweest ben, ben jij voor mij nog steeds dat 17-jarige meisje met die vriend die in de gevangenis zat. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 2:54

_Liv schreef:Haha, inderdaad. Dat bedoel ik, dus wat is bekend?
True, maar die mensen zijn misschien bij anderen wel weer 'bekend' zeg maar haha.

Dus idd, wat is bekend? Het valt mij op.. - Pagina 3 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 2:55

Forumster schreef:
Rush schreef:
Er zijn ook 'genoeg' echt bekende forumsters (die veel plaatsen en erg actief zijn) waar ik eigenlijks niet echt iets over kan zeggen. Om eerlijk te zijn, haha.
Aangezien ik zolang weggeweest ben, ben jij voor mij nog steeds dat 17-jarige meisje met die vriend die in de gevangenis zat. Laughing
Hahaha. Het laatste wat ik me van jou herinner is dat je een tattoo nam en volgens mij was ik toen geen 17 meer Het valt mij op.. - Pagina 3 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 2:56

Rush schreef:
Hahaha. Het laatste wat ik me van jou herinner is dat je een tattoo nam en volgens mij was ik toen geen 17 meer Het valt mij op.. - Pagina 3 1578173417
Die heb ik al bijna 4 jaar. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 2:57

Forumster schreef:
Rush schreef:
Hahaha. Het laatste wat ik me van jou herinner is dat je een tattoo nam en volgens mij was ik toen geen 17 meer Het valt mij op.. - Pagina 3 1578173417
Die heb ik al bijna 4 jaar. Laughing
Dan was ik 19, tijd gaat snel. :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Lousanne wo 14 nov 2012 - 7:53

Ik denk ook dat het gewoon heel erg lastig in te schatten is over jezelf hoe bekend je bent? Dat vind ik namelijk wel. Want hoe weet je dat nou? Door het aantal posts, of het aantal reacties op jou? Ik zou mezelf ook scharen onder de onbekende forummer..Maar of jullie dat ook vinden, geen idee..
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 7:57

Lousanne schreef:Ik denk ook dat het gewoon heel erg lastig in te schatten is over jezelf hoe bekend je bent? Dat vind ik namelijk wel. Want hoe weet je dat nou? Door het aantal posts, of het aantal reacties op jou? Ik zou mezelf ook scharen onder de onbekende forummer..Maar of jullie dat ook vinden, geen idee..
Nee Lousanne, ook jij bent gewoon 'bekend' haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Sam wo 14 nov 2012 - 7:57

Happinaz, jij bent toch tweeling mama?

Ik wilde eigenlijk ook reageren in dat andere topic met een voorstelbericht, maar dacht toen ineens dat ik vast niet meer onbekend ben, na alle lieve reacties in mijn 'vriend ten huwelijk vragen' topic Laughing
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Lousanne wo 14 nov 2012 - 8:01

Rush schreef:
Lousanne schreef:Ik denk ook dat het gewoon heel erg lastig in te schatten is over jezelf hoe bekend je bent? Dat vind ik namelijk wel. Want hoe weet je dat nou? Door het aantal posts, of het aantal reacties op jou? Ik zou mezelf ook scharen onder de onbekende forummer..Maar of jullie dat ook vinden, geen idee..
Nee Lousanne, ook jij bent gewoon 'bekend' haha!

Haha ja maar dat vind jij! Ik weet zeker dat een ook veel forummers zijn die me niet kennen. Dus dan kom ik weer terug bij mijn vorige punt: ik denk dat het heel erg lastig is om in te schatten hoe bekend je bent.
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Rush wo 14 nov 2012 - 8:01

Lousanne schreef:
Rush schreef:
Lousanne schreef:Ik denk ook dat het gewoon heel erg lastig in te schatten is over jezelf hoe bekend je bent? Dat vind ik namelijk wel. Want hoe weet je dat nou? Door het aantal posts, of het aantal reacties op jou? Ik zou mezelf ook scharen onder de onbekende forummer..Maar of jullie dat ook vinden, geen idee..
Nee Lousanne, ook jij bent gewoon 'bekend' haha!

Haha ja maar dat vind jij! Ik weet zeker dat een ook veel forummers zijn die me niet kennen. Dus dan kom ik weer terug bij mijn vorige punt: ik denk dat het heel erg lastig is om in te schatten hoe bekend je bent.
Dat is waar haha! Ik baseer het op 'regelmatig zien posten'.

Dan ben je voor mij bekend! Yes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Shisha wo 14 nov 2012 - 8:07

Maar dan is het ook weer afhankelijk van waar je veel post. Volgens mij val je snel op (en word je dus bekend) wanneer je veel topic opend, duidelijk je mening geeft en dit goed kan onderbouwen, veel op mensen reageerd of wanneer je een rel start. En een opvallende naam en avatar helpt ook wel.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Snoopy wo 14 nov 2012 - 8:13

Ik vind het ook lastig inschatten.
Ik reageer juist niet in zo'n meeleezertopic, want ik kom hier al jaren (af en aan 10 jaar), heb een account en post zo nu en dan iets. Dus vindi k mijzelf geen meelezer, daaronder versta ik regelmatig lezen maar geen account hebben.
Maar ik ben zeker geen bekende forummer en denk oprecht dat veel niet weten wie ik ben, in hoeverre je iemand kent dan.
Maar dat komt ook doordat ik in het 'echte leven' ook gewend ben dat ik veel meer onthoudt dan anderen, en ik dus meer gezichten en namen ken, dan andersom.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Lenthe wo 14 nov 2012 - 8:15

Ik heb ook aardig wat berichten, maar vind mezelf niet heel bekend. Ik plaats weinig persoonlijke info en heb nog nooit een foto van mezelf geplaatst, maar onbekend zou ik mezelf niet noemen en ik voel me niet geroepen me voor te stellen in het "kom uit de kast"-topic. Wink Ik denk dat je echt bekend bent op het forum wanneer er een "waar is..?" topic voor je wordt gemaakt als je er een week niet bent. En zo bekend ben ik dan weer niet. Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 9:34

Ik vond/vind mezelf ook een onbekende forummer. Nouja, meer vond dan vind denk ik. Maar het is inderdaad lastig inschatten van jezelf. Er zijn hier ook forummers die zichzelf onbekend vinden waarvan ik dan niet vind, maar net zo goed forummers die als bekend worden bestempeld waarvan ik denk whothefuckisdatdan. Lijkt me verder ook niet belangrijk, toch? En dat mensen het zouden zeggen (dat ze onbekend zijn) om naar complimenten of het tegendeel te vissen denk ik niet.

Verder erger ik mezelf nu heel erg aan mijn kromme zinnen van vandaag, maar ik laat het lekker staan zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Rumble wo 14 nov 2012 - 9:53

Caroline. schreef:Ja Marin, dat kan wel kloppen. Maar in het 'kom uit de kast topic' reageerden bijvoorbeeld ook Steep en Rumble als 'onbekenden' terwijl zij allebei 1000+ posts hebben. Dan kun je toch zelf wel bedenken dat je wel vrij bekend bent?

Nou, hier moet ik wel even op reageren. Waar zeg ik dat ik denk dat ik 'onbekend' ben dan?
Ik zeg alleen in dat topic dat mijn voornemen om actiever te posten steeds mislukt.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Elliot wo 14 nov 2012 - 10:54

Wow ik snap niet zo goed waarom Steep en jij zo fel reageren op mijn post, ik bedoelde er niets mee. Ik vond het gewoon opvallend dat jullie allebei over jezelf zeiden dat jullie niet actief waren/zijn (en daaruit concludeerde ik zelf dat jullie jezelf onbekend noemden), terwijl ik (en meerderen met mij) jullie wel als actieve forummers beschouw.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Rumble wo 14 nov 2012 - 11:00

Caroline. schreef:Ja Marin, dat kan wel kloppen. Maar in het 'kom uit de kast topic' reageerden bijvoorbeeld ook Steep en Rumble als 'onbekenden' terwijl zij allebei 1000+ posts hebben. Dan kun je toch zelf wel bedenken dat je wel vrij bekend bent?

Ik vind vooral dit stuk nogal denigrerend overkomen. Alsof ik dat zelf dus niet kan bedenken. Hoe dom moet ik dan wel zijn? Dus nee, dan krijg je van mij een in jouw ogen felle reactie terug. Ik vind 'm nog best meevallen.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Elliot wo 14 nov 2012 - 11:06

Nou, als je dat al zo opvat. Poeh.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Zwerver wo 14 nov 2012 - 11:12

Ik denk dat velen wel weten wie ik ben, maar toch ben ik hier niet echt bekend.
Mensen vergeten mij snel omdat ik meestal heel oppervlakkig reageer en niet meng in discussies oid.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Caroow wo 14 nov 2012 - 12:02

Zwerver schreef:Ik denk dat velen wel weten wie ik ben, maar toch ben ik hier niet echt bekend.
Mensen vergeten mij snel omdat ik meestal heel oppervlakkig reageer en niet meng in discussies oid.

Volgens mij ben je wel bekend hoor, oa van je foto's waar je je hand over je ketting hebt smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  _Lana_ wo 14 nov 2012 - 20:11

Ik begrijp wel dat mensen denken dat ze onbekend zijn. De een valt gewoon meer op dan de ander. Ongeacht het aantal posts.

Volgens mij ben ik ook helemaal niet bekend. Ik heb dan wel meer dan 1000 posts, maar als je niets met zwangerschappen en baby's hebt, ken je mij niet.
Dat is namelijk ongeveer de enige pijler waar ik reageer.

Misschien moet ik in de andere pijlers ook eens wat meer gaan posten, ik weet niet waarom ik dit niet doe.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Caresses wo 14 nov 2012 - 20:32

Ik ben denk ik, semi (on)bekend.
Ik denk wel dat mensen mij hier voorbij hebben zien komen, maar dat ik te weinig info geef over mijzelf om mensen echt een duidelijk beeld van mij te laten hebben/een mening over mij hebben.
Dit baseer ik bijvoorbeeld op het feit dat ik wel eens gemeet heb, maar dat mensen tot dan toe eigenlijk geen beeld van me hadden.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het valt mij op.. - Pagina 3 Empty Re: Het valt mij op..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum